ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[S]Zasilacze dużej mocy 53 V 30 A idealne na mocną ładowarkę
Autor Wiadomość
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Czw 17 Mar, 2016   [S]Zasilacze dużej mocy 53 V 30 A idealne na mocną ładowarkę

Fajne zasilacze małych gabarytów 85x103x240 dużej mocy 1,6 kW. Topologia przetwornicy pełny mostek na 4x IRFP 460. Trafo główne EE42. Rok produkcji 2008. Masa 1,87 kg. Na obrazkach m.in. test obciążenia. Posiadają wewnątrz trzy potencjometry pewnie można nimi poregulować U, I.
Cena 90 PLN + wysyłka.


000_1287.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 223 raz(y) 393,85 KB

000_1286.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 248 raz(y) 657,11 KB

000_1285.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 242 raz(y) 640,94 KB

000_1283.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 203 raz(y) 667,17 KB

000_1282.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 336 raz(y) 635,15 KB

000_1280.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 351 raz(y) 671,2 KB

000_1279.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 251 raz(y) 657,63 KB

000_1288.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 263 raz(y) 643,11 KB

_________________
warsztatmotocykli.pl
Ostatnio zmieniony przez radasss Pią 13 Maj, 2016, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 17 Mar, 2016   

Rezerwuje, pytania na PW
 
 
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Czw 17 Mar, 2016   

Napisane: "zasilacze"
Więcej niż jeden?
Atomek zarezerwował. Już nie masz?
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Czw 17 Mar, 2016   

Mam kilka. Przed wysyłką na pewno będzie przetestowany 20 A; do zagotowania wody w garze 3 litrowym :neutral:
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Czw 17 Mar, 2016   

Czy na pewno da się regulować napięcie i prąd?
Możesz to sprawdzić?
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Czw 17 Mar, 2016   

Potencjometry są zafarbowane. Udało mi się zmienić o 1 V w górę. Kondensator wyjściowy to 1 mF/ 63 V.
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Pią 18 Mar, 2016   

Jeden wezmę jeśli jest dostępny. Jakby co daj PW z danymi do wpłaty.
 
 
JerzyZ 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 794
Skąd: Warszawa - Ursynów
Wysłany: Pią 18 Mar, 2016   

Witam, chciałbym jeden zarezerwować.
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Sob 19 Mar, 2016   

Żeby za dużo nie odkręcać aby otworzyć, na czerono zaznaczyłem śrubki których nie potrzeba ruszać.
Uprzedzając niektóre pytania:
- zasilacz zbudowany jest z elementów wysokiej jakości np. diody prostownika wyjścowego Ixys
- elektrolity nie spuchnięte
- elementy nie przypalone
- laminat również
Oczywiście dotyczy tych które otwierałem.


000_1292.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 340 raz(y) 648,98 KB

000_1290.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 1115 raz(y) 661,95 KB

_________________
warsztatmotocykli.pl
Ostatnio zmieniony przez radasss Wto 12 Kwi, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spj 
stażysta



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 160
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie 20 Mar, 2016   

Hmm 1V to mało, jesteś w stanie sprawdzić jednak całą możliwość regulacji napięcia?
Podaj markę i model, bo ze zdjęcia nie mogę doczytać.
_________________
Jeżdżę na : EV4 Falcon V2

"Make everything as simple as possible, but not simpler" Albert Einstein
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Nie 20 Mar, 2016   

Mnie by zadowalało zejście w dół z napięciem tak do 50V (w sam raz do zasilania iChargera bo ma do 50V max ). Da się ?

Marka jest podana Vapel i Emerson.

Mogą pracować równolegle lub szeregowo ?
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2016   

Zostało jeszcze kilka sztuk. Większość poszła jak ciepłe bułeczki :grin:
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Śro 13 Kwi, 2016   

Obciążałeś 20A . Jak realizowałeś regulację ograniczenia prądowego z 30 do 20A ?
Ostatnio zmieniony przez Pykacz Czw 14 Kwi, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Śro 13 Kwi, 2016   

Podłączyłem obciążenie o rezystancji ok. 2,6 Ω i prąd się sam ustalił.
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2016   

Bierę, pw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group