|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
rower NC 10x6 lub 7x9, 20S LiPo, sterownik 45A |
Autor |
Wiadomość |
Szwagier
prezes
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 733 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016 rower NC 10x6 lub 7x9, 20S LiPo, sterownik 45A
|
|
|
Zdecydowałem się na sprzedaż swojego roweru. Cel: budowa kolejnego, na ramie full.
Zdjęcia w linku:
http://olx.pl/oferta/rowe...67-IDfz1ch.html
Na sprzedaż rower elektryczny zbudowany na początku tego roku. Moc 250W do 3300W nominalnie. Prędkość maksymalna do 80 km/h. Realny zasięg w zależności od prędkości i wspomagania nogami 30-120 km.
Komponenty mechaniczne adekwatne do osiągów i bezpiecznego, wygodnego poruszania się tym pojazdem:
Rama aluminiowa 19"
Stery FSA PIG
Kierownica chyba Dartmoor, 31,8 mm szerokość chyba 690 mm
Miękkie, wygodne gripy
Obręcz przednia Alexrims DM24
Piasta Novatec NT-DH41SB QR20
Obręcz tylna Dartmoore Fortres (obie obręcze malowane lakierem fluoroscencyjnym) - w opcji z silnikiem 10x6
W opcji z silnikiem 7x9 jest inna obręcz, czarna chyba Sun Rims - model podam potem
Amortyzator Suntour Duro AIR (powietrzny, regulacja tłumienia dobicia i odbicia)
Korba Suntour (duży blat 48T)
Przerzutki, klamkomanetki Shimano
Sztyca Suntour amortyzowana, pantografowa
Siodło anatomiczne, żelowe Witkopp
Hamulce przód: tarcza 203 mm, zacisk Avid BB7
Hamulce tył: tarcza 160 mm, zacisk Avid BB5
Akumulator: bateria litowo-polimerowa 20S 10Ah, 74V nominalnie, 740Wh; wydajność prądowa nominalna pojedynczych celi to 100A
Sterownik 45A 48-80V z zabezpieczeniem termicznym
BMS 80A
silnik Nine Continent 9x7 (10x6) w wersji na wolnobieg (pogrubione przewody, czujnik temperatury LM35, zabezpieczenie termiczne) lub 7x9 w wersji na kasetę (pogrubione przewody, czujnik temperatury LM35)
lub Nine Continent 7x9 w wersji na kasetę (pogrubione przewody + czujnik LM35)
Rower wyposażony w oświetlenie pozycyjne diodowe, tempomat, przełącznik (ogranicznik) mocy, komputer pokładowy pokazujący parametry podróży, prędkościomierz, drogomierz, temperaturę silnika, parametry elektryczne (moc, napięcie, natężenie prądu, zużycie energii, pozostałą energię w akumulatorze, zasięg itd.). Sterownik z funkcją hamowania silnikiem (bardzo dobrze hamuje, w praktyce hamulców używa się tylko do zatrzymania roweru w miejscu), odzyskujące energię do akumulatorów. Ma wbudowaną przetwornicę na 12V. Kluczyk odcinający zasilanie i blokujący tylne koło przed jazdą z napędem pedałami.
Silnik przykręcony w ramę za pomocą wycinanych laserowo zabezpieczeń. Obudowa elektryki z aluminium, lakierowana proszkowo.
Na obecnym zasilaniu 20S w sterowniku nie działa hamowanie silnikiem - podobno trzeba znowu zmienić napięcie odcięcia w sterowniku (na wyższe, dla 20S - bo jest to teraz ustawione jak dla 16S).
Akumulator zrobiony jest tak, że przepinając dwie wtyczki możemy mieć konfigurację zasilającą od 4 do 20S.
W komplecie ładowarka 5A dla 16S lub 4A dla 20S (obecnie skonfigurowana na 20S).
Opis budowy w wątku pod guzikiem www na dole.
Cena 6500 zł do negocjacji.
Jak ktoś potrzebuje 2 rowery, to mam też drugi, mniejszy. |
Ostatnio zmieniony przez Szwagier Wto 02 Sie, 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Szwagier
prezes
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 733 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 02 Sie, 2016
|
|
|
Aktualizacja ogłoszenia.
Do wyboru dwa silniki 10x6 wolnobieg lub 7x9 kaseta.
Bateria 20S zamiast 16S.
Niższa cena. |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 02 Sie, 2016
|
|
|
Sory za offtop ale zauważyłem, że masz ochraniacze na golenie. W większości przypadków zamiast ochraniać to tylko rysują golenie |
|
|
|
|
Szwagier
prezes
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 733 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 02 Sie, 2016
|
|
|
Dzięki za uwagę - zdjąłem ochraniacze, a tam piach na lagach Na szczęście jeżdżę po asfaltach, Lagi się nie porysowały. |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 03 Sie, 2016
|
|
|
No właśnie, zbiera sie tam piach i traci to sens. |
|
|
|
|
pastek5
kierownik Rowery elektryczne
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 306 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Śro 03 Sie, 2016
|
|
|
Zamiast fulla polecam sklecić już coś ostatecznego, czyli Falcona Polowe wymaganej kwoty ze sprzedaży Kolega będzie miał |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 03 Sie, 2016
|
|
|
A Falcon to nie full ? |
|
|
|
|
Szwagier
prezes
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 733 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 03 Sie, 2016
|
|
|
pastek5 napisał/a: | coś ostatecznego, czyli Falcona |
Jeśli już, to zrobię to na własnej ramie
Ale zachęcam do targów a nie czczej gadaniny! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|