Rama FLUX 'ala Stealth Fighter |
Autor |
Wiadomość |
fineasz
stażysta
Dołączył: 18 Lip 2014 Posty: 129 Skąd: Waw
|
Wysłany: Śro 10 Cze, 2015 Rama FLUX 'ala Stealth Fighter
|
|
|
Nowa custom rama FLUX ze stajni Stealth.
Wygląda jak kopia Fightera z wyjątkiem logo.
Cena 1100$ AUD~3130 pln
info:
http://endless-sphere.com...hp?f=31&t=69575 |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 10 Cze, 2015
|
|
|
Czegoś w niej optycznie brakuje, tylko nie wiem czego. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
fineasz
stażysta
Dołączył: 18 Lip 2014 Posty: 129 Skąd: Waw
|
Wysłany: Śro 10 Cze, 2015
|
|
|
Stealth Fighter '15
|
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 10 Cze, 2015
|
|
|
Taka rama ma jedną podstawową wadę
Suport zintegrowany jest z wahaczem. Na dziurach pedały kopią po nogach.
Nie mam też zaufania do mocowania dampera na wahaczu. Wydaje się jak by się miało złamać zaraz chociaż pewnie jest to obliczone i sprawdzone doświadczalnie |
|
|
|
|
Patriko
brygadzista
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2014 Posty: 242 Skąd: Słupca
|
Wysłany: Śro 10 Cze, 2015
|
|
|
Tomas napisał/a: | Taka rama ma jedną podstawową wadę
Suport zintegrowany jest z wahaczem. Na dziurach pedały kopią po nogach.
Nie mam też zaufania do mocowania dampera na wahaczu. Wydaje się jak by się miało złamać zaraz chociaż pewnie jest to obliczone i sprawdzone doświadczalnie |
Nie znam się, to się wypowiem
Przecież suport jest tak blisko mocowania wahacza że ruch korb wydaje się bardzo mały. |
_________________ Jeżdżę na: Coma 3000 |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 10 Cze, 2015
|
|
|
Jednozawiasy z mocowaniem suportu w wahaczu to są antyczne konstrukcje wycofane z rynku właśnie ze względu na tą wadę. Rowery z tymi systemami widuje się a już tylko w marketach w cenie 300zł. Jest mała odległość ale i tak kopie po nogach nawet przy mniejszym skoku a co dopiero tu. Wystarczy wejść na pierwsze lepsze forum rowerowe i poczytać opinie użytkowników tego patentu. Jak szukałem ramki dla siebie to wiele się oczytałem a i jechałem na czymś takim. Bomber ma już zupełnie inny system (prawidłowy) ale to inna bajka.
Nie zmienia to faktu że ramka wygląda fajnie |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Śro 10 Cze, 2015
|
|
|
Rama wygląda brzydko, jakaś taka niezgrabna, koślawa. Figter jest piękny ale to...nie wróżę jej świetlanej przyszłości.
Tomas napisał/a: | Taka rama ma jedną podstawową wadę
Suport zintegrowany jest z wahaczem. Na dziurach pedały kopią po nogach.
Nie mam też zaufania do mocowania dampera na wahaczu. Wydaje się jak by się miało złamać zaraz chociaż pewnie jest to obliczone i sprawdzone doświadczalnie |
Absolutnie nic nie kopie. To jest elektryk i się na takiej ramie nie kręci po dołkach ani po drogach a jak ktoś kupuję taką ramę do kręcenia to jest nienormalny.
O mocowaniu dampera nawet nie będę wspominał bo szkoda gadać... |
|
|
|
|
medykmtb [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 10 Cze, 2015
|
|
|
Tomas napisał/a: | Jednozawiasy z mocowaniem suportu w wahaczu to są antyczne konstrukcje wycofane z rynku właśnie ze względu na tą wadę. Rowery z tymi systemami widuje się a już tylko w marketach w cenie 300zł. |
przejedz sie na dobrym jednozawiasowcu, potem sie wypowiadaj,jak jezdzisz na marketowcu nie dziwne ze ci sie nie podoba.nie wziales pod uwage ze wmiejscu supirtu moze byc drugie wieksze lozyskowanie do wahacza,co?kopie ci moze w marketowym za 300zeta.zalosne |
Ostatnio zmieniony przez bloodyopel Śro 10 Cze, 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 11 Cze, 2015
|
|
|
Upss co się porobiło Nie chciałem oczywiście urazić właścicieli takiego systemu zawieszenia.
Mówię tylko że kiedyś wielu ludzi na forum rowerowym odwiodło mnie od chęci kupienia zawieszenia z mocowaniem suportu w wahaczu. A kogo miałem się wtedy słuchać jak nie ludzi z dużym doświadczeniem ? Możliwe że różne konstrukcje takiego patentu mogą różnie działać bo jak mówiłem sam objeżdżałem tylko jedną tego typu konstrukcję (Wheeler w 2006r).
Chodzi o to że Stealth Fighter przy takiej cenie mógł by już mieć ramę o lepszej konstrukcji (chociaż wizualnie to mój ideał ramki bo nie jest klocowaty i ciężko go odróżnić od zjazdówki). Stealth Bomber niewiele droższy od Fightera ale technicznie jest znaaaczcznie lepszy.
A ci jak kopiowali tego Figtera to mogli to też zrobić inaczej troszkę bo aż taka tania też nie jest.
Krajowa produkcja już lepiej wygląda pod względem ceny i stosowanych rozwiązań zawieszenia Ot tyle
. |
|
|
|
|
medykmtb [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2015
|
|
|
moim skromnym zdaniem, po blisko 20 latach latania roznymi fulami powiem tak: zaden system zawieszenia nie jest idealny ale wystarczy spojrzec na zawieszenia wykorzystywane w motorach za duzo wieksze pieniadze, po drugie wielozawiasowe konstrukcje maja swoich fanow ale idealny system zawieszenia aby praca wahacza nie wplywala na ruch lancucha podczas jazdy po wybojach to wlasnie to miejsce zwane suportem.jedyna komplikacja jest ze specjalnym systemem lozysk-jest ich wiecej |
|
|
|
|
tumich
brygadzista
Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 270 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2015
|
|
|
Mi osobiście najlepiej się jeździło na fullu z mid drivem Boscha z 2014. Stosunkowo lekka konstrukcja ~22kg i w lesie na chopkach jest pełna kontrola. Tylko, że silnik 250W nominalnie i odcięcie przy 25km/h. Przy konstrukcjach 40-45kg+ nie ma już takiej kontroli. Taka moja subiektywna opinia. |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2015
|
|
|
tumich napisał/a: | Przy konstrukcjach 40-45kg+ nie ma już takiej kontroli. Taka moja subiektywna opinia. |
I nie tylko Twoja.
Ramy typowo customowe absolutnie ale to absolutnie nie nadają się do szaleństw za wyjątkiem LMX. |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
scale
młodzik born to vertride
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 79 Skąd: górny śląsk
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2015
|
|
|
stalowa rama LMX waży 10kg, alu coś koło 6kg (prototyp) więc to również wyjątkowo masywna konstrukcja jak na ramy rowerowe, cały rower alu wyszeł 28kg.
Mi wyszło ok 16-17kg+ akumulator w plecaku(3,5kg) |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
|