ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile mocy można włożyć w silnik 250W?
Autor Wiadomość
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią 18 Wrz, 2015   

najlepiej dac na frezarke. Ewentualnie montujesz os w uchwyt tokarki. Do miejsca gdzie masz nóż tokarski wstawiasz kątówkę i jedziesz prowadnicą prawo lewo.
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1333
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 18 Wrz, 2015   

tas napisał/a:
A ja zasiliłem jakiegoś klasycznego przekładniowego silnika 250W z 30A, przejechałem na nim około 2km pełnym gazem i... odlutowała się w silniku płytka PCB z nadmiaru ciepła. Chyba silnik silnikowi nie równy :)


Dzięki TAS ;) właśnie naprawiłem silnik który myślałem że jest spalony. Miałem to samo odlutował się przewód fazowy. Tak też podejrzewałem, bo jeżeli spali się uzwojenie to zazwyczaj jest przetop do masy albo wewnątrz uzwojenia, a tu nie było żadnej rezystancji, ale bałem się za niego zabrać.

Silnik przekładniowy był przystosowany do zasilania 250W. Przegrzałem go podczas zarycia się w piachu - zaryłem całe koło łącznie z felgą i nie mogłem wyjechać pociągnąłem go ze 20 sekund i się odlutował kabel. Jeździłem na tym silniku z prędkościami około 65km/h rowerem 3 kołowym, którym jeździ się dość ciężko i silnik dalej chodzi i będzie śmigał jeszcze długo ;)

Nie da się ukryć, jest bardzo ciepły pod czas jazdy, ale jednak smarowanie wewnętrzne olejem rozkłada ciepło na całą powierzchnię silnika i zapewne bardziej nagrzewa się korpus silnika, który lepiej oddaje ciepło. Przebieg jest sporo niższy niż na continencie przy tej samej baterii i sterowniku, ale conti leci max 50, a dodatkowe 15km/h to są ogromne straty w oporach powietrza. Continent także lepiej rusza z miejsca ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group