ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Scott Genius FX35 w wersji na prąd
Autor Wiadomość
Mechano 
szef
młody elektronik


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1337
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 31 Lip, 2017   

Popatrz na amorki rock shoxa z "krótszych" linii, może nie od razu Reba ale jakiś Recon czy inne tego typu, patrz też po innych producentach.
Możesz też popatrzeć po innych producentach i iść w inną stronę, np mój Bomber 55 ma regulowany skok 125mm-165mm. Jeśli jeżdżę w mieście to skok mam skręcony na minimum i ciągle mam fajny amor, polecam.
 
 
Arczi76 
młodzik


Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 31 Lip, 2017   

Recon z tego co widzę na stronie producenta nie występuje w wersji 26", poza tym ma rury 32mm. Dziś trochę poprzyglądałem się dokładniej amortyzatorowi w czasie hamowanie na płaskim przy małych prędkościach i jest na prawdę masakra. lekkie wciśnięcie hamulca powoduje, że piasta chowa się pod rower o jakieś 1 cm. Luzów nie czuje, oznak zużycia nie widzę więc to musi być wina małej sztywności :-(
A Twój Bomber nie chowa sie pod rower przy hamowaniu?
Jak znajdę chwilę i sposób na zamocowanie kamery na ramie to nagram filmik ilustrujący ten dramat.
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Wto 01 Sie, 2017   

Rock Shox Pike/Tora u-Turn i masz regulacje
 
 
Mechano 
szef
młody elektronik


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1337
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto 01 Sie, 2017   

Nie wiem czy to ci chodzi, ale mój amorek się ugina i nurkuje w dół przy hamowaniu ale nie wygina się.
 
 
Arczi76 
młodzik


Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 15 Sie, 2017   

Mam kolejne pytanko, czy ktoś mógłby polecić jakiś serwis w Warszawie umiejący poprawić naciąg szprych w kole z silnikiem bez zdejmowania koła?
 
 
sietaz 
prezes


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 919
Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 16 Sie, 2017   

Kręcą nosem na taką operację dlatego lepiej robić to samemu
_________________
Jeżdżę na: Voyager I


Niech moc będzie z wami
 
 
Arczi76 
młodzik


Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

No właśnie problem w tym, że nie wychodzi mi to dobrze. Próbowałem i nawet udało mi się dość ładnie wyrównać koło tylko, że od tamtego czasu strasznie mi trzeszczą szprychy. Wolałbym to dać komuś kto umie to zrobić.
 
 
Arczi76 
młodzik


Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 22 Maj, 2018   

Witam,

Mam pytanko, czy znacie jakąś sensowną alternatywę dla silnika 9C 7x9? Ogólnie uważam, że to bardzo fajny silnik i w zasadzie zadowolony jestem z każdego aspektu, wagi, momentu obrotowego, prędkości (no może ciut szybszy mógłby być ale nie dużo). Niestety jest jedna rzecz, która irytuje mnie w nim od początku, mianowicie jakość wykonania. Pierwszy egzemplarz musiałem reklamować takie miał bicie, z drugim jest lepiej ale nie jest idealnie. Niby obręcz jest wycentrowana dobrze ale na szybkich łukach czuję jak wirująca masa silnika pod wpływem bocznego bicia zarzuca mi tyłem roweru. Po dwóch sezonach nabawiłem się chyba wręcz fobii i zwalniam przed każdym łukiem bo nie czuje, żebym miał kontrolę nad rowerem. Aspekt dodatkowy to wiecznie szorująca tarcza hamulcowa. Cały silnik na osi pływa na boki łącznie z płaszczyzną, do której przykręcona jest tarcza. Efekt jest taki, że nie ma szans na wyregulowanie klocków, zawsze gdzieś coś przyciera.
W związku z powyższym postanowiłem rozejrzeć się za innym silnikiem. To na czym mi zależy to aby miał zbliżoną wagę, nie gorsze parametry takie jak moc, moment i apetyt na energię ale o lepszej kulturze pracy. Oczywiście innym rozwiązaniem jest doprowadzenie obecnego silnika do ładu, pewnie da się to zrobić przy pomocy tokarki ale jeśli jest coś na rynku spełniającego te kryteria to chętnie przetestuję.
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 08 Cze, 2018   

Arczi:

QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
QS Motor Specification
Motor Type: BLDC Permanent Magnet Outer Rotor In-Wheel Hub Motor With Hall Sensor
Brand: QS Motor,QSMOTOR
Motor Design: Double axle without rim (not integrated), 36 spoke holes, OD 3.4mm
Matching Rim size: 24inch, 26inch E-Bike Wheel, 17inch, 18inch, 19inch moped wheel.
Magnet Height: 35mm, 23 pole pairs
Stator: Steel Core
Rated Power: 1000W (2000W peak in few seconds)
Rated Voltage: 60V as default (48V-96V, optional)
Speed: 45KPH as default (24-120KPH, optional)
kV: 7.3/8.5(as default)/9.2/10.4/11.9/12.9/18.8
Max Torque: approx 100N.m
Max Efficiency: above 87.3%
Continuous Battery Current: 20.8A (60V)
Peak Battery Current: 41.5A (60V)
Suggest Peak Phase Current: 89-112A (depend on the kV)
Thermic Probe: KTY83/122 (as default, optional)
Working Temperature: 70-120℃ , peak 150 ℃
Brake type: Disc Brake, PCD6*44mm for bicycle
Drop-outs/Rear Fork Width for installation: 135mm
37.5mm english thread length for 7 speed freewheel
10mm axle flats
One Hall Set with waterproof connectors
3mm² Cross Section of Phase Wire (not include insulation layer)
Hall Sensor Phasing angle: 120 degree
Waterproof Grade: IP54
Color: Black (as default)
N.W./G.W.: 8.04kg/9.45kg
Package Dimension: 34cm*34cm*33cm/piece
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group