Adaptto |
Autor |
Wiadomość |
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016
|
|
|
Wy chyba czegos nie rozumiecie.. |
|
|
|
|
robos
młodzik
Dołączył: 06 Kwi 2015 Posty: 57 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016
|
|
|
Może to takie moje pierwsze wrażenie po przesiadce, bo nigdy nie jeździłem na sterowniku wektorowym. A jeździ się inaczej niż na blokowym. Trochę pojeżdżę, zobaczę jak to będzie. |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016
|
|
|
Pff nie umiecie ustawić
http://adaptto.com/MANUAL...-Manual-ENG.pdf
W Traction Settings:
PWM rise lim ustawcie na 80
W menu ustawiania prądów itp na samym dole ACC na 0(pokażą sie minusy)
SPD SMOOTH polecam na powyżej 25tysięcy - wtedy bardzo płynnie trzyma prędkość maks przy ograniczeniu.
Fazowy ustawcie na maks jaki możecie(Eryk spokojnie na 350A ustaw) i tylko obserwujcie aby wam torque armów nie pozrywało.
Prąd z baterii też maksymalny jaki daje bateria/bms. |
|
|
|
|
robos
młodzik
Dołączył: 06 Kwi 2015 Posty: 57 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016
|
|
|
Ustawiłem tak jak napisałeś atomek, pojechałem się przejechać i po powrocie banan mi nie schodzi z mordy
No teraz to jeździ jak oczekiwałem. Wielkie dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016
|
|
|
takie zrywanie przy nawet najmniejszym odchyleniu manetki to wlasnie domena sterowania predkoscia. Przy wektorowym mozna ustawic strome zbocze ale przeciez nigdy nie bedzie to 100% momentu przy malym wychyleniu i wlasnie o to tutaj chodzi tak samo jak sterowanie motorem czy samochodem, nigdy nic nie szarpie przy lekkim wcisnieciu gazu, wyobrazacie sobie aby bylo inaczej? |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016
|
|
|
Atomku dlatego prosiłem żebyś podał ustawienia jakie najlepiej stosować Masz już w tym doświadczenie jako pierwszy na forum
Ja chwilowo użytkuję sterownik gt1500 w bajku przejściowym i ....już wiem że nigdy więcej w swoim bajku, więc ja chyba z kolei przyzwyczaiłem się za bardzo do foca i edit: blokowy jakoś taki ciężki do opanowania mi się wydaje. Ale najgorsze jest to wieczne pyrkanie silnika i buczenie jak tramwaj przy ostrym przyspieszaniu w zakresie 26-28km/h że aż mi wstyd przed ludźmi |
Ostatnio zmieniony przez Tomas Śro 20 Lip, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
robos
młodzik
Dołączył: 06 Kwi 2015 Posty: 57 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016
|
|
|
qaz33 masz rację przy powolnym odkręcaniu nie szarpie tak jak blokowy, i można płynnie ruszyć, a jak chce się pełną moc na starcie to trzeba po prostu od razu odwinąć manetkę na maxa. Trzeba się do tego przyzwyczaić. |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016
|
|
|
Jutro to przetestuje. W Adaptto jest tyle ustawień że nie mam na to czasu żeby się wszystkimi pobawić. Zwłaszcza po ostatnich przygodach z prędkościami i padnietymi hallami Atomek co do zerwania zabezpieczeń silnika nie ma szans. Szybciej ukreci się oś silnika |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
robos
młodzik
Dołączył: 06 Kwi 2015 Posty: 57 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016
|
|
|
Jeszcze z dodatkowych limitów które mogą ograniczać moc to ustawiłem też:
LS enable = OFF
HS start = 0kph |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016
|
|
|
robos napisał/a: | Ustawiłem tak jak napisałeś atomek, pojechałem się przejechać i po powrocie banan mi nie schodzi z mordy
No teraz to jeździ jak oczekiwałem. Wielkie dzięki za pomoc. |
Elegancko
Eryk1000 napisał/a: | Atomek co do zerwania zabezpieczeń silnika nie ma szans. Szybciej ukreci się oś silnika |
Noo widziałem zdjęcia ukręconych ośi to musi być moment ale ja bardziej się boję konstrukcyjnie o ramę więc maks jaki ustawiałem to 315A i 100A z batki ale już było nieźle
Obecnie zerknąłem na to PWR rise lim i mam ustawione na 42 bo na codzień nie potrzeba zrywania asfaltu a i tak samochody nie mogą zdążyć |
|
|
|
|
robos
młodzik
Dołączył: 06 Kwi 2015 Posty: 57 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016
|
|
|
Ja PWR rise lim miałem ustawione na 2, więc od razu poczułem różnicę |
|
|
|
|
robos
młodzik
Dołączył: 06 Kwi 2015 Posty: 57 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016
|
|
|
Mam pytanie odnośnie ładowania.
Pod koniec ładowania pokazują mi się takie komunikaty:
Charge current to low
Detecting charger
Charging, CV mode
i tak kolejno w pętli się zmieniają.
Bateria ma już 100%, pomyślałbym, że będzie jakiś komunikat "koniec ładowania", a tu jakby po trochu ciągle próbowało doładowywać.
To kwestia ustawień, czy tak już jest? |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016
|
|
|
Mam tak samo ale mysle ze to kwestia ustawień. |
|
|
|
|
wookie
brygadzista wookie
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 247 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Pierwszy raz w życiu chyba źle polutowałem kabelki...
Oczywiście chodzi o kable do BMS od Adaptto.
Ci Ruscy mają chyba jakieś kwadratowe głowy, że taką kabelkologię ustanowili.
1.5 godziny lutowania na darmo, tym razem będę się gapił w schemat lutując każdy kabelek |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Sob 20 Sie, 2016
|
|
|
wookie napisał/a: | Pierwszy raz w życiu chyba źle polutowałem kabelki...
Oczywiście chodzi o kable do BMS od Adaptto.
Ci Ruscy mają chyba jakieś kwadratowe głowy, że taką kabelkologię ustanowili.
1.5 godziny lutowania na darmo, tym razem będę się gapił w schemat lutując każdy kabelek |
Przecież to jest idealne ustawienie kabli dla turnigy lipo 4S wpinasz jedziesz |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
|