ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Jednoślad rowerowy
Autor Wiadomość
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Sob 30 Sty, 2016   

Pojeździć myślę że pojeździ:)( po ścieżkach). Ale chyba nie to było mottem budownika:)(Takie stare określenie na dziś tzw. budowlańca;)a w domyśle konstruktora). Generalnie prędkości, enduro, teren, itp to jego nisza. Ale i tak myślę że pierwiastek rowerowy jest w mniejszości:). Pozdrawiam i życzę udanych łowów adrenaliny:).
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Sob 30 Sty, 2016   

Generalnie drogi twarde, bitumiczne i na odcinku 16,5 km wykręcenie czasu poniżej 22 minuty :???:
Rowerem też pokonuję ten odcinek - 56 minut. Elektrykiem w wersji 1.1 udało się kiedyś 22 minutki.
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Pią 18 Mar, 2016   

Wszyscy filmiki kręcą :arrow: Filmik taki sobie
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 19 Mar, 2016   

Dobre dobre. Widzę drona w akcji. Fajne są też ujęcia z perspektywy postronnego obserwatora (z boku), bo widać rower w całej okazałości i jak się zachowuje w zakręcie i na nierównościach.
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 19 Mar, 2016   

Pytanko dlaczego przy takim nakładzie pracy w całą konstrukcję hamulec znalazł się tylko z przodu.
W terenie to strasznie niewygodne i trzeba bardzo zachowawczo jeździć.
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Sob 19 Mar, 2016   

sirgregs napisał/a:
dlaczego hamulec znalazł się tylko z przodu.

Jak widać wspornik przy wahaczu pod tylni zacisk jest. Tymczasem nie miałem weny bo chciałem już pośmigać. Za to hamowanie rekuperacyjne działa wyśmienicie kompensując brak tylnego hamulca. Szczególnie duże pieprznięcie jest z V > 75 km/h, przy niższych hamuje słabiej. Praktycznie nie używam przedniego, może 5%.
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Pią 10 Cze, 2016   

Kto oszczędza ten dużo przejeżdża :idea:
Na dłuższych prostych nie przekraczam 22 A prądu, do tego bardzo sporadyczne odwijanie z poborem 65 A i spokojnie zrobiłem 70 km. Średnia prędkość 36km/h. W baterii zostało jeszcze 295 Wh czyli około 9 km zasięgu. W/g watomierza zużycie jednostkowe 32,7 Wh/km.
Obecny przebieg > 1,5 kkm. W tym czasie jedna banalna usterka - od drgań urwał się zacisk ( element z twardego materiału) od głównego wyłącznika prądu.
Z sympatycznych spostrzeżeń.
Na skrzyżowaniu podjechały koło mnie dwa skuterki-motorowerki, hałaśliwe diabelstwa. Po wystartowaniu w moich lusterkach widziałem je coraz mniejsze i mniejsze, chyba były zepsute. Podobna sytuacja miała miejsce z jakąś chińską "125". Słyszałem z tyłu oddalające się popierdywanie jednotłokowca.
Podoba mi się moja maszyna :grin:
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 10 Cze, 2016   

Cytat:
Na skrzyżowaniu podjechały koło mnie dwa skuterki-motorowerki, hałaśliwe diabelstwa. Po wystartowaniu w moich lusterkach widziałem je coraz mniejsze i mniejsze, chyba były zepsute. Podobna sytuacja miała miejsce z jakąś chińską "125". Słyszałem z tyłu oddalające się popierdywanie jednotłokowca.


No tak przy rhr 17x4 i kole 16 cali i 80A to nie ma sie co dziwić :grin:
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Pią 10 Cze, 2016   

U mnie obecnie z baterii leci max 4,9 kW. W przeliczeniu "125" ma lepszy iloraz mocy do masy. Pewnie też była zepsuta :???:
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 12 Cze, 2016   

mocy do masy to moze tak ale przyspieszenie wyznacza sie w ilorazie momentu do masy a ten u ciebie na bank jest duzo lepszy :P
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Sob 18 Cze, 2016   

W nawiązaniu do mocy dostarczanej silnikowi, aby nie bruździć koledze w tamtejszym wątku.
Być może mam wyjątkowo kiepściutkiego RHR'a, bo gdy dostarczam mu jedyne 2 kW i jadę wtedy po płaskim ok. 55 km/h to temperatura uzwojeń jest w okolicach 80°C, przy otoczeniu 23°C.
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
wookie 
brygadzista
wookie


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 247
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Sob 18 Cze, 2016   

radasss napisał/a:
W nawiązaniu do mocy dostarczanej silnikowi, aby nie bruździć koledze w tamtejszym wątku.
Być może mam wyjątkowo kiepściutkiego RHR'a, bo gdy dostarczam mu jedyne 2 kW i jadę wtedy po płaskim ok. 55 km/h to temperatura uzwojeń jest w okolicach 80°C, przy otoczeniu 23°C.

80 stopni to jest nic, poza tym jeśli rzeczywiście on się grzeje nadmiernie, to w pierwszej kolejności sprawdziłbym ustawienia sterownika.
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Sob 18 Cze, 2016   

wookie napisał/a:
ustawienia sterownika.

Chętnie bym coś poustawiał tylko nie bardzo wiem co. Mam niebieskiego "kwadrata".
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 19 Cze, 2016   

Na twoim miejscu wykonałbym jeszcze kilkukrotnie jakieś samonauki itp w sabvotonie bo 80stopni przy 2kW to nie jest dobry znak, to przy 5kW ile masz stopni maks?
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Nie 19 Cze, 2016   

Samonaukę robiłem tylko raz na początku przygody z Sabv.... . Czy kolejna coś poprawi ? Przy 5 kW robi się bardzo szybko 140 °C tak, że szybko odpuszczam.
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group