|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Przebudowa miniquada 48V 750W |
Autor |
Wiadomość |
Rysiekkk
stażysta strach się bać . . .
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2017 Posty: 137 Skąd: Krk
|
Wysłany: Śro 03 Sty, 2018
|
|
|
Gdzie szukać / znaleźć BMS`a do LiPo (turnigy) 12S, w normalnych $ ?
taki żeby odcinał przy 3V a nie przy 2.1 - 2.2V
Bo te programowalne od "maj frendów" (SMART BMS) to tak od ~50$ w górę... |
|
|
|
|
djmarcin56
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2016 Posty: 522 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 03 Sty, 2018
|
|
|
Na wiele ci takie turnigy nie starczą, nie wiem czy zima aż tak na nie wpływa ale ostatnio testowałem to przejechałem jakieś 8,5km na 10s turnigy 5500mah w rowerze ze sterownikiem 35A sinus. |
_________________ Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
|
|
|
|
Rysiekkk
stażysta strach się bać . . .
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2017 Posty: 137 Skąd: Krk
|
Wysłany: Czw 04 Sty, 2018
|
|
|
djmarcin56 napisał/a: | Na wiele ci takie turnigy nie starczą, nie wiem czy zima aż tak na nie wpływa ale ostatnio testowałem to przejechałem jakieś 8,5km na 10s turnigy 5500mah w rowerze ze sterownikiem 35A sinus. |
to będzie dla syna lat 7 - on wsiada na quada, robi 2 kółka po ogrodzie i 5min później robi już coś zupełnie innego
Jeżeli będzie chciał jeździć więcej - podwoję pakiet
nadal jestem zielony ale poczytałem, że LiPo nie powinno się rozładowywać poniżej 3.0 - 3.2V
czym się różni:
Over-Discharge Protection Voltage od Over-Discharge Protection Voltage Release ?
Ten BMS wygląda chyba ciekawiej (no i niby wodoodporny )
> K L I K < |
Ostatnio zmieniony przez Rysiekkk Pią 05 Sty, 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
djmarcin56
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2016 Posty: 522 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 04 Sty, 2018
|
|
|
Rysiekkk napisał/a: | czym się różni:
Over-Discharge Protection Voltage od Over-Discharge Protection Voltage Release ?
|
Over-Discharge Protection Voltage - napięcie odcięcia zasilania
Over-Discharge Protection Voltage Release - napięcie przy którym bms odblokuje możliwość dalszego korzystania z baterii , czyli jak ci odetnie w wyniku dużego sagu to odczekasz chwile napięcie wróci trochę do góry i znów można delikatnie korzystać z aku a jak nie wróci niżej to najpierw trzebapodladować powyżej tej wartości aku i dopiero można z niego korzystać. |
_________________ Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji |
|
|
|
|
Rysiekkk
stażysta strach się bać . . .
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2017 Posty: 137 Skąd: Krk
|
Wysłany: Pon 15 Paź, 2018
|
|
|
c.d.
aktualnie jest: silnik DC 1020 (500W 36V) + sterownik 36V + 12s2p (lipo)
i jeździ to przyzwoicie (pod osobnikiem ~30kg) ale... czasem na quadzika wsiada delikwent ~100kg i wtedy już szału nie ma
Plan: silnik DC 1020 48V 1000W + sterownik (48V 1000W) + 16s2p / 16s3p (lipole)
I pytanie - czy taki sterownik 48V 1000W będzie miał ochotę działać na ~60V ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|