ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
HEELP ??ROWER CZTEROKOŁOWY Z NAPEDEM ELEKTRYCZNYM
Autor Wiadomość
tomi1994
[Usunięty]

Wysłany: Śro 25 Lut, 2009   HEELP ??ROWER CZTEROKOŁOWY Z NAPEDEM ELEKTRYCZNYM

Witam wszystkich ;)
Od jakiegos czasu sledze to forum i po pewnym czasie poczalem myslec nad skleceniem czegos na ksztalt rowera czterokolowego z napedem elektrycznym ;D. Jestem kapletnie zielony w sprawach elektroniki( poza wiedza z gimnazjum i jakimis wyrywkowymi informacjami), dlatego prosze was o pomoc w doborze silnika, akumulatorow( jezeli to mozliwe to 30 km/h i zasieg do 50 km) i sterownika) Wiekszosc czesci bede pozyskiwal ze zlomu ze wzgledu na brak kasy ;/(mam zamiar wydac max 200 zl)Moglibyscie przeslac jakis schemat elektryki z powyzszymi komponentami ? Calosc bedzie wazyla pod max obciageniem jakies 250 kilo. Myslalem jeszcze nad mozliwoscia jazdy do tylu i regulacji predkocsci za pomoca "pedala gazu" Myslalem zeby uzyc tych mechanizmow z rowerow, z tyłu, tylko nie wiem czy sie nadadza. Znalazlem taki silnik: /item560783574_silni
[URL=SILNIK ALLEGO]http://www.allegro.pl/item560783574_silnik_elektryczny_280w_24v.html[/URL]
JEZELI WAS JESZCZE NIE ZNECHECILEM TO BARDZO PROSZE WSZYSTKICH O POMOC ;)
Pozdrawiam
Tomek
 
 
Marucha79
[Usunięty]

Wysłany: Śro 25 Lut, 2009