ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Używany e-rower z napędem MERIDA (mid-drive)
Autor Wiadomość
Pavyan 
kierownik


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Kwi 2015
Posty: 383
Skąd: Mazowsze
Wysłany: Nie 19 Kwi, 2015   Używany e-rower z napędem MERIDA (mid-drive)

Witam wszystkich, nie wiedziałem gdzie zamieścić posta, ale że niewątpliwie jestem początkujący, to tutaj... :grin:
Niedawno kupiłem chyba dość stary rower elektryczny (raczej ze wspomaganiem elektrycznym) i chcę prosić Was o pomoc.
Jest to używany rower MERIDA; to zresztą nie jest pewne, być może to „L’avenir”(?).
Kupno roweru ze wspomaganiem chodziło mi po głowie od roku, dwóch – ten kupiłem ponieważ był (chyba) stosunkowo niedrogi, a wyjątkowo spodobało mi się rozwiązanie napędu typu mid-drive; system na 99% wykorzystuje silnik szczotkowy i wygląda na bardzo solidny, a co bardzo ważne: firmowy (na odlewie widnieje napis MERIDA, taki sam na uchwycie baterii). Ale na ramie są także inne napisy: „L’avenir” oraz „gmb”.
Odnalazłem producenta (sprzedawcę?) „L’Avenir”, nie mam pojęcia czy to właściwy „adres” - napisałem do nich wiadomość poprzez formularz na stronie, nie odpowiedzieli. Może spróbuję jeszcze raz…
Logo „gmb” pisane małymi literami – żadnych rezultatów wyszukiwania związanych z rowerami.
Moja wielka prośba do Was dotyczy pomocy w zdobyciu JAKICHKOLWIEK informacji na temat owego roweru, szczególnie napędu, sterownika, jego schematu elektrycznego (ale to chyba pozostanie marzeniem, chyba że sam rozrysuję), serwisu napędu itd.