|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
bluebike elektryczny od podstaw :) |
Autor |
Wiadomość |
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 19 Paź, 2015 bluebike elektryczny od podstaw :)
|
|
|
Witam. Tym razem nie continent zagości w moim rowerze. Chciałbym przedstawić swój projekt w trakcie realizacji:
rower elektryczny silnik BLDC olejowy z metalowymi trybami w środku, akumulator li-ion 32,5Ah 48V na zasięg mniej więcej 70-90km. Sterownik infineon 1296W 27A 48V
do tego bagażnik własnej konstrukcji spawany migomatem co2;) - to był zawsze najsłąbszy punkt w moich rowerach, więc postanowiłem go zmodyfikować.
-oponka z tyłu schwalbe smart sam 2,2 cala idealna w lekki teren i na asfalcie też dobrze trzyma w zakrętach i ładnie wybiera dziury.
-Amorek gila rst 100mm skoku
- hamulec z przodu shimano SLX br-m675
- koło przednie będzie z obręczą arriv wytrzymalszą niż ta co jest
klamko manetki na razie są ef-51, ale lewa będzie deorka, bo musi jeszcze klamka od hydrauliki działać
- przednia opona geax saguaro (niedługo przyjdzie pocztą)
- termistorowe zabezpieczenie silnika z wyświetlaczem temperatury i krytyczne odcięcie zapłonu poprzez termostat tc220 do 90st. NC podłączony w szereg ze stacyjką.
Jechałem rowerem na razie bez silnika i jakoś tam wybiera dziury, jeżeli upatrzę lepszą ramę, to kupię, na razie brak funduszy...
|
|
|
|
|
Tektronic
brygadzista Pasjonat Elektroniki
Pomógł: 1 raz Wiek: 27 Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 269 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 19 Paź, 2015
|
|
|
Silnik olejowy - zalałeś go czy fabrycznie ? |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1334 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 19 Paź, 2015
|
|
|
Fabrycznie, ma stalowe tryby, gdybym nie wlał oleju pewnie zatarłby się
Trzeba było uszczelnić oś i wymienić zimeringi. (poleciały corteco) i sylikon jakiś firmowy. Teraz nie powinno nic z niego wyciekać, bo wszystkie ewentualne miejsca są uszczelnione.
Jest już nowy hamulec, inna dźwignia od przerzutek (i artystyczny bałagan w tle
Zostało tylko złożyć baterię i czekać na pierwszy śnieg jeszcze zimą nie driftowałem rowerem
w ciągu max 2 tygodni mam nadzieję, że prace będą skończone. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|