GIANT GSR -3 kW |
Autor |
Wiadomość |
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 02 Sie, 2016 GIANT GSR -3 kW
|
|
|
Sprzedam. Swieżo zrobiony z dbałością o szczegóły. |
Ostatnio zmieniony przez Tomas Pon 22 Sie, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Aktualizacja ceny.
Taniej juz nie będzie
Rozważę oferty na priv.
Wolałbym odbiór osobisty bo jak zapakować i wysłać 28kg rower to nie mam pojęcia. |
Ostatnio zmieniony przez Tomas Pon 22 Sie, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
" (nie małe silniczki 350-500W z przekładnią zębatą, która przy częstej jeździe z prędkościami ~35km/h zużyje się totalnie po 500 kilometrów)."
Nie przesadzasz aby? |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
zeeltom napisał/a: | " (nie małe silniczki 350-500W z przekładnią zębatą, która przy częstej jeździe z prędkościami ~35km/h zużyje się totalnie po 500 kilometrów)."
Nie przesadzasz aby? |
Mojemu ojcu się rozpadła przekładnia po 450km. Moze mial pecha ale jednak. Napewno dluga jazda silnIkiem przekładniowym z prędkością 35km nie wróży długiej żywotności.
Zresztą niektórych trzeba uświadomić bo jak widzę obok aukcje ze ludzie kupują rowery 350w na słabej baterii i słabym osprzecie który tylko ładnie wygląda za 6999zl to cos we mnie pęka heh. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Nie każdy zna się na EV. Myślą, że drogi, to dobry.
Większość woli kupić fabrykę, niż jakieś przerabiane w domu przez amatorów |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Te za 7k fabryczne zazwyczaj wyglądają ładniej no i maja lepszy osprzęt bo na tym amortyzatorze to wygodnie sie nie może jeździć |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Mi się i tak jeździ wygodnie tylko na tylnym amortyzatorze przód to mi nie robi różnicy byle by był trwały. |
|
|
|
|
knt
początkujący
Dołączył: 20 Cze 2016 Posty: 15 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Jaka jest pojemność akumulatora i z czego wykonana skrzyneczka? |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Pojemność to jest napięcie razy amperogodziny czyli 67V (nominal 60) razy 15Ah = około 900 watogodzin
Skrzynka jest z poliweglanu litego, całość oklejone folią carbon. |
|
|
|
|
knt
początkujący
Dołączył: 20 Cze 2016 Posty: 15 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Dziękuję za wyjaśnienie czym jest pojemność. W opisie wspominasz o bajkach producentów odnośnie osiągów, to może mały zakład. Wsiadam na Twój rower i jak przejadę 80km bez wspomagania ze średnią prędkością 40km/h kupuje, jak nie dostaje rower za darmo |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
knt napisał/a: | Dziękuję za wyjaśnienie czym jest pojemność. W opisie wspominasz o bajkach producentów odnośnie osiągów, to może mały zakład. Wsiadam na Twój rower i jak przejadę 80km bez wspomagania ze średnią prędkością 40km/h kupuje, jak nie dostaje rower za darmo |
Przy takim teście ja bym zalożył największą kurtkę jaką mam aby opór powietrza był gigantyczny Dobry sposób na kupno ebajka |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Jak mialem watomierz w innym bajku to mialem spalanie 11wh na km przy 35km/h w bezwietrzny dzien na płaskim. Może dokładnie nie przejedziesz 80km ale daleko nie braknie. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Tomas napisał/a: | Pojemność to jest napięcie razy amperogodziny... |
To czym są amperogodziny w takim razie?
"Jednym z podstawowych parametrów akumulatora jest pojemność. Jest to zdolność ogniwa do przechowywania ładunku elektrycznego zwykle wyrażana w amperogodzinach [Ah] i jednostkach krotnych (w układzie SI jednostką ładunku jest kulomb, 1 Ah = 3600 C). Typowy akumulator samochodowy ma pojemność ok. 50 Ah, co oznacza, że jest zdolny dostarczać prąd o natężeniu 1 A przez 50 godzin, typowe akumulatorki miniaturowe rozmiaru R6 (AA) charakteryzują się ładunkiem rzędu 500–3000 mAh, zatem prąd 100 mA mogą dostarczać przez 5–30 godzin."
Jeszcze nigdy nie widziałem na akumulatorze pojemności podawanej w Wh.
Zawsze są Ah. |
Ostatnio zmieniony przez zeeltom Pią 19 Sie, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
atomek1000 napisał/a: | knt napisał/a: | Dziękuję za wyjaśnienie czym jest pojemność. W opisie wspominasz o bajkach producentów odnośnie osiągów, to może mały zakład. Wsiadam na Twój rower i jak przejadę 80km bez wspomagania ze średnią prędkością 40km/h kupuje, jak nie dostaje rower za darmo |
Przy takim teście ja bym zalożył największą kurtkę jaką mam aby opór powietrza był gigantyczny Dobry sposób na kupno ebajka |
Tak i zjeść obfite śniadanie i wybrać wietrzny dzień. |
|
|
|
|
knt
początkujący
Dołączył: 20 Cze 2016 Posty: 15 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Wydawało mi się, że przy 900Wh realny zasięg bez pedałowania to 40-60km ale jeżeli ten Giant poleci 80-100km to jestem skłonny nie zjeść śniadania... |
|
|
|
|
|