Kona Stinky Turbo+ 6000W |
Autor |
Wiadomość |
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 30 Mar, 2016
|
|
|
Wymiary BMS'a Adaptto |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 31 Mar, 2016
|
|
|
Atomek1000 elegancki ten adaptto. To sobie obejrze jak bede odbierac od ciebie sabvotona. |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2016
|
|
|
Postanowiłem zmienić silnik na taki:
|
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2016
|
|
|
No nie gadaj, że już dotarł ????
V3?
Ale ładny !!! |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2016
|
|
|
A jak V3. Wypukła tabliczka Turbo i mxus robi robote |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2016
|
|
|
No właśnie te uwypuklenia przykuły moją uwagę.
Bardzo dobrze to wygląda.
Ależ szybko te silniki dotarły! WoW. |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2016
|
|
|
cos czuje, ze niedlugo bedzie kolejny "szybki i wsciekly" na drogach wawy |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2016
|
|
|
Czym się różni w porównaniu do poprzednich wersji? |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Pierwsze testy przeprowadzone
Nazwę by wypadało zmienić na 7000W
Rower prowadzi się dość dobrze, przyspiesza płynnie, kultura pracy silnika jest niesamowita a w dodatku jest kompletnie bezgłośny.
Max prędkość na ustawieniu OVS 7 w sterowniku i podniesionym kole to 123Km/h. W trakcie jazdy nie sprawdzałem już powyżej 75Km/h.
Z akumulatora w trybie Boost prąd z aku max 90A, w fazy 200A. Koło podnosi.
Konstrukcja jest o tyle fajna, że po 3minutach jazdy czułem się jakbym jeździł na nim od zawsze, bardzo szybko się przyzwyczaiłem, pasuje mi świetnie pozycja za kierownicą jak i zawieszenie.
I jeszcze zdjęcie z fajną tylną lampką
|
Ostatnio zmieniony przez atomek1000 Pon 02 Maj, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Fajnie wyszło ładna konstrukcja. W sterowniku jeszcze spory zapas mocy został ale aku chyba już na granicy? |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
90A w Mxusa? U nas w beskidach by to nie przeszło |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
tas napisał/a: | 90A w Mxusa? U nas w beskidach by to nie przeszło |
Za mało ? Heh, i tak nagrzałem go do 120stopni |
|
|
|
|
umbur
prezes
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 581 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Za dużo, długo byś nie pojeździł . |
|
|
|
|
|