ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc przy doborze podzespołów
Autor Wiadomość
wechmannet 
młodzik


Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 98
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 25 Lip, 2016   Pomoc przy doborze podzespołów

Witam wszystkich serdecznie.
To mój pierwszy post na tym forum, jednak od dawna śledzę co tu się dzieje i powoli dojrzewam do decyzji o budowie własnego pierwszego e-bika. Jako że jestem całkowicie początkujący chciałbym zacząć od przeróbki mojego obecnego roweru. Niewiele wiem na temat jakiekolwiek elektryfikacji rowerów, ale myślę, że wielu rzeczy się nauczę. Chciałbym prosić o pomoc w doborze odpowiednich części do przeróbki roweru pod moje aktualne możliwości i wymagania. A więc....


Mój rower to niemiecka produkcja, jest to trekking - Rixe Touluse w rozmiarze XL.
Rama jest duża ok 23 cali. Koła 28 cali. Hamulce v-brake hydrauliczne Magura.
Rower jest na piaście wielobiegowej Shimano Nexus 8, która jest tragiczna. Widelec przedni to tani Santour ze sporymi luzami i żałosnym tłumieniem. Plan jest taki by pozbyć się Nexusa 8 bo i tak będzie tam silnik elektryczny, zakupić nowy przedni amortyzator z możliwościa montażu zacisku pod tarczę(jeśli to możliwe to proszę o rady co jest godne polecenia).
Na przód dobry hamulec tarczowy, a na tyle pozostanie magura bo producent nie przewidział możliwości montażu tarczy.


Kierowcą
będzie osoba o wadze 102 Kg (w planach kilka kg mniej) o wzroście 193 cm.

Przeznaczenie