|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
przeróbka sprata ion |
Autor |
Wiadomość |
marcinmcm
początkujący
Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016 przeróbka sprata ion
|
|
|
Cześć kupię usługę przerobienia roweru sparta ion z oryginalnego niedziałającego napędu na sterownik z manetką |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
Sam napęd czy budowanie baterii też? |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
marcinmcm
początkujący
Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
bateria jest sprawna tylko padłą elektronika, rozebrałem ją napięcie jest 24,5V więc chciał bym ją zostawić, raczej montaż sterownika manetki i ogarnięcie tego żeby działało jak trzeba. |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 11 Mar, 2016
|
|
|
Bateria NiMH z efektem pamięci. Jeśli rower ma swój przebieg, to liczyłbym się z opcją wymiany. Sterownik (czyli główna elektronika) wbudowany w silniku. Żeby to szło na manetce trzeba rozpruć silnik, wyrzucić fabryczny sterownik wyprowadzić nowe okablowanie i podłączenie do czujników halla, dołożyć sterownik zewnętrzny i jeśli ma być nie na pas tylko na manetkę - dołożyć manetkę. Tak to wygląda z grubsza ze Spartą. |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
marcinmcm
początkujący
Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 17 Mar, 2016
|
|
|
@przenikanie, jestem świadomy tego, że trzeba wypruć całą elektronikę z baterii i silnika, dokupić sterownik i manetkę, nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji jak to zrobić krok po kroku bo zrobił bym to sam ale boję się uszkodzenia, bateria tak jak pisałem trzyma napięcie jest już rozłożona pozostaje wyprowadzenie kabli, silnika jeszcze nie rozebrałem ale też trzeba go przerobić. Szukam kogoś kto to zrobi albo zrobi instrukcje jak to zrobić.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 17 Mar, 2016
|
|
|
Od silnika Sparta specjalistą jest glebor. Przerabia Sparty na silniki z wyprowadzonymi hallami. Bez narzędzi do rozbierania obudów i doświadczenia można silnik tylko poniszczyć. Miałem kiedyś taką przerobioną Spartę i na 36V nawet dość szybko się zbierała. Problem polega tylko na doborze sterownika. Nie może być za mocny, bo biedną Spartę można usmażyć. Przegrzeje się. Ale na sterowniku 36V 16-18A może być pociecha. |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|