ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy polecacie amortyzator DNM USD-8 ?
Autor Wiadomość
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016   Czy polecacie amortyzator DNM USD-8 ?

Zastanawiam sie teraz nad jego kupnem bo calkiem tani jak na nowke, widze ze pare osob z forum tez juz go ma no i do nowszej wersji da sie zamocowac dwie tarcze na przod. Jak on sie sprawdza w waszych falconach?
Tu widze posta ze ma dosc sporo problemow ktore niby mozna naprawic ale nie chce mi sie nad tym siedziec zwlaszcza ze w koncu chce nowego kupic
http://www.stealthelectri...eview-and-mods/
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016   

Kończę bajka opartego o ten amor i damper tego producenta i w ciągu pierwszego tygodnia będę wszystko wiedzieć o nim :D
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016   

Ok to czekam na pierwsze wrazenia
 
 
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016   

Ja złożyłem bajka na tym amortyzatorze i damperze i jak dla mnie są mega kozackie:) Stosunek cena-jakość za nowy amortyzator jest bardzo korzystna.
 
 
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016   

Jestem bardzo ciekawy jak z częściami oraz instrukcją serwisową dla tego amortyzatora.
Pamiętajcie też o co rocznym przeglądzie, wymianie oleju itp jak to nakazują producenci zawieszeń .
_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
 
 
Bujakoto 
prezes


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 733
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

tas napisał/a:
Kończę bajka opartego o ten amor i damper tego producenta i w ciągu pierwszego tygodnia będę wszystko wiedzieć o nim :D


Tas?
Podzielisz się szczegółami jak go oceniasz? :)
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

mam 2600km nabite na tym moim zółtym i ogólnie jestem zadowolony.
Zauważone wady, nie są zbytnio wielkie:
- Plastikowe osłonki się łamią, już 4x urwałem i trzeba było spawać plastikiem w warsztacie
- bardzo mała sztywność, podczas gleby cały amor traci osiowość, czasochłonna regulacja w terenie
- nie progresywna praca, na asfalt za twardy, na teren za miękki (mimo asysty powietrznej) - na hopach dobijam
- słabo działające pokrętło naciągu wstępnego
- po 1000km mi się rozkręcił i odpadła nakrętka trzymająca jedną z uszczelek

Ogólnie daje radę, zobaczymy jak bedzie dalej, teraz jest zima, zrobił się leniwy poniżej zera
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Mechano 
szef
młody elektronik


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1337
Skąd: Poznań
Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

A jakby go porównać do używanej dwupółki za podobną cenę?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

Lepiej kupić używanego boxxera.
Do tego USD nie ma żadnych elementów zamiennych, padnie dłumik czy uszczelki i do wywalenia amor.
Ja go kupiłem tylko dlatego, że w tym zółtym bajku mam obręcze 80mm i żaden amor nie pasował prócz tego.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Bujakoto 
prezes


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 733
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

tas napisał/a:
mam 2600km nabite na tym moim zółtym i ogólnie jestem zadowolony.
Zauważone wady, nie są zbytnio wielkie:
- Plastikowe osłonki się łamią, już 4x urwałem i trzeba było spawać plastikiem w warsztacie
- bardzo mała sztywność, podczas gleby cały amor traci osiowość, czasochłonna regulacja w terenie
- nie progresywna praca, na asfalt za twardy, na teren za miękki (mimo asysty powietrznej) - na hopach dobijam
- słabo działające pokrętło naciągu wstępnego
- po 1000km mi się rozkręcił i odpadła nakrętka trzymająca jedną z uszczelek

Ogólnie daje radę, zobaczymy jak bedzie dalej, teraz jest zima, zrobił się leniwy poniżej zera


Nie no spoko, takie standardy, takie cotygodniowe szybkie naprawy 😃
Teraz nie wiem czy dobrze zrobilem pytajac, no cóż sam odgrzałem kotleta 😃
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 17 Kwi, 2017   

Przez od września do teraz zrobiłem na nim niecałe 4000km, warunki użytkowania ciężkie, temperatury podczas wypadów nierzadko poniżej -10st (rekord to -17), głównie po śniegu. Nie zauważyłem utwardzania się w niskich temp.

Własnie rozłożyłem rower na elementy składowe celem przeglądu itp i przy okazji zrobiłem serwis amortyzatora.

- posiada 2 kartridże, jeden ze sprężyną, drugi tłumikiem, nie ma kąpieli olejowej. Tłumik chodzi na oleju jakimś wodnistym, być może 0W, jeszcze to badam. Można zmienić olej w tłumiku bez rozkręcania, wystarczy przez wentyl spuścić, wypłukać i nalać nowego.. To jest dobre.
- Smarowanie kartridża ze sprężyną poprzez mini imbus smarujący (nie zauważyłem go wcześniej)
- słaba regulacja tłumienia w moim egzemplarzu okazała się spowodowana brakiem (!!!) elementu wewnątrz amortyzatora. Dorobiłem z pręta 4mm brakujący element o długości 209mm i teraz tłumienie działa tak dobrze, że można nawet zablokować amor. Sprawdźcie sobie czy u was jest DUŻA różnica w regulacji tłumienia, może też nie macie tego elementu :P
- mimo braku dokumentacji serwisowej serwis jest banalnie prosty, wszystko intuicyjne, wszędzie tam, gdzie wydaje nam się, że powinien się rozkręcać właśnie się rozkręca. Toporny w budowie, tłumik jest pompowany więc wydaje dźwięk przy pracy jakby był zapowietrzony, w innych amortyzatorach to byłaby oznaka zapowietrzenia tłumika i koniecznego serwisu, a tu tak ma być. Psssst, psssst :D
- po obserwacji zużycia oleju w tłumiku oraz ilości brudu i piasku między uszczelniaczami to oceniam, że maksymalnie można na nim przejechać 3k, może 4k km i trzeba przeprowadzić przegląd/konserwację + wymiana olejów + smarowanie.

W drugim bajku mam boxxera i jakość pracy jest nieporównywalna, no ale 1600zł vs 3500zł więc i tak źle nie jest :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group