SABVOTON sterownik wektorowy |
Autor |
Wiadomość |
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 27 Paź, 2017
|
|
|
pewnie chodzi o to |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 06 Lis, 2017
|
|
|
Zauważyłem taką przypadłość ciekawi mnie czy komuś się to zdarza lub zwrócił na to uwagę.
Początek wycieczki, silnik pracuje ładnie, gładko. Przejechanych kilkadziesiąt kilometrów z różną prędkością, kilka ostrych startów i zaczyna się czuć lekkie mrowienie na siodełku a właściwie chodzi o drżenie / wibracje silnika. Z biegiem kilometrów wrażenie się nasila. Jadąc np. 35kmh puszczam gaz, jest gładko (wiadomo nic nie pracuje), dodaje gaz zaczyna się drgawka. Robię reset na stacyjce i znowu silnik chodzi gładziutko jak po maśle. Czasem reset nie pomaga i trzeba wykonać test hali po którym wszystko jest ok na jakiś czas. Tak jak by sterownik gubił synchronizację z hallami (taka moja teoria wymyślona). |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 06 Lis, 2017
|
|
|
Od kasowania wibracji jest parametr "Current loop kp". Zazwyczaj się tego nie rusza z uwagi na to, że algorytm autokalibracji jest w tych sterownikach dość skuteczny, ale występowanie wibracji podczas przyśpieszania można organoleptycznie próbować kasować tymi nastawami.
Dla przykładu QS rekomenduje dla swoich silników 203 ustawienie około 240-260, Mxus 5k około 280-320. Nie zawsze da się wyeliminować wibracje. Dla przykładu w moim QS V3 wolnobieżnym nie da się bo wynikają one raczej z nawoju niż pracy silnika i do 40A nic nie wibruje, powyżej już lekko tak. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 06 Lis, 2017
|
|
|
To coś sterownikowi się przestawia ten "Current loop kp" (ustawione 299 z autokalibracji) w trakcje użytku bo jak wspomniałem na początku wycieczki jest ok, gładziutko, a potem robi się coraz gorzej i odczuwalne jest to nie tyle podczas przyspieszania (obciążenia od 40A wzwyż tak jak u Ciebie) tylko podczas spokojnej jazdy (350W przy 35km/h) |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 06 Lis, 2017
|
|
|
może to ma związek z temperaturą?
może to ledwo działający jakiś hall, na drugim komplecie jest tak samo?
Ogólnie te lekko odczuwalne wibracje to nie jest nic złego, to tylko kosmetyczny efekt, na wielu silnikach nie da się tego nawet wyregulować.
current loop się samo nie zmienia ani się nie ustawia podczas kalibracji, to jest parametr stały, ale ale jego zmiana wymaga ponownej kalibracji. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 06 Lis, 2017
|
|
|
tas napisał/a: | może to ma związek z temperaturą?
może to ledwo działający jakiś hall, na drugim komplecie jest tak samo?
Ogólnie te lekko odczuwalne wibracje to nie jest nic złego, to tylko kosmetyczny efekt, na wielu silnikach nie da się tego nawet wyregulować.
current loop się samo nie zmienia ani się nie ustawia podczas kalibracji, to jest parametr stały, ale ale jego zmiana wymaga ponownej kalibracji. |
Ok. Potestuje i dam znać |
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 12 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Czw 18 Sty, 2018
|
|
|
Hej kto mi powie jak uruchomić aplikacje BT do sabvotona na telefonie Samsunng S7 eadge bo za chiny nie mogę wejść w menu |
|
|
|
|
Bartosh
stażysta
Dołączył: 02 Maj 2017 Posty: 109 Skąd: Cintra
|
Wysłany: Czw 18 Sty, 2018
|
|
|
Powiem ja (-; Przytrzymaj dłużej lewy guzik (u mnie z dwoma kwadracikami)... i voila! Powinno wyskoczyć menu. |
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 12 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Czw 18 Sty, 2018
|
|
|
Lipa bo w S7 po takiej opreacji pokazuje mi wszystkie otwarte aplikacje |
|
|
|
|
Bartosh
stażysta
Dołączył: 02 Maj 2017 Posty: 109 Skąd: Cintra
|
Wysłany: Czw 18 Sty, 2018
|
|
|
Takie buty... to możesz w ustawieniach Dostępności (możliwości manualne i interakcja) włączyć Menu asystenta. Dostaniesz dodatkowe menu ekranowe i znajdziesz tam ekwiwalent programowy tego guzika.
P.s. w asystencie się to nazywa "więcej opcji". U mnie działa.
P.p.s. odpal moją zmodowaną wersję apk svmc, inaczej możesz mieć problem z językiem / datą. Zaczytanie danych czasem nie działa za 1st razem, trzeba łączyć dwukrotnie, aby pokazał wartości. To, powiedzmy, normalne... jak na chińczyka przystało. |
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 12 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Czw 18 Sty, 2018
|
|
|
Dziękuje |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Czw 25 Sty, 2018
|
|
|
Panowie czy jeden Sabek np 72150 jest w stanie ogarnac dwa silniki przykladowo MXUS 5K Turbo? |
|
|
|
|
Rugorlos27
stażysta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Lip 2016 Posty: 156 Skąd: Sandomierz(okolice)
|
Wysłany: Czw 25 Sty, 2018
|
|
|
Gdzieś widziałem na youtubie jak gościu podłączał 2 silniki pod jeden sterownik, tylko wtedy bez halli. W Sabku bez halli się raczej nie da. |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 25 Sty, 2018
|
|
|
Jakiś czas temu była dyskusja czy można podłączyć dwa silnik pod jeden sterownik (albo może odwrotnie?), w każdym razie konkluzja była taka, że nie da się. |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2018
|
|
|
Spodziewalem sie takiej odpowiedzi ale tak zapytalem dla pewnosci... |
|
|
|
|
|