|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Bezpieczniki miedzy sekcjami zamiast zwór |
Autor |
Wiadomość |
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 11 Sie, 2015 Bezpieczniki miedzy sekcjami zamiast zwór
|
|
|
Chcę nowej konstrukcji zastosować trochę inny sposób montażu akumulatorów, tzn między poszczególnymi sekcjami przy łączeniu szeregowym będą nie zwory, jak to się zwyczajowo montuje tylko bezpieczniki. I teraz pytanie, jak się takie bezpieczniki wylicza, są takie na 12v, 32v ale czy taki będzie działać na 60V?
Bardzo podoba mi się patent zastosowany w samochodach Tesli i chcę go konwertować na nasze ebajki |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Wto 11 Sie, 2015
|
|
|
Jakie są plusy stosowania kilku zabezpieczeń zamiast jednego? Jedynie to że zwarcie wystąpi na danej sekcji i nie poleci na dalsze?
Jakiego typu zabezpieczenia chcesz stosować? Automatyczne, topikowe itp? |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 11 Sie, 2015
|
|
|
topikowe.
Bardzo utrudnia wystąpienie sytuacji zwarcia miedzy sekcjami. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Wto 11 Sie, 2015
|
|
|
Zrób próbę. Napięcie przy prądzie stałym jest dość ważne. W samochodzie jak miałem 90V to się dało łuk wycíągnąc do 1-2 cm i to przy prądzie kilkanaście A. Bezpiecznik powinien mieć daleko od siebie styki. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 11 Sie, 2015
|
|
|
Tak sobie myślę, ten bezpiecznik między sekcjami ma być, tam będzie różnica potencjałów kilka V. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
legend
brygadzista
Dołączył: 09 Kwi 2013 Posty: 240 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 11 Sie, 2015
|
|
|
Adam Wysokiński napisał/a: | Zrób próbę. Napięcie przy prądzie stałym jest dość ważne. W samochodzie jak miałem 90V to się dało łuk wycíągnąc do 1-2 cm i to przy prądzie kilkanaście A. Bezpiecznik powinien mieć daleko od siebie styki. |
Bezpieczniki nie powinny być właśnie na to przygotowane? |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Śro 12 Sie, 2015
|
|
|
tas napisał/a: | Tak sobie myślę, ten bezpiecznik między sekcjami ma być, tam będzie różnica potencjałów kilka V. |
Jak się przepali przy normalnej pracy to będzie pełne napięcie.
legend napisał/a: |
Adam Wysokiński napisał/a:
Zrób próbę. Napięcie przy prądzie stałym jest dość ważne. W samochodzie jak miałem 90V to się dało łuk wycíągnąc do 1-2 cm i to przy prądzie kilkanaście A. Bezpiecznik powinien mieć daleko od siebie styki.
Bezpieczniki nie powinny być właśnie na to przygotowane? |
A w jaki sposób jest przygotowany bezpiecznik z napięciem max 32V na rozwieranie obwodu o napięciu np. 70V ? |
|
|
|
|
legend
brygadzista
Dołączył: 09 Kwi 2013 Posty: 240 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12 Sie, 2015
|
|
|
Zamiast 32v poszukał bym bezpiecznika dopasowanego do instalacji/aplikacji... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|