ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
bluebike elektryczny od podstaw :)
Autor Wiadomość
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1334
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 19 Paź, 2015   bluebike elektryczny od podstaw :)

Witam. Tym razem nie continent zagości w moim rowerze. Chciałbym przedstawić swój projekt w trakcie realizacji:
rower elektryczny silnik BLDC olejowy z metalowymi trybami w środku, akumulator li-ion 32,5Ah 48V na zasięg mniej więcej 70-90km. Sterownik infineon 1296W 27A 48V
do tego bagażnik własnej konstrukcji spawany migomatem co2;) - to był zawsze najsłąbszy punkt w moich rowerach, więc postanowiłem go zmodyfikować.

-oponka z tyłu schwalbe smart sam 2,2 cala idealna w lekki teren i na asfalcie też dobrze trzyma w zakrętach i ładnie wybiera dziury.

-Amorek gila rst 100mm skoku

- hamulec z przodu shimano SLX br-m675

- koło przednie będzie z obręczą arriv wytrzymalszą niż ta co jest

klamko manetki na razie są ef-51, ale lewa będzie deorka, bo musi jeszcze klamka od hydrauliki działać

- przednia opona geax saguaro (niedługo przyjdzie pocztą)

- termistorowe zabezpieczenie silnika z wyświetlaczem temperatury i krytyczne odcięcie zapłonu poprzez termostat tc220 do 90st. NC podłączony w szereg ze stacyjką.

Jechałem rowerem na razie bez silnika i jakoś tam wybiera dziury, jeżeli upatrzę lepszą ramę, to kupię, na razie brak funduszy...
 
 
Tektronic 
brygadzista
Pasjonat Elektroniki


Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 269
Skąd: Toruń
Wysłany: Pon 19 Paź, 2015   

Silnik olejowy - zalałeś go czy fabrycznie ? :?:
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1334
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 19 Paź, 2015   

Fabrycznie, ma stalowe tryby, gdybym nie wlał oleju pewnie zatarłby się :)
Trzeba było uszczelnić oś i wymienić zimeringi. (poleciały corteco) i sylikon jakiś firmowy. Teraz nie powinno nic z niego wyciekać, bo wszystkie ewentualne miejsca są uszczelnione.

Jest już nowy hamulec, inna dźwignia od przerzutek (i artystyczny bałagan w tle :)
Zostało tylko złożyć baterię i czekać na pierwszy śnieg :) jeszcze zimą nie driftowałem rowerem :)




w ciągu max 2 tygodni mam nadzieję, że prace będą skończone.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group