ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Rama LMX BIKES- zamowienie zbiorowe
Autor Wiadomość
DeeX 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 194
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob 25 Cze, 2016   Rama LMX BIKES- zamowienie zbiorowe

Byłby ktoś chętny na rame LMX BIKES?

Rama w porównaniu do innych ebikowych konstrukcji nie wygląda jak klocek, bardzo dobrze nadaje się do szaleństw typu freeride, silnik umieszczony centralnie a nie jak w innych konstrukcjach jako hub przez co zawieszenie gorzej pracuje i jest ciężki tył.

Z minusów to brak korb- napęd odbywa się tylko z silnika.

http://www.lmxbikes.com/en/

 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 25 Cze, 2016   

Jak cenowo by to wyszło? Widziałem ich filmiki i to co wyprawiają na tych ramach to szok
 
 
DeeX 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 194
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob 25 Cze, 2016   

niemało ja pomijam takie rzeczy jak siedzenie, piaste (chce zastosować piaste przedniego koła qr20), skrzynkę na akumulatory wykonam sam.

Więc w moim przypadku wyjdzie 900€

mam nadzieję że wyjdzie taniej jeśli ktoś się jeszcze znajdzie
 
 
unix 
stażysta



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 152
Skąd: Mielec
Wysłany: Sob 25 Cze, 2016   

A jaki silnik do tego dasz ?
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Sob 25 Cze, 2016   

Silnik mają w zestawie, dodatkowo chłodzony cieczą :razz: Jakbym miał na tą rame tyle hajsu to bym brał a tak to lepiej wyjdzie kuoić kompletny motorek i go zelektryfikować :grin:
Fajnie,że mają już wszystko gotowe i pasujące plug and play no i dodatkowo dwa materiały na rame do wyboru.. hi-ten i cr-mo :razz:
 
 
DeeX 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 194
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob 25 Cze, 2016   

No właśnie rama dość dopracowana i ma naprawdę fajna geometrię.

Silnik to będzie hub. Pewnie mxus. Niezależny mi na prędkości tylko na momencie obrotowym.

Mobil, weź pożyczkę. Też się zastanawiałem nad moto ale nie uzyskasz tak niskiej masy.
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 25 Cze, 2016   

Hub do lmx? Profanacja :D
 
 
DeeX 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 194
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob 25 Cze, 2016   

Trochę w tym prawdy. W tym wysokoobrotowym gng uzyskał bym moment stosując odpowiednią przekladnie. Ale gng nie przeciąże 20kw... oczywiście chwilowego. Huba niby też nie.

NIBY :cool:
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Sob 25 Cze, 2016   

Mobil napisał/a:
chłodzony cieczą

Poproszę link'a
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
DeeX 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 194
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 26 Cze, 2016   

atomek1000, dopiero teraz skumałem o co Ci chodzi.

Oczywiście hub będzie jako mid :wink:
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Nie 26 Cze, 2016   

radasss napisał/a:
Mobil napisał/a:
chłodzony cieczą

Poproszę link'a


Proszę bardzo Radku.
Może się otworzy link, polecam obserwować gościa na Insta bo ciekawe rzeczy pokazuje :razz:
Chłodzenie cieczą LMX - Instagram

DeeX napisał/a:

Mobil, weź pożyczkę. Też się zastanawiałem nad moto ale nie uzyskasz tak niskiej masy.


Wytrzymałość albo masa, co kto woli :roll:
 
 
DeeX 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 194
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 26 Cze, 2016   

Mobil waga ramy Hondy cr125 bez wahacza to około 12kg. Do tego wahacz jakieś 3-4. Wychodzi 16kg. Niby wytrzymalsza. Tyle że ona musi udźwignąć 100kg w przeciwieństwie do LMX'a który waży około 35kg.
To po pierwsze.
Po drugie to wyżej wymieniona cr'a ma 30koni w przeciwieństwie do LMX'owego 10-cio konnego silnika.

Więc oczywiście możesz brać rame, która waży więcej i jest wytrzymalsza. Ale po co?

Kolejna rzecz to osprzęt taki jak amortyzatory, koła, hamulce. Motocyklowe ważą dużo więcej niż rowerowe. Znowu można przyjąć że warto brać materiału na zapas. Ale po co?
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Nie 26 Cze, 2016   

Chyba nie myślisz, że wziąłbym rame z c125 i miał tam 5kW huba... :roll: Zbędna dyskusja bo rower na ramie Falcon waży około 60kg i nikylt nie narzeka na brak ciągu :wink:
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016   

Jakbys przerobil 5kw hubu na mida to czebu mialbys nie osiagnac 20kw chwilowego? Jasne ze da rade, tylko ze przy wysokim napieciu no i odpowiednim sterowniku. W takiej konfiguracji mozna wlasnie przykleic mase radiatorow do obudowy i przymocowac ja tak zby stykala sie z rama jak najwieksza powierzchnia
 
 
DeeX 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 194
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 27 Cze, 2016   

Cieszę się że Ty to napisałeś i mnie wyreczyles.

Jak ja bym to napisał to już by kamienie leciały :lol:
Oczywiście że w takim przypadku możliwości wykonania chłodzenia jest sporo.
I właśnie do tego będę dążyć.

Sprawność pewnie będzie na bardzo niskim poziomie ale co momentu będzie to bedzie.

Kończąc te dywagacje... nikt ramki nie chce?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group