Viking Power 6000W + |
Autor |
Wiadomość |
Mechano
szef młody elektronik

Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
Ile waży sama ta bestyja? |
|
|
|
 |
Eryk1000
szef

Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
Sama bestia prawie 13kg
Tu są wszystkie dane:
Speed: 24*5T, 650RPM at 72V, equal to 9.03kV
650@80v = 60mph on a 16" Moto Wheel
Clamping Width (150mm) 14mm English thread for single-speed Freewheel
150mm axel width
2 sets of Hall sensors for redundancy, temp sensor, and thick 10AWG phase wires to handle high power
50mm wide magnets
Aluminum core
Hardened Steel axle
36 X Spoke Hole OD 4.2mm
Two Halls(One for spare, in case of damage) , 10mm² Phase wire
Thermic Probe: KTY 83
Support regenerative braking & Reverse function
Waterproof grade: IP54
Efficiency: ≥87%
10mm Axle flats
Net Weight: 12.75kg, Gross Weight 14.5kg
Package: 34cmX34cmX33cm |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
 |
maniekrox
prezes maniekrox

Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
Ja i tak nie mogę wyjść ze zdumienia po tym jak przejechałem się na RHRrze 20s 80A i na QSie 20s80A... Niby prędkość max silników podobna, niby prąd ten sam, napięcie to samo, a przyspieszenie na QSie NIEPORÓWNYWALNIE większe. To było dla mnie największe zaskoczenie z całego zlotu. |
|
|
|
 |
Eryk1000
szef

Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
Wiesz nawój też ma tam znaczenie. Ciekawe jaki był nawój w tych silnikach, pewnie różniły się diametralnie budową wewnętrzną. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
 |
ap0f1s
prezes

Pomógł: 15 razy Wiek: 37 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
|
|
|
 |
maniekrox
prezes maniekrox

Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
No właśnie zachodzę w głowę skąd się ona bierze...
Obydwa sterowniki ustawione na 100A w fazy... Może QS potrzebuje mniej A w fazy, żeby lepiej iść?? Ale dlaczego zatem rozwijają ~~takie same prędkości? |
|
|
|
 |
Szymon645
stażysta

Pomógł: 6 razy Wiek: 29 Dołączył: 28 Mar 2015 Posty: 157 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
Jeśli to prawda to jest to kolejna rzecz ktora planuje zmienic |
|
|
|
 |
Eryk1000
szef

Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
Może sterowniki były zlimitowane na mniejsze Vmax ? Dużo parametrów do porównania. QS fajny za jakiś czas się go przetestuje w realu to się podzielę wrażeniami |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
 |
maniekrox
prezes maniekrox

Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
No po tym doświadczeniu od razu zmieniłem koncepcję co do silnika:D Dobrze się stało, bo już przed zlotem miałem kupować mxusa:P |
|
|
|
 |
Bujakoto
prezes

Pomógł: 6 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
maniekrox napisał/a: | No po tym doświadczeniu od razu zmieniłem koncepcję co do silnika:D Dobrze się stało, bo już przed zlotem miałem kupować mxusa:P |
Tomas w dzień po zlocie opowiadał mi o tym silniku i też się na niego nakręciłem w next projekcie.
Maniek jak skończysz projekt (jeszcze w 2016) dasz się przejechać dla kolegi z 3city? |
|
|
|
 |
maniekrox
prezes maniekrox

Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
Bujakoto napisał/a: |
(jeszcze w 2016) |
Pfffss:P |
Ostatnio zmieniony przez maniekrox Czw 12 Maj, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bujakoto
prezes

Pomógł: 6 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
[quote="maniekrox"] Bujakoto napisał/a: | maniekrox napisał/a: |
(jeszcze w 2016) |
Pfffss:P |
No co...... poganiam Cię, bat na plecach by Ci się przydał.
A masz............ |
|
|
|
 |
tas [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
To nie były te same napędy.
Mój miał na czas zlotu 80A ale 160A w fazy, a normalnie chcąc porównać do takiego RHRa to też z sabvotona jakby podłaczyć boosta na 160A to jest różnica. Po prostu mało kto na booscie jeździ, a tam można ustawić nawet 200A (SVMC072080) bez ruszania prądu DC. I wtedy jest kopyto.
Jak robiłem test przyśpieszenia z Deexowym gokardem na RHR (obie maszyny na 80A, ale on 100A fazy, a ja 160A) to szły łeb w łeb, na starcie aż mi koło podnosiło, a jemu momentami ślizgało kapciem (strach pomyśleć co by było jakby boosta odpalił aby polepszyć trochę moment startowy). |
Ostatnio zmieniony przez tas Czw 12 Maj, 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Tomas
szef

Pomógł: 20 razy Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
To Pastek ile pchał wtedy w Fazy ? |
|
|
|
 |
tas [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2016
|
|
|
nie wiem, trzeba by go zapytać, ale on nie miał Boosta |
|
|
|
 |
|