Viking Power 6000W + |
Autor |
Wiadomość |
Tomas
szef

Pomógł: 20 razy Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 05 Sie, 2016
|
|
|
To ten QS ma około 1 km/h z 1V czyli tak jak 9C 10x6.
Odchodzi jeszcze km/h za foca i koło 24 i wychodzi około 0,8 km/h z 1V. |
|
|
|
 |
pawextelinfo
stażysta

Wiek: 43 Dołączył: 12 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Pią 05 Sie, 2016
|
|
|
Eryk1000 napisał/a: | pawextelinfo ten wjazd na Żar był z fluxem? Testowałeś czy bardziej się grzeje z włączona funkcją fluxa? Masz u siebie pomiar temperatury? czy tylko bimetal w silniku? |
Mam bimetal x2 na 150*C i on zadziałał
Mam czujnik temperatury ale nie mam przetwornicy watomierza i ekranu który wskazywałby temperaturę
Jeżdżę tylko z fluxem na 53A, 300A faza 90A z baterii
Skrzyczne połyka na spokojnie, ale na Żarze po trawie się poddał
Może jakby było niższe ciśnienie w oponach (tracił przyczepność) i nie spadł by łańcuch w połowie drogi (brak wspomagania) było by lepiej |
|
|
|
 |
Tomek
brygadzista


Pomógł: 9 razy Wiek: 28 Dołączył: 06 Lut 2016 Posty: 268 Skąd: Bralin
|
Wysłany: Pon 08 Sie, 2016
|
|
|
Witam,
Jak się te opony sprawują ? Dają rade na suchym piasku (ja mam podobny bierznik ale 2.15" i przy piasku głębszym jak ~2cm już tonę) ? Śmigasz głównie po asfalcie czy po terenie też ? |
_________________ Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403 |
|
|
|
 |
Eryk1000
szef

Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 08 Sie, 2016
|
|
|
Tomek napisał/a: | Witam,
Jak się te opony sprawują ? Dają rade na suchym piasku (ja mam podobny bierznik ale 2.15" i przy piasku głębszym jak ~2cm już tonę) ? Śmigasz głównie po asfalcie czy po terenie też ? |
Opony używam na asfalcie i szutrze, w mocny teren się nie nadają, nie wjeżdżam. Ryzyko złapania gumy w szczerej dupie przy tej masie ebajka skutecznie mnie hamuje . Na asfalcie dobrze się trzymają, mieszanka gumy z której je robili jest dobrej jakości. Przy mocnym regenie 40A na rozgrzanym asfalcie jest ciekawy efekt popiskiwania Niestety po piachu nie jeździłem nie mam w okolicy, chyba jedynie na składzie budowlanym
Niestety opony zmieniam. Na pierwszy ogień idzie tył wraz z obręczą, szprychami na moto 19. Szprychy nie wytrzymują presji. Silnik ma sporą masę. Kilka skoków z duża prędkości przez progi zwalniające i krawężniki poskutkowały zerwaniem dwóch nypli oraz pęknięciem szprychy :/
Dodatkowo zniechęca mnie do zabawy z oponami rowerowymi 24 ich wysoka cena. Chcąc kupić coś porządnego terenowego trzeba liczyć się w okolicy 200zł za oponę. Rowerek tworzony był z przeznaczeniem głownie w teren a teraz musi ślizgać się po asfalcie |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
 |
Tomas
szef

Pomógł: 20 razy Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 08 Sie, 2016
|
|
|
Szprychy miałeś 2,5 ? |
|
|
|
 |
Tomek
brygadzista


Pomógł: 9 razy Wiek: 28 Dołączył: 06 Lut 2016 Posty: 268 Skąd: Bralin
|
Wysłany: Pon 08 Sie, 2016
|
|
|
Cytat: | . Szprychy nie wytrzymują presji |
Jakie masz szprychy? Ja mam z maxEV 2.3mm i caly czas przelatuje przez progi z prędkością 50 km/h, śmigam po lekkim terenie i żadna jeszcze nie pękła.
Też poważnie myślę o moto przynajmniej na tył ze względu na mniejsze ryzyko złapania gumy bo raz już zostawiłem bajka w kukurydzy i przyjechałem po niego samochodem bo mi szkoda obręczy było |
_________________ Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403 |
|
|
|
 |
qaz33
szef qaz33

Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 08 Sie, 2016
|
|
|
Dokladnie jakiej grubosci masz szprychy? Moglbys jeszcze napisac jakiej dlugosci je zamawiales do obreczy motorowej 19 cali? |
|
|
|
 |
Eryk1000
szef

Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 08 Sie, 2016
|
|
|
Stare szprychy 2,5mm. Nowe do obręczy moto mają 3,3mm Ale nigdzie ich nie kupiłem gotowych. Po prostu są skrócone i przewalcowane z oryginalnych szprych moto. Po konsultacjach z kolegą Adamo są zrobione na 131mm. W tym tygodniu będę przeplatać to dam znać czy wszystko pasuje |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
 |
Tomek
brygadzista


