ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
E-biker.pl zestawy do konwersji rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Viking Power 6000W +
Autor Wiadomość
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1110
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   Viking Power 6000W +

Witam

Przedstawie tutaj opis mojego ostatniego ebajka(mam taką nadzieje :P )



Części zbieram już 2 lata :D . W zasadzie mam już wszystko. Teraz będzie historia jego złożenia. Nie ukrywam idzie mi to jak krew z nosa, już na chwilę obecną poszło mi na to kilka kilogodzin czasu :P Na każdym etapie budowy wyskakuje jakaś niespodziewanka. Mam nadzieję że robiąc opis poleci mi to szybciej, bardziej się zmobilizuje.

Na dobry początek kilka fotek, jak widać baza to popularna na forum rama Falcon V2


Głowne flaki ramy to pakiet ogniw 320 sztuk 20s16p, Samsung 29E. Pomysł ułożenia pakietu według mentora Tasa, weszło wszystko na styk. Ogniwa jak widać różnokolorowe :P jednak zapewniam że wszystkie takiego samego typu ;) Po prostu trafiła się okazja i w etapie demontażu oraz przerabiania na własny użytek poleciały oryginalne koszulki, które zostały zasępione uniwersalnymi :D



Zaplecione koła z mocarnym RHR205-50 :)


Na chwilę obecną muszę postawić byczka na koła bez pakietu bo niestety z pakietem w środku robi się to bardzo ciężkie.

CDN.....
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
Ostatnio zmieniony przez Eryk1000 Czw 04 Sie, 2016, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   

No nareszcie nie biały tylko kolorek :grin:
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1685
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   

Fajny kolorek :grin: Koła 26 ? Jaka wersja rhra ?
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1110
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   

Koła 24, silnik wersja 21x3, właśnie jestem w trakcie rozkręcania


Trzeba wsadzić termistor http://www.tme.eu/pl/deta...y/232264063103/ i wyłącznik bimetaliczny http://nexun.pl/sklep/ele...y-150st-nc.html do środka, i myślę gdzie to wcisnąć.
Najlepiej gdzieś obok uzwojeń tylko gdzie to wcisnąć/wkleić nie ma za bardzo miejsca :???:
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
tas 
szef


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6156
Skąd: Beskidy
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   

z drugiej strony wszystko montuj, a nie z tej co pokazujesz :P
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1685
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   

Heh to jestem na podobnym etapie z silnikiem tylko musze wypierdzielic zle dobrany termistor na taki sam co ty zamowiles :smile: A wylacznika nie dalem bo za gruby. Wymieniasz kable zasilające ? Taki sciagacz to super sprawa do otwierania silnika :wink:
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1110
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   

Kable zostają, mają otulinę teflonową która jest fajna cienka i super odporna na temperaturę. Przekrój przewodu to 6mm2 powinno wystarczyć. Nie planuje więcej w ten silnik pompować niż 6kW, zresztą aku by miał ciężko a musi wytrzymać..... pewien okres czasu ;) a nie jeden sezon :P
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
spj 
stażysta



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 158
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią 04 Mar, 2016   

Na pewno wyjdzie z tego mocna zabawka. Napisz kolego jeszcze dla potomnych jakiej firmy+model są te 24 calowe obręcze i jakiej długości szprychy zastosowałeś pod ten silnik.
Fajny kolor :mrgreen:
_________________
Jeżdżę na : EV4 Falcon V2

"Make everything as simple as possible, but not simpler" Albert Einstein
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1110
Skąd: Wadowice
Wysłany: Pią 04 Mar, 2016   

Obręcze to Sun rims double track 24. Ciężko coś fajnego kupić w tym rozmiarze. Miałem dużo jazdy z tymi obrączki. Na początku kupiłem kolor moro ale do malowania za mocno je zjechało i był problem. Potem kupiłem inne anodowane na czarno. To znowu na malarni pomalowali proszkowo na biało. Znowu trzeba było drzec farbę. Kolejne zwłoki czasowe i wkurzenie. Finalnie oczekiwany kolor groszkowy ;-) Co do szprych to zmierzę i jeszcze podam ale jak pamiętam było to w okolicy 160mm. Zresztą na wymiar też był problem dostać czarne. Na szczęście mentor tas wyprodukował cudaki. :-D
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Pią 04 Mar, 2016   

Nyple są pod innym katem niż szprychy. Nie mogłeś nieco "zjajowić" otworów w obręczy?
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1110
Skąd: Wadowice
Wysłany: Pią 04 Mar, 2016   

Tu jest właśnie jedna z niespodziewanek. Już je rozwiertałem. Więcej się nie da bo kapsle wypadają :-P
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1110
Skąd: Wadowice
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016   

Silnik zabezpieczony. Faktycznie od drugiej strony zdecydowanie więcej miejsca :) Udało się upchnąć wyłącznik bimetaliczny i termistor bez większego głowienia się. Niepokojący jest tylko fakt działania wyłącznika bimetalicznego. Ma bardzo duży rozjazd temperaturowy. Pisze na nim 125 stopni, jednak podczas testów nie bardzo chciał się rozłączyć przy 135, trzeba było go zdecydowanie mocniej przygrzać. Oby nigdy nie musiał zadziałać ;)



_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
tas 
szef


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6156
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016   

125 mało, zamontuj 145 albo 150 bo silnik będzie się wyłączać przedwcześnie...
Zobaczysz, że jak będziemy pomykać to powiem "a nie mówiłem" ;)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1110
Skąd: Wadowice
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016   

Tas nawet nie gadaj :P od Ciebie brałem bimetala :P Ciekawe przy ilu stopniach pali się emalia w tych silnikach.
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1110
Skąd: Wadowice
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016   

Zastuj w temacie :P ale bez obaw coś się dzieje a nawet dużo, tylko ciągle barkuje czasu aby solidnie siąść i podgonić robotę :P

Ebajk stanął na koła, od razu się lepiej zrobiło, bo kupa gratów na stosie nie wyglądała zachęcająco. A tak już cieszy oko i motywuje do działania. W międzyczasie nastąpiła zmiana sterownika i silnika. Nowe nabytki to adaptto midi oraz QS V3 :D Zobaczymy ruską myśl technologiczną w działaniu, oby z powiedzonkiem " gniotsa nie łamiotsa "




Kobyłka z flakami, waży swoje, lepiej żeby nigdy nie zabrakło prądu :D Ilość kabelków zaczyna mnie przerażać :D Pokusiłem się o 3 piętra aku, w 2 wyglądało by to zgrabniej i więcej miejsca do manewrów z przewodami.

_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group