ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Falcon v2 saurian
Autor Wiadomość
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2016   

Ten środkowy bajk https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
 
 
Jacq 
początkujący


Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 25
Skąd: ziemia
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2016   

Czesc Was, tez zadałem pytanie Googlom o gr blachy i natrafilem na Arbitra na ktorym tez sie niczego nie dowiedzialem. Mam taka mysl ze skoro chce sie zarobic to po najmniejszej linii oporu czyli stawiam na zwykla blache. Bo przeciez rame do rowera mozna zrobic ze wszystkiego. Dobra , dobra rama Falcon musi wytrzymac predkosci ponad dzwiekowe... to taka rama powinna byc zrobiona z rur weglowych czyli Chromolek.
A koszt takiej ramy jest duzy. Alibaba sprzedaje takie ramy za $350 i pisze ze wykonana jest ze stali high tensin- odporna na rozciaganie. Rama wazy ok 11 kg ! serio, high tension ?

Po tych wszystkich rozmyslaniach postanowilem ze pospawam rame z rur niedzewki 304, z ta roznica ze rama bedzie przenaczona na droge twarda z uwzglednieniem srodka ciezkosci w przeciwienstwie do ramy Falcon. Rury 40 x 1,5-1,2 waga ok 7-8 kg i zmiecze do niej ok 200x 18650+kontoler+BSA, bez ładowarki. Grubosc ramy ok 80 mm. Przedni widelec twardy, tył elastomer.
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Pon 26 Wrz, 2016   

Stal Hi-Ten to taka najtańsza stal do marketowych rowerów, jak coś ma być zrobione ze stali i ma być wytrzymałe to powinno to być Cro-Mo... no ale 10kg stali to nie jest takie hop siup :razz:
 
 
Mikkonen 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 112
Skąd: Starachowice
Wysłany: Śro 28 Wrz, 2016   

Jeśli wierzyć użytkownikowi Emil1906 który podał wytrzymałość materiału użytego do konstrukcji, to z dużym prawdopodobieństwem jest to hardox 450. Bardzo dobra stal, oczywiście dostępna w Polsce, polecam poczytać o niej. Jednak według mnie, do tego typu konstrukcji ramy z dużym marginesem wystarczyła by S420MC. O spawach się nie wypowiem bo mało widać na zdjęciu :)
 
 
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Śro 28 Wrz, 2016   

Dajcie chłopaki spokój. Tutaj sobie popiszcie - http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5108

Pozdro, z góry dzięki :roll:
_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group