Adaptto mini i max |
Autor |
Wiadomość |
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 28 Maj, 2015 Adaptto mini i max
|
|
|
Darz bór...
przymierzałem się do zakupu tego Setupu od kiedy Lenin zaczął zielenieć... .
Jak wiadomo śmiesznie niska cena zestawu bardzo ułatwia podjęcie potencjalnym klientom decyzji o zakupie:).
NIe mniej jednak zakładam taki topic bo a nuż sie skuszę a może i komu się przyda:).
Generalnie zalety i o co kaman.
Wiadomo że FOC, wiadomo że możliwosc zintgrowanego bms, wiadomo że kontroler z mnogością funkcji w tym tych dotyczacych ładowania i balansowania.
NIezwykle wazne dla tych którzy chcieliby bms (ze względu na prostotę) ale nie mogą żyć bez ciągłej kontroli napięcia cel w czasie ładowania:) (czyli mnie:)).
Jednak jest parę ALI.
Uno - jak działa PAS? tzn mozna go ktywowac dezaktywowac szybkim guzikiem? Czyli wyjazd z lasu, Naciskamy guzik ukryty w kaloszu i juz jest streetoptimal? Czy tez musze przebić się przzez 5 podmenu?
Są programowalne tryby? Czyli słicz 1 2 3 gdzie sobie mogę zaprogramować 1 np 200W max predkość do 22kmh tylko wspomaganie pasem? itd?
Jak jest z max mocami?
Pisze się że sterownik jest do 120V. Jednak na stronie w ogólnych danych jest 90???. W dataszicie w pdf jest teks typu jeśli chcesz max powera to napięcie nie większe niż 85V... O co kaman??? Bo ja już się grzałem na zestaw 24s lipo...
Co to znaczy przy mini ze nominalna moc jest 3kw a peak 6? Tzn przez ile czasu może być 6?
To samo pyt do max (tylko inne wielkości).
Zaiteresowanych tym sterownikiem zapraszam do dyskusji ( jak rozumiem puki co spostrze żen zaczerpietnych z materialow internetowych - choc moze ujawni sie jednak juser ttego sprzeta:)) |
_________________ Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15 |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 28 Maj, 2015
|
|
|
Napięcie na pewno poniżej 90v, wszędzie tak zalecają bo nie będzie pełnej mocy jak dasz większe. Nie wiem skąd tu się komuś wzięło 120v, adaptto kwestie wysokiej prędkości załatwia fluxem.
Przełącznik mocy jest, nie wiem dokładnie ale na pewno Eco,normal,boost |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 28 Maj, 2015
|
|
|
28*3,6 czyli lifepo4 to jest 100V i to jest nawet za duzo. Sterownik bedzie ograniczal moc dopoki nie spadnie napiecie. Tu jest chyba wszystko co musimy wiedziec http://endless-sphere.com...013178#p1013178
Podejzewam ze bms zostal zrobiony uniwersalnie nawet na ogniwa nicd i nimh typu 1.2v. |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2015
|
|
|
OK... Myślę o adapto w kontekście mxusa... ale puki co mam komplet z infineona i CA. (ewenyualnie sterownik podmienie na lepszy)...
Pytanie co to jest FLUX...? (domyślam się że presuwa wyprzedzenie przełaczania faz dla większej prędkości kosztem utraty momentu i mocy w cieplo???) To je to? Jak to będzie się miało do mxusa przy 75V i jego teoretycznego vmax 48 kmh??? Fluxem da się to pogonić czy nie bardzo??? |
_________________ Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15 |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2015
|
|
|
FLux był bogato komentowany w temacie Pykacza, dawałem tam zrzuty z sabvotonowej diagnostyki RPMów z/bez tej funkcji. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Rafał
brygadzista
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 290 Skąd: wawa
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015
|
|
|
toft napisał/a: | Jak to będzie się miało do mxusa przy 75V i jego teoretycznego vmax 48 kmh??? Fluxem da się to pogonić czy nie bardzo??? |
Na adapto bez OVS gosc pocisnal 67km/h. Przy ustawieniu OVS7 polecial 100 wiec w tym sterowniku dziala to bardzo dobrze. |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015
|
|
|
toft napisał/a: | domyślam się że presuwa wyprzedzenie przełaczania faz dla większej prędkości kosztem utraty momentu i mocy w cieplo??? |
Tak to jest to tylko że działa troche inaczej niż wyprzedzanie faz |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015
|
|
|
A wiesz może ile tego Fluxa można max ustawić w Sabvotonie ? Czytałeś jakoś dogłębniej instrukcję tego sterownika ? Pytam bo trochę mi się aku rozprzedało i zostało już tylko 10s2p . A takie 40km/h max to chyba będzie trochę za wolno zwłaszcza że się przyzwyczaiłem . |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015
|
|
|
Nie wiem ile maksymalnie można dać ale to chyba zależy od twojego silnika. Jeśli stwierdzisz że 40A więcej nic mu nie zaszkodzi to możesz tyle ustawić. Tylko pamietaj wtedy koniecznie o monitorowaniu jego temperatury. |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015
|
|
|
Masz numer konta, robisz przelew walutowy za granicę do ich banku, kosztuje to to około 50zł.
Lepiej się dowiedzcie jak wygląda import od ruskich bo teraz są jaja w stosunkach międzynarodowych. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015
|
|
|
tas, Dobrze gada .. tak samo jak ramy do E-bike z Ukrainy , istnieje prawdopodobieństwo że nie dojdą .
Max-E Adapto
- 849.00 EUR
-Mini-E Adapto
- 529.00 EUR
Sterowniki dostępne jako dodatek do ramy w http://www.vectorebike.com/contact.html siedziba w Niemczech , ale możliwe że sprzedają jako uprgade. |
_________________
|
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Pią 05 Cze, 2015
|
|
|
qaz33 napisał/a: | Nie wiem ile maksymalnie można dać ale to chyba zależy od twojego silnika. Jeśli stwierdzisz że 40A więcej nic mu nie zaszkodzi to możesz tyle ustawić. Tylko pamietaj wtedy koniecznie o monitorowaniu jego temperatury. |
Ale o co w tym chodzi ? Z jakiej "puli" te np 40A jest zabierane ? W moim sterowniku te 40A zamienia się na 10-12km/h więcej (około) . |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 05 Cze, 2015
|
|
|
To jest dodatkowy maksymalny prąd pobierany z twojej baterii. Kontroler go wstrzykuje w silnik jako tzw. ujemny prąd wzbudzenia dzięki czemu silnik może pracować powyżej swojej prędkości nominalnej. Ale o ile szybciej to już zależy od twojego silnika, każdy będzie miał inaczej. |
|
|
|
|
|