|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Sprzęgło/przegub |
Autor |
Wiadomość |
Lisciasty
dyrektor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 404 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2008
|
|
|
Marucha79 napisał/a: | No własnie, u mnie jeździłaby żona
|
Za jakieś 2 tygodnie moje jeździdło powinno być gotowe (w stanie surowym,
bez uporządkowanego kokpitu). Moja żona nie lubi jeździć samochodem,
więc jak da radę ujechać tym i ogarnąć biegi, to znaczy że każda żona to będzie potrafić
Dam znać ;P |
_________________ http://lisciasty.firehost.pl/toyota.html |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2008
|
|
|
Różnica opinii kobiety między samochodem elektrycznym a spalinowym jest taka:
Jak na drodze z ogrniczeniem do 40 km/h autem spalinowym jadę ok. 50 km/h na 2-ce lub 3-ce, to żona mi zwraca uwagę i każe jechać wolniej, chyba że warunki pozwalają i jadę na 4-ce, to ciszej mi zwraca uwagę; ale jak jadę elektrycznym i się zagapię aż pod 60-siątkę, to mi mówi, że się wlokę (brak hałasów spalinowca), dopiero gdy jestem zmuszony gwałtownie hamować, lub szarpnąć w bok kierownicą, to czuje prędkość.
Ale i kobieta przywyknie do braku warkotów przypominających dawne dźwięki SYRENKI, lub innych spalinowców, chociaż kobiety patrzą przeważnie z prawej strony (pod kątem) na licznik prędkości i widzą mniejszy jego wskaz, do tego brak źródła hałasu. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
Slawek [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 09 Lip, 2008
|
|
|
Zabezpiecz śrubami sprzęgło aby nie było żadnych luzów na wałkach na których je mocujesz bo szybko zniszczysz wielowypust w sprzęgle.
Kilka sprzęgieł tak uszkodziłem a miałem 6 wypustów i głębszych.
Śruby M8, lub większe naprzeciw siebie, aby uniknąć bicia. |
|
|
|
|
Lisciasty
dyrektor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 404 Skąd: Okolice Wrocławia
|
|
|
|
|
Slawek [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 09 Lip, 2008
|
|
|
Tak, żeby czoło śruby dotykało wielowypustu.
Na silniku żeby czoło śruby dotykało wpustu.
Najlepiej śruby wkręcić na jakimś kleju do metalu (dla pewności) |
|
|
|
|
Slawek [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 09 Lip, 2008
|
|
|
Jak jest mało miejsca w kierunku osiowym to stosowałem takie sprzęgło,
ale do niższych prędkości. (dwa koła łańcuchowe 1 /2’’) |
|
|
|
|
Lisciasty
dyrektor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 404 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Śro 09 Lip, 2008
|
|
|
Miejsca mam od diabła, dzięki za wskazówki
Tylko nie wiem czy jest sens pakować śrubę M8, ja mam tam
wałek 19 i 22, więc M6 powinna wystarczyć, zwłaszcza że wpust
jest szerokości 6mm.
Czyli jeżeli dobrze rozumiem, mam zrobić dziurę tak żeby śruba
wchodziła we wpust i dociskała klin?
|
_________________ http://lisciasty.firehost.pl/toyota.html |
|
|
|
|
Slawek [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Lip, 2008
|
|
|
Tak we wpust.
Lepsza będzie M8, w M6 możesz zerwać gwint w sprzęgle. |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 11 Lip, 2008
|
|
|
Chyba w tym przypadku M8 będzie super. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|