ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Porównanie przyspieszenia silników Nine Continent przy 48V
Autor Wiadomość
Mitar 
kierownik



Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2016
Posty: 376
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią 25 Sie, 2017   

Dlatego chcę w nowym sezonie FOC, skończą się niespodzianki z nagłym odcięciem ;) ustawi się przedziały mocy w stosunku do temp i od razu będzie czuć, że człowiek za bardzo szarżuje :)
 
 
esati 
stażysta


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 195
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 25 Sie, 2017   

Mitar napisał/a:
Dlatego chcę w nowym sezonie FOC, skończą się niespodzianki z nagłym odcięciem ;) ustawi się przedziały mocy w stosunku do temp i od razu będzie czuć, że człowiek za bardzo szarżuje :)


To samo mi robi CA3 - powyżej zadanej temperatury (100C) liniowo ogranicza moc aż do odłączenia powyżej innej zadanej temperatury (130C) - nie udało mi się tego zrobić bo jak już ogranicza moc to na tyle że się silnik aż tak nie grzeje. Mnie przekonuje FOC bardziej ze względu na ciut wyższą sprawność i cichszą pracę.
 
 
Mitar 
kierownik



Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2016
Posty: 376
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią 25 Sie, 2017   

Koszt CA3 jest na tyle wysoki ,że jednak wolę za to FOC (np X2 od barmala) i watomierz od michała i nic więcej do szczęścia mi nie brakuje (Poza Falconem i miejscem na przechowywanie go ;) )
 
 
xyz2a 
stażysta


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 177
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 25 Sie, 2017   

W jaki sposób to ograniczenie mocy działa - jak to jest zrealizowane?
 
 
esati 
stażysta


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 195
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 25 Sie, 2017   

Regulator PID na sterowaniu manetki (manetka jest podłączona do CA3, a wyjście CA3 symulujące manetkę do sterownika)
 
 
xyz2a 
stażysta


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 177
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 25 Sie, 2017   

Czyli to tak jak by ograniczenie napięcia wychodzącego z manetki. Wydaje mi się że coś podobnego można by zrealizować z arduino. Różnica taka że zamiast 600zł można wydać 50zł.
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Pią 25 Sie, 2017   

EV Computer za 350zł ma takie funkcje
 
 
sannis
brygadzista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 299
Skąd: z Parku
Wysłany: Pią 25 Sie, 2017   

Czy ten Mxus MX01C to jest coś w ten deseń? :

https://youtu.be/ew9ozbmcoug

https://youtu.be/y6aBxKAviZ0
 
 
smekes 
młodzik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 85
Skąd: Żyrardów
Wysłany: Sob 26 Sie, 2017   

Ten Volta Bikes co pokazujesz z linku to bardziej przypomina mac -a co ma zygmakos, to prawdopodobnie są lub być może najlepsze silniki przekładniowe, są troche większe i zdaje sie lżejsze, ale chyba trudno kupić. Z tego co mi mówił zygmakos, że mu ciągnie 7Wh na 1km, jeśli ma to dobrze zmierzone to potwierdziłoby to że są to dobre i oszczędne silniki i mocne.
Jak co to zlot dzisiaj czemu nie, tylko bez dawania się przejeżdżać już, gdyż mój rower jest robiony pod moją wage, a rama ma 18lat( wygląda na 6:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group