Pomógł: 9 razy Wiek: 28 Dołączył: 06 Lut 2016 Posty: 268 Skąd: Bralin
|
Wysłany: Pon 08 Sie, 2016
|
|
|
Może najważniejszą rolę gra tu konserwacja i sposób zaplotu. Ja zaplotłem sobie 2.3mm z maxEV z przeplotem (szprychy wychodzące od zewnątrz kołnieża przechodzą POD tymi wychodzącymi wewnątrz) i dociągałem szprychy w serwisie rowerowym po przejechaniu określonych dystansów.
Warto się pomęczyć. Na początku też miałem szprychy 2.5mm i też udało mi się zapleść w ten sam sposób z przeplotem ale niestety okazały się za długie. No ale przy 3.3mm już nie ma szans
(znalazłem nawet fotkę z 2.5mm )
 |
_________________ Jeżdzę na RAGE http://forum.arbiter.pl/v...p?p=83403#83403 |
|
|
|
 |
Eryk1000
szef

Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 08 Sie, 2016
|
|
|
Mam ten sam zaplot. Niestety nie dał rady. Może problem leży też w szprychach. Nie ważne teraz będzie pancernie i w teren. Poza tym trzeba raz sprawdzić jak Adaptto targa prz 120A Bo teraz maks. 90A. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
 |
tas [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Sie, 2016
|
|
|
Pękają szprychy nie te, które są słabe tylko te, które są mocne, a poluzowały się wszystkie inne i to właśnie one musiały przenosić siły dla nich przeznaczone |
|
|
|
 |
Eryk1000
szef

Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Czw 15 Wrz, 2016
|
|
|
Nadszedł dzień przeplatania koła, ale o tym będzie dalej. Na razie jestem lekko wkurzony po rozebraniu silnika. Myślałem że QS motor to jest jakaś marka i nie puszczają bubli na rynek, a tu taki schit ! Jakiś czas temu miałem problem z jedną parą halli. Teraz już wiem dlaczego, przetarły się kable w środku od obudowy. Tak to chłopcy z chin składają i zabezpieczają, orzesz Wiązka tarła o obudowę wewnątrz.
Takim sposobem przetarła się masa i jeden z halli żółty. Co pewien czas robiąc zwarcie. Miernikiem nie mogłem tego znaleść bo raz było dobrze a raz źle zależy jak przy masowały kable. Profilaktycznie wymieniam wszystkie halle. Choć pewnie pomogło by usunięcie zwarcia.
A wystarczyło dać dodatkową opaskę, ale widać podniosło by to okrutnie koszty produkcji
Kolejnym bublem to totalny brak smaru na uszczelniaczu osi, mamy susze, zwiększone tarcie. Dzięki temu pięknie przytarła się oś i uszczelniacz :/
Do Vectora chyba nie ma co pisać bo domyślam się że właśnie gwarancje straciłem otwierając silnik
Tak w skrócie mała przestroga, u innych może być podobnie. I tu podziękowania dla chińczyka który składał/a mój silnik |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
 |
ap0f1s
prezes

Pomógł: 15 razy Wiek: 37 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Czw 15 Wrz, 2016
|
|
|
Czekaj, napiszę do vektora co to sprzedaje za rzuty tych qs 205.\
Chociaż sam kupiłem qs z czech, ale jakoś dziwnie ciężko obraca się koło. Oczywiście fazy nie za zwarte na samym końcu. Będzie trzeba dla pewności rozebrać silnik. |
_________________ Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw |
|
|
|
 |
Eryk1000
szef

Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Czw 15 Wrz, 2016
|
|
|
Rozebrać sprawdzić nie zaszkodzi. Widać że zdrowo tarło po kołnierzu osłony gdzie osadzone jest łożysko. Może ocierać też ta czarna zalewa uszczelniająca u mnie też jej trochę starło
 |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
 |
Eryk1000
szef

Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Śro 21 Wrz, 2016
|
|
|
Ebajk doczekał się zestawu moto z tyłu. Trochę to trwało Podziękowania dla Tasa za malowanie proszkowe obręczy moto w kolorze oraz za użyczenie urządzenia do walcowania szprych.
Maszyna z racji wagi oraz braku stosowanego uchwytu zawisała pod sufitem Brakowało drugiej osoby do pomocy, choć we dwóch było by też ciężko.
Porównanie obręczy moto 19 i rowerowej 24, rozmiarowo jest prawie identycznie.
Centrowanie koła na mój ulubiony sposób czyli na trytytkę
Szprychy do ebajka powinny mieć długość 131mm oraz 130mm. Koło nie jest centrycznie w wahaczu przez założenie wolo-biegu. Przesunąłem obręcz trochę na szprychach. Z lewej szprychy 131mm z prawej 130mm. Z racji że wszystkie miałem 131mm musiałem połowę przeszlifować.
Koło po centrowaniu wraz z polecaną na forum oponą Heidenau k46 19 x 2.50.
Ebajk z nowym zestawem
Mam nadzieję że zestaw jest pancerny i będzie mógł przerzucić bez uszczerbku trochę kamieni na okolicznych górkach |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
 |
|