3000W vs 3000W |
Autor |
Wiadomość |
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 14 Maj, 2015
|
|
|
Sorka nie doprecyzowalem. Chodziło o prędkość max dla jednego i drugiego przy tym samym napięciu a nie napięcie max. jakie bierze bo to jasne |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Czw 14 Maj, 2015
|
|
|
Tomas, maniekrox trochę przekręcił i wychodzą cyrki myślał zapewnie o Kv a nie kV (kilo Volt)
A Kv jak najbardziej mówi o prędkości obrotowej, a dokładnie jest to ilość obrotów, bez obciążenia, jakie silnik może uzyskać z jednego volta dostarczonego napięcia, czyli mnożysz Kv * podane napięcie i wychodzą ci RPMy |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 15 Maj, 2015
|
|
|
Tak, racja miałem na myśli Kv, a nie kV:D Dzięki za sprostowanie |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1755 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
tas [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 15 Maj, 2015
|
|
|
Taka sama.
A innym temacie są pdfy od mxusa możesz zobaczyć. |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
|
|
|
|
tas [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 16 Maj, 2015
|
|
|
Tak naprawdę cholera wie, piszą wszyscy co chcą, 9c piszą dla RHR - go pojazdów do 600kg masy całkowitej, max 270Nm. Ale przy jakim prądzie, mocy, jakim zasilaniu, nie wiadomo. Mxus nie lepszy, w ogóle nie podaje żadnych danych, na całe szczęście są dobre ludki z hamowniami i można znaleźć jakąkolwiek informację realną.
Przy czym trzeba uważać z interpretacją, bo to wszystko testowane na znamionowych prądach, które raczej nijak się mają do tych praktycznie spotykanych |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 21 Sie, 2015
|
|
|
Jako ciekawostkę dodam, że mxus występuje z dropoutem 170 mm czyli do fatbike'ów |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 37 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Sob 19 Wrz, 2015
|
|
|
Problem jest taki że tam jest nietypowy gwint(nie rowerowy) i dostępne wolno biegi są tylko 1 rzędowe. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Sob 19 Wrz, 2015
|
|
|
ap0f1s napisał/a: | Na silnik RHR205-50 można założyć więcej niż jedno przełożenia czy przy takiej szerokości ośi "przerzutki" nie są możliwe? |
Można założyć tylko jedną zębatkę i to nie z powodu szerokości silnika . Po prostu ma specyficzny gwint na wolnobieg. |
|
|
|
|
tas [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 19 Wrz, 2015
|
|
|
25km/h spokojnie da się na takim wolnobiegu ukręcić (22T).
Więcej nie trzeba |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Nie 20 Wrz, 2015
|
|
|
Niby się zgadza. Ja miałem przy kole wielkości 21,5cala (obręcz 16cali) absolutny ,max komfortowego kręcenia 20km/h i też mi to nie przeszkadzało (przy blacie z przodu 48 ,chciałem założyć 52 ale ostatecznie doszedłem do wniosku że tak jest optymalnie dla mnie ) ale są też tacy co by chcieli nogami "pomóc" przy 65-ciu . |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1755 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Nie 20 Wrz, 2015
|
|
|
toft napisał/a: | To jest też kwestia pewnej wygody. Są osoby które kręcą cały czas z wiadomego powodu. I nie chodzi tu o dodawanie mocy przy 40 czy 50. I wtedy większe przełożenie się jak najbardziej przydaje. Pzdr. |
Tak i to mi wcale nie przeszkadzało kręcić cały czas (tyle że bez obciążenia i dużo wolniej niż przekładnia) . |
|
|
|
|
|