ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sterownik 36/48V 350W made in china - POMOCY!
Autor Wiadomość
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 03 Sie, 2015   Sterownik 36/48V 350W made in china - POMOCY!

Witam.
Z podłączeniem PODSTAWOWYCH przewodów oczywiście nie ma problemów. Te przewody zebrałem razem. Chodzi mi natomiast o regulację prędkości PAS. O ile ten sterownik to przewiduje. Oczywiście jest opis połączeń na pudełku, ale... po chińsku :) Dokładnie takiego samego, z tymi samymi kolorami jakoś nie mogę w necie trafić.

Z tych przewodów, które zostały typuję trójpinową kostkę z kolorami czarny, szary i fioletowy. Czarny ma galwaniczne połączenie z masą. Czyżby pozostałe przewody były zwierane do masy, aby zmieniać reakcję czujnika PAS? A może to zupełnie nie tak, jak myślę? Trochę boję się uwalić sprawny sterownik. Może ktoś wie, co i jak podłączyć, żeby zmieniać reakcję czujnika PAS?
Prezentuję fotkę przewodów, co do których mam wątpliwości.

_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015   

A są w ogóle sterowniki umożliwiające konfigurację PASa kabelkami? :P
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
bloodyopel 
szef
Krystian


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 1175
Skąd: Słupca k.Konina
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015   

A nie chodzi przypadkiem o ustawienia 50-100-120%? Chociaż wątpię że i to w nim będzie... Ja mam taki http://www.aliexpress.com...2012504563.html i szczerze to jest okrojony z funkcjonalnych ficzerów do minimum :neutral:
_________________
Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015   

bloodyopel napisał/a:
A nie chodzi przypadkiem o ustawienia 50-100-120%? Chociaż wątpię że i to w nim będzie... Ja mam taki http://www.aliexpress.com...2012504563.html i szczerze to jest okrojony z funkcjonalnych ficzerów do minimum :neutral:


Dzięki. Właśnie, to jest dokładnie to ustrojstwo. Jak te ustawienia 50-100-120 teraz połączyć? Zwierać szary i fioletowy do czarnego? Czy jakiś inny patent?

Rozumiem, że to działa na wszystko jednocześnie (PAS i manetka), powodując ograniczenie mocy wyjściowej?
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
bloodyopel 
szef
Krystian


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 1175
Skąd: Słupca k.Konina
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015   

Tak. Rozwarte wszystkie kable - 100%; jeden z kolorowych zwarty do czarnego - 50%; drugi zwarty do czarnego (ale nie razem z pierwszym) - 120%
_________________
Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015   

Super. Dzięki.
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group