Pomoc przy doborze podzespołów |
Autor |
Wiadomość |
wechmannet
młodzik
Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 98 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016
|
|
|
bloodyopel napisał/a: | Wysyłają razem, więc lepiej zamawiać po jednej sztuce co kilka dni - łatwiej uniknąć VATu |
To cenna informacja. Ale czy te podzespoły mają sens... bo widze ze wysyłka silnika od nich jest totalnie nieopłacalna... |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016
|
|
|
Podzespoły raczej nie różnią się od tych kupowanych w PL, sam jeżdżę na sterowniku od nich, jak również zamawiałem od nich dla ludzi ładowarki, manetki, sterowniki, BMSy itp. Wszystko było ok i jeździ do dziś.
Pytanie tylko do Ciebie czy kupisz w PL czy chcesz czekać jak i ewentualnie zająć się odprawą celną w przypadku zatrzymania przez UC |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
wechmannet
młodzik
Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 98 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016
|
|
|
Z aliexpress jak i urzędem celnym mam już pewne doświadczenie także jeśli o to chodzi to nie jest wielki problem. Na razie i tak musze czekać na części z Chin więc to nie problem zamówić już teraz...
Zastanawia mnie tylko czy podzespoły, które od nich podałem będą ze sobą współpracować bez zbędnych problemów czy przeróbek?
Często zdarza się Vat na takich produktach? Zamawialem już sporo telefonów z Chin i w tej branży zabawa z Urzędem Celnym to norma. |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2016
|
|
|
Im większa paka tym szanse zatrzymania rosną, z mojego doświadczenia jakieś 50% zatrzymywali, te które przechodziły to jakieś pojedyncze BMSy itp. Sterowniki czy ładowarki w zestawach z czymś z reguły zatrzymywali; więc rozbijanie zamówienia na kilka paczek, zwłaszcza o kwotach poniżej "vatowanej" jest jak najbardziej słuszne |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
wechmannet
młodzik
Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 98 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2016
|
|
|
TO co zamawiać to co wysłałem od chińczyka? w 3 paczkach...
Ważne jest dal mnie tylko czy te elementy będą ze sobą współgrać bo się póki co średnio znam na szeroko pojętej elektryfikacji:) lecz dokształcam się a chęci i zapał dużżże:) |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2016
|
|
|
Powinny pasować, zamawiaj. Jedyne ryzyko, to , że ew reklamacja to kolejny mc w plecy. |
|
|
|
|
wechmannet
młodzik
Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 98 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2016
|
|
|
Dzieki, BMS zamówiony. Reszte elementów będę zamawiać po wysłaniu poprzednich żeby uniknąć wysłania w jednej paczce i tym samym zmniejszyć ryzyko naliczenia Vatu. Troche poczekam, ale w międzyczasie postaram się poduczyć ile się da. Zamówie też silnik w Nexunie i spróbuje ogarnąć zabezpieczenie termiczne i pogrubienie przewodów. Chyba niebawem czas na otwarcie tematu w dziale "konstrukcje własne":) |
|
|
|
|
wechmannet
młodzik
Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 98 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 29 Sie, 2016
|
|
|
Szybkie pytanko - jakich kabli najlepiej użyć do podwojenia przewodów fazowych silnika 9c 7x9? może głupie pytanie, ale wolę zapytać. |
|
|
|
|
Szwagier
prezes
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 733 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 29 Sie, 2016
|
|
|
Kabli używasz tych co masz z silnika: ucinasz w połowie i już masz dodatkowe odcinki na pogrubienie |
|
|
|
|
wechmannet
młodzik
Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 98 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 29 Sie, 2016
|
|
|
Dzięki, dobrze wiedzieć:) a na przykład połączenia typu:
1. on/off pod + z akumulatora
czy też
2. watomierz pod stacyjke
robić na jakieś złączki czy lutować? |
|
|
|
|
wechmannet
młodzik
Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 98 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016
|
|
|
Powoli kompletuję części, dużo z nich jest już w drodze z Chin. Niebawem zabieram się też do zamawiania silnika 9c z nexuna i dlatego potrzebuję rady czysto rowerowej:
Mam w mojej ramie takie oto uchwyty montażowe koła. Orginalnie jest w nich piasta wielobiegowa, a silnik chciałbym kupić pod wolnobieg. Nie wiem jakie podzespoły mogę zamówić by zamontować tutaj przerzutkę. Jaki hak? ile rzędowy wolnobieg wystarczy do miasta? Czy w ogole potrzebny jest hak?
|
|
|
|
|
wechmannet
młodzik
Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 98 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 06 Wrz, 2016
|
|
|
Witam ponownie.
Wszystkie części zamówione, większość już dotarła oprócz zamówień z Greenline i centrumrowerowe.pl
Przyjechał dziś silnik od kolegi Tasa - wszystko cacy. Jednak obawiam się ze przewody od silnika są za krótkie żeby je przeciąć w połowie i wykorzystać do podwojenia, dlatego chyba muszę zakupić jakieś. Tylko jakie?
Dzisiaj dotarła też paczka z pakietami turnygy, dlatego potrzebowałbym również trochę kabla do montażu baterii oraz połączeń z innymi podzespołami. Czy 10AWG takie jak tutaj będą ok?
http://www.sklep.monster....458,47884).aspx
i czy przewody fazowe miedzy silnikiem a sterownikiem mogę połączyć takim złączem?
http://www.sklep.monster....173,59426).aspx
Chodzi mi o to by koło w razie defektów można było w miarę łątwo zdjąć. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 06 Wrz, 2016
|
|
|
Jeśli podwoisz przewody to one będą krótsze ale wtedy przedłużysz je jakimś normalnym przewodem typu 4mm2 aż do sterownika |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
wechmannet
młodzik
Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 98 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 06 Wrz, 2016
|
|
|
A czym połączyć i zabezpieczyć jeśli połączenie będzie poza skrzynką - narażone na działanie czynników atmosferycznych? taka zwykłą koszulka chyba nie wystarczy?
może starczy jednak tego kabla... hhmmm |
|
|
|
|
madejp
dyrektor
Pomógł: 21 razy Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 417 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 06 Wrz, 2016
|
|
|
Tu na forum radzą, żeby kabel od silnika kończył się zaraz za silnikiem, bo to znacznie ułatwia demontaż koła. Ja tak nie zrobiłem (jeszcze) i przy każdej gumie muszę przecinać trytki.
Co do złączki, to ta nie ma podanego prądu do jakiego jest przystosowana. Ja kupiłem złącze MT60:
|
|
|
|
|
|