ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
przeróbka sprata ion
Autor Wiadomość
marcinmcm 
początkujący


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   przeróbka sprata ion

Cześć kupię usługę przerobienia roweru sparta ion z oryginalnego niedziałającego napędu na sterownik z manetką
 
 
bloodyopel 
szef
Krystian


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 1175
Skąd: Słupca k.Konina
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   

Sam napęd czy budowanie baterii też?
_________________
Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY
 
 
marcinmcm 
początkujący


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   

bateria jest sprawna tylko padłą elektronika, rozebrałem ją napięcie jest 24,5V więc chciał bym ją zostawić, raczej montaż sterownika manetki i ogarnięcie tego żeby działało jak trzeba.
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 11 Mar, 2016   

Bateria NiMH z efektem pamięci. Jeśli rower ma swój przebieg, to liczyłbym się z opcją wymiany. Sterownik (czyli główna elektronika) wbudowany w silniku. Żeby to szło na manetce trzeba rozpruć silnik, wyrzucić fabryczny sterownik wyprowadzić nowe okablowanie i podłączenie do czujników halla, dołożyć sterownik zewnętrzny i jeśli ma być nie na pas tylko na manetkę - dołożyć manetkę. Tak to wygląda z grubsza ze Spartą.
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
marcinmcm 
początkujący


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw 17 Mar, 2016   

@przenikanie, jestem świadomy tego, że trzeba wypruć całą elektronikę z baterii i silnika, dokupić sterownik i manetkę, nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji jak to zrobić krok po kroku bo zrobił bym to sam ale boję się uszkodzenia, bateria tak jak pisałem trzyma napięcie jest już rozłożona pozostaje wyprowadzenie kabli, silnika jeszcze nie rozebrałem ale też trzeba go przerobić. Szukam kogoś kto to zrobi albo zrobi instrukcje jak to zrobić.
Pozdrawiam
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 17 Mar, 2016   

Od silnika Sparta specjalistą jest glebor. Przerabia Sparty na silniki z wyprowadzonymi hallami. Bez narzędzi do rozbierania obudów i doświadczenia można silnik tylko poniszczyć. Miałem kiedyś taką przerobioną Spartę i na 36V nawet dość szybko się zbierała. Problem polega tylko na doborze sterownika. Nie może być za mocny, bo biedną Spartę można usmażyć. Przegrzeje się. Ale na sterowniku 36V 16-18A może być pociecha.
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group