|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
najlepsza baza dla samochodu ev |
Autor |
Wiadomość |
smoczy [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009
|
|
|
zapomniałeś dodać ile kosztuje CRX w dobrym stanie i jak 'łatwo' go dostać.
To był mój pierwszy wybór, ale ze względu na dostępność, cenę i rozwiązania techniczne zrezygnowałem |
|
|
|
|
Mibars
kierownik Leń patentowany
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 382 Skąd: Nadarzyn k. W-wy
|
Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009
|
|
|
Trzeba szukać CRXów z USA - wbrew pozorom trochę ich jest - charakteryzują się mniejszą mocą (silniki 1,5L oraz 1,3L ), dlatego również mają małe wzięcie. Poza tym jakiegoś kopcącego EDka tez można by na przeróbkę wziąć... |
_________________ No i jest |
|
|
|
|
Wojtek ww [Usunięty]
|
|
|
|
|
www_3xE_pl
młodzik 3xE - electric cars
Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 73 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009
|
|
|
Nie chciałem sam wrzucać tu linków, bo to nie jest dział "ogłoszenia" i nie jest to miejsce na autoreklamę, ale skoro znalazłeś i umieściłeś link, to dodam coś od siebie dla forumowiczów:
Dla osób z forum (trzeba to zaznaczyć przy każdym kontakcie) będzie dodatkowy rabat - zarówno na akumulatory, jak i silniki i inne podzespoły.
Zarówno ceny jak i rabaty niestety są zmienne - bardzo zależą od kursów walut i chwilowego humoru sprzedawców w fabrykach. Postaram się jednak żebyście byli zadowoleni. |
_________________ Samochody elektryczne, akumulatory litowe, ładowarki, silniki elektryczne, akcesoria
|
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009
|
|
|
Za cenę tych akku, to można kupić jakiegoś spalinowca i mieć jeszcze kupę kasy na benzynę. Jakby ceny się zmieniły do 1/10, to wtedy mógłbym myśleć o takich akumulatorach.
Ciekawe czemu te ceny są tak wysokie? Chyba produkcja takiego akumulatora nie jest bardziej skomplikowana, niż wyprodukowanie powiedzmy TV plazmowego, a ceny jakie są, każdy widzi. |
|
|
|
|
smoczy [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009
|
|
|
produkcja Lipo wygląda następująco: maszyna wyciąga płat blachy litowej do grubości takiej że prześwituje potem jest to nawijane na zmianę z polimerem, paczka i zaciski i gotowe.. ale technologia jest droga, niska konkurencja - mało producentów, do tego w zmowie cenowej..
osobiście nie sądzę że litowce stanieją poniżej dajmy na to nicd.. może nieznacznie.
Poczekajmy na litowce inne niż chińskie, po tych astronomicznie drogich i nielicznych, które są dostępne widać że jest pole do poprawy osiągów |
|
|
|
|
Wojtek ww [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009
|
|
|
plazmy taniały 3 lata, więc trzeba kupić aku trakcyjne, a jak padną to wymienic na tanie polimerowe |
|
|
|
|
marmlo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009
|
|
|
Witam wszystkich.
Sporo korzystałem z forum jak przerabiałem swojego seicento więc i ja podzielę się informacjami na temat tego auta. Seicento Van waży 755 kg, wymontowałem z niego części ważące 160 kg do tego masa płynów. Samochód po przerobieniu waży 1040kg co przy dopuszczalnej masie całkowitej 1260 daje 220kg ładowności. Gdybym zastosował trojany t-105 a nie t-125 i trochę pokombinował dało by się zejść poniżej tony. Nacisk przedniej osi mam z małym zapasem dlatego żałuje że nie wybrałem trojanów t-105 było by 8 kg mniej pod maską no i z tyłu jakieś 20kg.
Przy okazji dziękuję Panu Zbyszkowi za pomoc i dobre rady.
Auto można zobaczyć na stronie: http://www.evalbum.com/2555 |
|
|
|
|
Natanoj
kierownik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 314 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009
|
|
|
Proponuje nowy temat, fajnie to musi wyglądać jak tu takie seicento bezgłośnie jedzie . Zasięg całkiem przyzwoity, szkoda tylko, że ta ładowność taka mała. Jaki był szacunkowy koszt całości? |
|
|
|
|
Vein [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2009
|
|
|
Wojtek ww - akumulatory Li-Ion i Li-Poly są na rynku dłużej niż 3 lata i za bardzo tanieć nie chcą... |
|
|
|
|
wjazm
początkujący Wojtek S
Wiek: 55 Dołączył: 09 Lip 2009 Posty: 10 Skąd: TARNOGRÓD
|
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009
|
|
|
RENAULT ESPACE II waży 950kg a miejsca w nim pod dostatkiem a z elektroniką tam bez przesady, |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010
|
|
|
Znalazłem silnik jednak BLDC, ale dużo lepszy od LEMCO i waży 11kg, a spokojnie może zastąpić silnik dwusegmentowy z mojej TOYOTY, ale ta cena.
Właściwie teraz LEMCO trafiające do Polski, z którymi miałem ostatnio styczność, mają duże braki w jakości wykonania, pewnie producent chce się zbyt szybko dorobić kosmicznej kasy. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|