ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik BLDC etechnology
Autor Wiadomość
pabblo_pl 
stażysta


Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 24 Kwi, 2017   

Czujniki zamontowane, pomiar multimetrem wydaje się być ok.

Czy ma ktoś z Łodzi lub okolic sterownik który obsługuje silniki tylko z hall?
Ja czekam na sterownik ale uniwersalny a dobrze było by zrobić test na sterowniku z obsługą tylko hall.
 
 
Passat_EQ 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 580
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 24 Kwi, 2017   

Uniwersalnym tez sprawdzisz.
Przy ruszaniu bez halli silnik co ktoras próbe zawibruje w tył i pojdzie do przodu.
Przy próbie ruszenia z hallami wpietymi w złej konfiguracji do wejscia sterownika silnik bedzie wariował, tj. zacznie wibrowac albo głosno pracowac. Jedynie jedna konfiguracja da płynną prace od zerowych obrotów i to bedzie oznaczało Twój sukces.

ps. polecam ustawienie czujników co 120stopni.
 
 
pabblo_pl 
stażysta


Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017   

Sterownik dotarł, przetestowane bez obciążenia z hall silnik rusza lekko i płynnie, po odpięciu hall gorzej, jakby szarpał.
Zastosowane hall ss41 za 3.9zł szt. z alledrogo.
Wklejone co 120 stopni.
Przeróbka tego silnika to bułka z masłem w porównaniu do bionxa.
Trzeba tylko uważać na śruby które są klejone i odkręcać z czuciem.
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017   

No to super. Wygląda na to że jesteś prekursorem dołożenia halli do takiej sztuki.
Nic tylko wkładać do rowerka i jeździć bo silniczek jest naprawdę fajny i da dużo radochy.
 
 
Passat_EQ 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 580
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017   

sirgregs napisał/a:
No to super. Wygląda na to że jesteś prekursorem dołożenia halli do takiej sztuki.
Nic tylko wkładać do rowerka i jeździć bo silniczek jest naprawdę fajny i da dużo radochy.


Juz 3 miechy temu mowiłem Ci zeby to tak zrobic :P
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017   

A po jakiego grzyba mi dodatkowe przewody w liczbie pięciu?
Trzy są całkowicie wystarczające :-)
Ja z tych co jeżdżą a nie się doktoryzują z lutownicą nad kawałkami silnika który jakoś nie może trafić do żadnego pojazdu ;-p
Mój silniczek codziennie nabija kilometry.
 
 
SawArt 
młodzik
SawArt


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 65
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017   

Pabblo,
Pochwal się jak to wygląda w silniku, może wkleisz fotkę.
Też mam taki silnik,
i życzę przyjemności z jazdy.
 
 
Passat_EQ 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 580
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017   

Tak samo jak w BIONX'ie. Liczysz ilosc cewek, dzielisz przez trzy i dajesz czujniki pomiedzy cewki co tyle cewek ile wyszło z dzielenia. W rzeczywistosci wyjdzie jakby na tarczy zegara co 120 stopni czujnik. Czyli godzina 12:00, 4:00, 8:00.
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017   

Passat_EQ napisał/a:
W rzeczywistosci wyjdzie jakby na tarczy zegara co 120 stopni czujnik

Na " Mercedesa" :)
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
pabblo_pl 
stażysta


Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017   

Zdjęcia nie mam a silniczek już skręcony, u mnie wyszło co 15 jeden czujnik.
Odliczyłem, zaznaczyłem markerem i wkleiłem.
Nic nie trzeba piłować hall mieści się po między z lekkim luzem.
 
 
tomson 
prezes
TOMSON


Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 649
Skąd: Otwock_EŁK
Wysłany: Sob 13 Maj, 2017   

Mam silnik BULLS budowa taka sama jak swiss drive

Załączam trochę fotek od środka

Silnik ma uzwojone cewki drutem 5 x 0,85mm to całkiem ładnie.

Pomiędzy zębami stojana jest sporo miejsca jakby co na wklejenie czujnika hala

Oryginalny sterownik ma pomiar prądu w dwóch fazach silnika widać
to na fotce gdzie są dwa czujniki hala zamocowane w przeciętym rdzeniu ferrytowym.

Średnica stojana 178mm

Średnica zewnętrzna rotora z magnesami 197mm
Magnesy maja grubość 3mm i szerokość 13mm







_________________
pozdr
Tomek
 
 
pabblo_pl 
stażysta


Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017   

37 km za mną, wydaje się że wszystko działa ok.
Silnik rusza na manetce ładnie do przodu, bez żadnych problemów.
Tak że operacja udana.
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017   

W co wsadziłeś silniczek?
Na jakim prądzie i napięciu jeździsz?
 
 
pabblo_pl 
stażysta


Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017   

Kupiłem na allegro halle ss41, sterownik na 38A ale wylutowałem jeden drut oporowy to ok. 19A. A bateria na samsungach 29E 12s9p. Po 37km jazdy na full bateria ok. połowa zużyta.
Max prędkość z wspomaganiem 48.9km/h.
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 20 Maj, 2017   

W jaki rowerek wsadziłeś silnik?
U mnie silniczek jest aktualnie testowany w e-bmx.



20170520_221717.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 295 raz(y) 1,28 MB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group