silnik chrobocze przy jezdzie co to moze być? |
Autor |
Wiadomość |
pastek5
kierownik Rowery elektryczne
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 306 Skąd: Żywiec
|
|
|
|
|
sentinel
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 75 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016
|
|
|
Halle wymienione i dalej problem jest więc jeszcze manetka zostaje jak ja zdiagnozować? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016
|
|
|
Normalnie, ma się zachowywać jak potencjometr. |
|
|
|
|
sentinel
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 75 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016
|
|
|
A tak dla bardzo zielonej osoby jak byś to wytłumaczył? Tak krok po kroku co trzeba zrobić żeby ją sprawdzić? |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016
|
|
|
Po podłączeniu 5V z sterownika(lub czegokolwiek innego) sprawdź jakie napięcie daje między minusem a przewodem sygnałowym, w stanie jałowym powinno być z 1V a jak przekręcasz powinno napięcie rosnąć do okolo 4.2V |
|
|
|
|
sentinel
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 75 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2016
|
|
|
Na jałowym mam 0.85 a na pełnym gazie mam 3.80 to akceptowalne czy nie koniecznie? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2016
|
|
|
Trochę zaniżone. Woltomierz masz na pewno dobrze skalibrowany? |
|
|
|
|
sentinel
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 75 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2016
|
|
|
z tego co wiem to dobrze:) a jakie wartości pokazuje padnięta manetka? tzn nie do końca padnięta
a tak sobie pomyślałem ze jeśli manetka jest padnięta to jak dodam gazu i uruchomię tempomat to manetka nie będzie już w użyciu i koło powinno się kręcić dobrze, czy się mylę? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2016
|
|
|
Weź jakiś potencjometr 5 - 10 kiloomów i podłącz zamiast manetki.
Możesz spiąć sygnałowy z +5V.
Możesz też włączyć tempomat. |
|
|
|
|
tkoko
prezes
Pomógł: 19 razy Dołączył: 26 Lut 2015 Posty: 684 Skąd: Czechowice-Dz
|
Wysłany: Śro 24 Sie, 2016
|
|
|
sentinel napisał/a: | Na jałowym mam 0.85 a na pełnym gazie mam 3.80 to akceptowalne czy nie koniecznie? |
Sprawdź najpierw jakie napięcie masz między czarnym a czerwonym bo masz zapewne 4.2V (takie napięcie zasilania jest np. w sterowniku Trotlle), wówczas wyjściowe na poziomie 3.8V jest OK!. |
|
|
|
|
sentinel
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 75 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2016
|
|
|
A mam jeszcze pytanie bo kombinowalem z hallami,pomieszalem przewody i na jednej kombinacji rower ma niesamowity boost kolo obraca się ze 2 razy szybciej i pobór mocy jest 10 razy większy
Można na tym jeździć czy raczej nie koniecznie?
Dlaczego tak się dzieje? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2016
|
|
|
A jaki moment? Może wcale nie ruszyć. |
|
|
|
|
sentinel
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 75 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2016
|
|
|
Nie wiem rower był obrocony do góry kołami wiem tylko ze jak normalnie bierze 50 watt około kręcąc się bez obciążenia to w tej kombinacji brał 500 i koło zapieprzalo i to nieźle |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2016
|
|
|
Pobór na jałowym nie powinien być taki duży, kombinacja pewnie będzie jeździć ale będzie cholernie nieefektywna |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|