ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie kupić dobry mocny silnik
Autor Wiadomość
hudy147 
stażysta


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 164
Skąd: Bochnia
Wysłany: Pon 07 Wrz, 2015   

Rozumiem. Wiec kontynuuje tutaj.


Sprawa jest taka. Zamówione mam już części - pakiet 12s16p i sterownik 1500w 45A. Teraz trzeba dobrać silnik.. gdy bateria będzie juz słaba.. koło 44V chce aby to nie jechało wolniej niż 40kmh. Musi też jeździć pod góry.. mieszkam w Bochni.. sporo tu górek.. co wybrać z oferty nine continent?
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pon 07 Wrz, 2015   

RHR 205 50 :)
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
hudy147 
stażysta


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 164
Skąd: Bochnia
Wysłany: Pon 07 Wrz, 2015   

Gdzie to można kupić, obejrzeć ?:)
 
 
sietaz 
prezes


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 919
Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

Ta... Rhr do sterownika 1500 wat - bez sensu
_________________
Jeżdżę na: Voyager I


Niech moc będzie z wami
 
 
hudy147 
stażysta


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 164
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

Myślę nad 9c 10x6 lub 12x5...
A najlepiej by było mieć 9x7 i wyższe napięcie bo teren górzysty.
 
 
bloodyopel 
szef
Krystian


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 1175
Skąd: Słupca k.Konina
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

Zobaczysz jaką przepaść poczujesz między swoim odcinającym sterownikiem 17A a tym 45A ;) a silnik 10x6 spokojnie Ci wystarczy
_________________
Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY
 
 
hudy147 
stażysta


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 164
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

Mam nadzieje bo baterie skrobnęły po kieszeni. 192szt. 48V 32Ah
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

Wypowiedz o rhr 205 była pół żartem. Choc w sumie czemu nie. Zależy ile ważysz. Np. BO jak twój pojazd ma 200 kilo to nawet przy 45A rhr (czy generalnie każdy silnik o większej pojemności cieplnej) jest już ciekawą sprawą do rozważenia. Gdzie kupić obecnie to nie wiem. Ale obejrzeć to zapraszam do mnie. Nie ma problemu. (Gliwice). A poważnie mówiąc tak jak koledzy. Rozważ któryś ze zwykłych dd. !0x6 będzie okej jeśli ważysz tak do 8090 kilo. Swoją drogą 9c ma fajnego przekładniowca... W górki po asfalcie też mogłaby być dobra opcja. Pozdrawiam...
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
hudy147 
stażysta


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 164
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

Ważę 72kilo. 9c przekladniowca?
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

9C oprócz silników direct drive produkuje też przekładniowe o mocy większej niż 250W. NIe pamietam oznaczenia możesz poszukać na stronie producenta. taki silnik o wolnoobrotowym przełożeniu w górki mógłby mieć dobrą efektywność. Pozdro.
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
hudy147 
stażysta


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 164
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

Ja nie wiem czy czasem ten mój z magmy 500w nie jest jakiś przedkladniowy.. chociaż jak się rozpedzi to jest cisza a przekładnie było by słychać. Z drugiej zaś strony pod górę jedzie wolno bo wolno ale ciężko go zdławić. Przy kręceniu kołem ręcznie czuć opór.. i tak wyje.
 
 
hudy147 
stażysta


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 164
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

Nie chciałbym nic mówić ale przy nowym sterowniku który ma przyjść trzeba będzie zmniejszyć napiecie odcięcia :)
 
 
hudy147 
stażysta


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 164
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

Potrzebuje kupić sterownik bms 12s gniazdo i ładowarkę.. nie mają takiego bms u Chińczyków gdzie kupowałem sterownik.

Czy sterownik bms 16s będzie działał jeśli podłączy sie do niego 12s?
 
 
raymaxxx 
brygadzista


Pomógł: 6 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 242
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

BMS na tyle S ile będzie miał akumulator, sterownik na takie napięcie żeby Ci nie odciął nierozładowanego aku, np jak kupisz sterownik na 60V to przy 12s nie pojeździsz bo bedzie odcinał aku przy napięciu ok 51V, ale możesz kupić "uniwersalny" 48-84V bo i tak odcięciem aku po rozładowaniu zajmie się BMS.
_________________
jeżdżę na: bananator v1 RWD :D , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2015   

Dokładnie po za tym raczej większość osób kupuję także komputer na którym widać volty, więc tylko od ciebie zależy czy chcesz jechać przy np 53v(instalacja lipo 16s) jak za chwile tak czy tak za działa BMS i odetnie zasilanie.

P.S
Jeszcze parę miesięcy temu zadawałem też takie pytanie i myślałem jak to wszystko ogarnąć, a teraz już dużo rzeczy nabiera całkowicie innego sensu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group