|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Dostepne silniki BLDC |
Autor |
Wiadomość |
Tranzystor
początkujący
Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Czw 21 Kwi, 2016 Dostepne silniki BLDC
|
|
|
Witam
Poszukuje silnika bezszczotkowego do roweru najlepiej zewnętrznie mocowany. Czyli nie zaplatany w piastę.
Oczywiście ma być o legalnych parametrach 250W.
Mam problem ze znalezieniem takich silników.
Może ktoś podesłać jakieś linki do silników? |
|
|
|
|
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 29 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
|
|
|
|
Tranzystor
początkujący
Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Czw 21 Kwi, 2016
|
|
|
Dzieki
Widze że jest problem z dostępnością takich silników.
Więc biorę pod uwagę szczotkowe. Na aukcji znalazłem taki zestaw:
http://allegro.pl/silnik-...5096828227.html
Oszczędzając na silniku chciałbym kupić ładowarkę i dobre baterie np li-po ale również jest problem z takimi pod 24V ;/ Możecie coś polecić? |
|
|
|
|
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 29 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 21 Kwi, 2016
|
|
|
Lipo do silnika 250 wat - pytanie po co? Nie lepiej lżejsze i mniejsze lion do takiej mocy? |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Tranzystor
początkujący
Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016
|
|
|
Znalazłem takie cuś ale z tym że odwrotnie lipo jest mniejsza. Baterie maja po 5 i 6 Ah. Powinno wystarczyć na jakieś 30 min jazdy.
Tutaj motocyklowe musiałbym kupić 2 sztuki co by dało ładne 24V
http://allegro.pl/akumula...5358291532.html
Tutaj znalazłem lipo ale ma 25.9V i tu pytanie czy ona będzie działać z tym zestawem z aukcji?
http://www.hobbyking.com/...Warehouse_.html
I jeszcze pytanie bo jestem laikiem w tych sprawach to czym różni się silnik który ma 24V od tego 48V? |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016
|
|
|
Akumulator kup od Kondzio i to najlepiej i najtaniej Turnigy LiPo 6s 5Ah. Za niecałe 150 złotych będzie większa pojemność i zasięg niż w tych motocyklowych na które miałbyś wydać jakiś majątek. Każdy akumulator ma pewien zakres napięcia roboczego. W tym przypadku będzie to od powiedzmy 20 do 25,2V (znamionowe napięcie to 6 cel x 3,7V = 22,2V) Sterownik z magmy na 24V działa od 20,5V do 50V. Sprawdzone doświadczalnie. Więc z tym akumulatorem jest super. Niech będzie że 10km bez wspomagania na tym przejedziesz.
Kolejna sprawa to silnik. Ten co wybrałeś to silnik wysokoobrotowy bez przekładni. Jak zamierzasz przenieść napęd? |
|
|
|
|
Tranzystor
początkujący
Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016
|
|
|
Przekładnia będzie łańcuchowa silnik ma 2750 obr/min więc przełożenie około 13 do 1 z wolnobiegiem przy kole 20". Więcej przekładni = większe straty.
Silnik ten podobno ma sprawność 81% przy 24V. Ciekawe jakie tam są łożyska na pewno chińskie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|