[ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź |
Autor |
Wiadomość |
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Sie, 2017
|
|
|
Pytaj chłopaków z forum. Dorabiają różne szprychy na wymiar. |
|
|
|
|
Perszing1800
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 162 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: Śro 16 Sie, 2017
|
|
|
Wie ktoś czy można jakoś obliczyć jaka opona wejdzie do ramy?
Mi na tył wchodzi max 28x1.6 (700x40c) czy 42x622.
Chce to przepleść w zimie na koło 26 cali i mam zagwozdkę jaka największa opona wejdzie mi w tylni widelec,można to jakoś obliczyć?
Wiadomo że wraz z szerokością "rośnie"wysokość opony ale jak to policzyć,może ktoś wie? |
_________________ Nie popełnia błędów Ten co nic nie robi;)
http://www.ermail.pl/link...CTYlT7Aj2YTjljX |
|
|
|
|
xyz2a
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lut 2017 Posty: 177 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 16 Sie, 2017
|
|
|
Na wysokości obręczy dodaj 5-6 cm - i zmierz jaką masz szerokość widełek. Przykładowo będzie to 64mm - więc odejmujesz po 5mm na stronę (zapas na błoto/śnieg) i masz 54mm czyli 2.1 cala. |
|
|
|
|
ajs
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 165 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
|
|
|
|
xyz2a
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lut 2017 Posty: 177 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 18 Sie, 2017
|
|
|
Ile i jakie złącza/bezpieczniki potrzebuję aby zrobić kompletną instalację 60V z LiPo i GT-1500 45A.
Czy XT30 będzie ok czy może XT60?
Jest jeszcze SoftStart XT90-S Anti-Spark czy potrzebny? - ale wolę się dowiedzieć od kogoś kto ma sprawdzoną konstrukcję. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 18 Sie, 2017
|
|
|
Jeśli masz BMSa to ani bezpieczników ani softstartu się nie używa. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
xyz2a
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lut 2017 Posty: 177 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 18 Sie, 2017
|
|
|
Standardowa konstrukcja z BMS-em.
tas napisał/a: | Jeśli masz BMSa to ani bezpieczników ani softstartu się nie używa. |
Domyślam się że złącza lutowane to najpewniejsza metoda łączenia przewodów - ale chciałbym mieć też możliwość wyjęcia baterii z puszki - bez konieczności rozlutowywania przewodów.
To w takim przypadku jakie jest optymalne rozwiązanie? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 18 Sie, 2017
|
|
|
Możliwość wyjmowania akumulatora z powodu...? codzienne? raz na rok?
Zdajesz sobie sprawę, że fakt wyjmowalności akumulatora w sytuacji, jeśli to nie jest absolutnie niezbędnie konieczne do funkcjonowania powoduje realne ryzyko pożaru lub innych strat? Nie jest to warte "możliwości" jego wyjmowania.
Nie mówię o złączach, one miedzy akumulatorem i Sterownikiem mogą być, np popularne XT60)
Mówię o bezpieczniku i softstarcie i jego bezużyteczności w prawidłowo zbudowanych (i nie wyjmowalnych) instalacjach z BMSem |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 18 Sie, 2017
|
|
|
A co przeszkadza bezpiecznik (eska) w instalacji ? Jak jest prawidłowo skręcona i zamontowana nie zwiększa ryzyka pożaru tylko zdecydowanie je zmniejsza. BMSy z racji na złożoność nie są niezawodne i przekonało się już u nas kilku kolegów. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 18 Sie, 2017
|
|
|
To ja zadam inaczej, w czym taka Ska ma pomóc?
Czy jest szybsza niż BMS w odłączeniu? nie jest, jest 1000x wolniejsza.
A w czym przeszkadza?
- po kilku przełączeniach będzie się kleić
- nie każda eska działa na DC>48V
- ryzyko grzania wewnątrz przy prądach maksymalnych
- ryzyko luzowania styków i grzania złącz
Eska nie wpływa na pożar tylko wyjmowalny akumulator to robi |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
piwko7
stażysta
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 16 Gru 2016 Posty: 107 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 18 Sie, 2017
|
|
|
Panowie, gdzie znajdę rękawy, rurki termokurczliwe dużych rozmiarów >220mm szerokości.
Chce zabezpieczyć całą baterię w ten sposób.
Polecacie jakichś dostawców z ebay, alli ?
W Polsce ciężko coś takiego dostać. |
_________________ Wykonam baterie Li-ion w dowolnej konfiguracji.
Szczegóły na PW. |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 18 Sie, 2017
|
|
|
Ja mam takie, odezwę się na priv |
|
|
|
|
kemsone
początkujący
Wiek: 39 Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 1 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sob 19 Sie, 2017
|
|
|
Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość
Od dłuższego czasu interesuje się ebajkami i wiele dziwnych pytań chodzi mi po głowie Mianowicie chciałbym wiedzieć jak policzyć realne zużycie prądu ? Wiem że na ten aspekt składa się wiele czynników, czyli: masa pojazdu, waga kierowcy, ukształtowanie terenu czy warunki atmosferyczne. Wiele osób pisze że jego pojazd zużywa np. 15 kwh/km. Jak to rozumieć ? Wiem że jedna kwh to 55gr, ale nie wiem jak powinienem to policzyć żeby wyszła mi realna kwota. |
|
|
|
|
Dlugas
dyrektor Bob budowniczy :)
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 439 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Sob 19 Sie, 2017
|
|
|
kemsone napisał/a: | Wiele osób pisze że jego pojazd zużywa np. 15 kwh/km. |
Nie 15kWh tylko 15Wh lub 0,015kWh
15kWh/km zużywa czołg z lekkiej górki |
_________________ Spark Super Hadron 654 |
|
|
|
|
kuba321
początkujący
Dołączył: 20 Sie 2017 Posty: 8 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: Nie 20 Sie, 2017
|
|
|
Cześć
Jaką prędkość roweru mogę uzyskać z silnikiem w kole 250w 24v na kole 26 cali ze wspomaganiem nogami, a jaką przy silniku 500w 24v? |
|
|
|
|
|