ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Hexagon X9
Autor Wiadomość
pottier1960 
początkujący


Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Racibórz
Wysłany: Nie 11 Wrz, 2016   Hexagon X9

Chciałem Wam zaprezentować mój rowerek który został dzisia pierwszy raz testowany. Rowerek na malutkiej ramie Hexagon X9(sam jestem malutki bo tylko 160cm wzrostu) to i rama malutka. W skrzynce zmieściłem pakiet 16s3p, 66,7V, 15A i BMS 16S a na zewnątrz sterownik. Rowerek ma włącznik na kluczyk i blokadę koła. Silnik Nine Continent RH2806 (10x6. Pikacz jest zrobiony ale z moją pomocą błysnął i wysiadł. Po testach okazuje się że jednak muszę zmienić uszczelkę gumową w skrzynce na głębszą a co dalej będzie się działó to wyjdzie w "praniu"

IMG_20160911_173053.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 578 raz(y) 1,1 MB

IMG_20160911_172830.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 501 raz(y) 1,28 MB

IMG_20160911_172912.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 470 raz(y) 1,18 MB

IMG_20160911_172939.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 429 raz(y) 1,3 MB

IMG_20160911_172845.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 451 raz(y) 1,34 MB

 
 
pottier1960 
początkujący


Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Racibórz
Wysłany: Nie 11 Wrz, 2016   

ZApomniałem dodać że muszę wymienić siodeło na jakieś żelowe bo dooppa boli :D
 
 
SawArt 
młodzik
SawArt


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 65
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 11 Wrz, 2016   

Rowerek ładny, sterownik mniej byłby widoczny jak był by czarny.
Nie zauważyłem blokady osi - czekamy na obrót osi w ramie aluminiowej i zerwanie przewodów :mrgreen: .
Poważnie to nie żarty, tym bardziej jeśli użyjesz hamowania odzyskowego :twisted: .
 
 
pottier1960 
początkujący


Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Racibórz
Wysłany: Pon 12 Wrz, 2016   

Sterownik planuję zakryć jakimś wykonanym z "czegoś ceownikiem oklejonym folią a blokada osi nie wiem czy jest potrzebna gdy wcześniej pogłębiłem i uformowałem mocowanie osi w ramie pilnikiem i czy są w ogółe blokady na oś 14mm. Po wczorajszym testowaniu mam pytanko. Czy jest to normalne że po przejechaniu około 15km z "szarpanymi" prędkościami(tzn. silnik pracuje normalnie tylko ja często przyśpieszałem i zwalniałem) silnik mi się wyłączył(mam założony wyłącznik termiczny. Potem po przejechaniu jakiegoś dystansu kręcąc nogami manetka gazu znowu zaczęła działać. Dotykałem pokrywy silnika i jakoś mi się wydawało że 150 stopni to on chyba nie miał.
Ostatnio zmieniony przez pottier1960 Pon 12 Wrz, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SawArt 
młodzik
SawArt


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 65
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 12 Wrz, 2016   

Jaki masz sterownik?
 
 
pottier1960 
początkujący


Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Racibórz
Wysłany: Pon 12 Wrz, 2016   

GT 1500W, 48-84V, 45A
 
 
SawArt 
młodzik
SawArt


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 65
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 12 Wrz, 2016   

pottier1960 napisał/a:
GT 1500W, 48-84V, 45A

To mocy dla 9C przy 16s nie zabraknie, obudowa silnika może mieć na początku 30-50 stopni mniej niż uzwojenie miedziane.
 
 
pottier1960 
początkujący


Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Racibórz
Wysłany: Pon 12 Wrz, 2016   

Jeszcze jedno pytanko. Gdzieś mi się "zapodziała" jedna prędkość. Na początku miałem 3 prędkości a na następny dzień mam teraz tylko dwie i nie sprawdzałem której brakuje bo i tak rower szybko zapieprza. Halle sprawdziłem i niby są dobre. Czy mógł się zepsuć kontroler? Przełącznik też sprawdziłem i jest ok.
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 12 Wrz, 2016   

pottier1960 napisał/a:
ZApomniałem dodać że muszę wymienić siodeło na jakieś żelowe bo dooppa boli :D


http://allegro.pl/sztyca-...6235825772.html

Polecam na ból dupy ;-)
 
 
Dragon 
początkujący


Dołączył: 02 Lip 2016
Posty: 26
Skąd: wawa
Wysłany: Pon 12 Wrz, 2016   

Ładnie to wygląda :) gratulacje.
Ale czym prędzej blokada osi, bo zmieli te haki prędzej niż Ci się wydaje...
U mnie notabene w Kross crime bardzo głęboko osadzona oś ( dokręcona na maxa) zaczęła wgryzać się w haki przy ograniczeniu 35A i tylko 12s. :) .
Szkoda ramy jak Ci silnik wyjedzie. Przy takiej frajdzie nie będziesz sobie żałował i zapomnisz o tym, do puki nie ukręci kabli...
Pozdro
 
 
pottier1960 
początkujący


Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Racibórz
Wysłany: Pon 12 Wrz, 2016   

Dziękuję za uznanie. Wystraszyłem się więc podpowiedzcie gdzie mogę kupić blokadę osi dla silnika z osią 14mm bo ta w sklepie ma 12mm i czy potrzebuję dwie blokady czy jedną. Kolego elektrotonus dziękuję za podpowiedź co do sztycy. Chyba taką kupię a przy okazji jakie jeszcze siodełko do niej polecacie żeby ta moja doopa nie była sina po każdwj wycieczce. :p
 
 
Bysiu22 
młodzik
Bysiu



Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 74
Skąd: Żywiec
Wysłany: Pon 12 Wrz, 2016   

Ja mam tą samą ramę i te same akku i silnik i nie mam blokady osi ale zalecam założyć:) póki co przez 3 lata silnik nie wyjechał mi z ramy. Gratuluje rowerka :)
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=X_mmYAnkINg
 
 
pottier1960 
początkujący


Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Racibórz
Wysłany: Pon 12 Wrz, 2016   

Jak ja patrzałem, przecież ta blokada w sklepie to właśnie 14mm. Jutro kupuję bo lepiej dmuchać na zimne
 
 
Dragon 
początkujący


Dołączył: 02 Lip 2016
Posty: 26
Skąd: wawa
Wysłany: Wto 13 Wrz, 2016   

Co do blokady wszystko zależy jak kolega wypiłował :) ile waży...
Jak oś wchodzi z luzem to większe prawdopodobieństwo uszkodzenia...

Co do siodełka ja testowałem 3 i wróciłem do swojego. Tyłek musi się przyzwyczaić i najważniejsze ustawienie. Ze zdjęć widać ze masz mocno cofnięte i to złe ustawienie.
Zmiana przesunięcia o 0,5 jest wyczuwalna.
Wróć do ustawienia wyjściowego. Obejrzyj szajbajka na you.. tam jest kilka filmików. Zaczynamy od wysokości i dobrego konta stopa kolano biodro. Jak złapiesz dobrą wysokość to ustawiasz przód tył. I oczywiście poziom.
JA miałem troszkę cofnięte i lekko podniesione. Dupa bolała bo się zsuwałem.
Masz sztywny tył więc łatwiej w full-u jest troszkę więcej zabawy :)
Nie skreślaj siodełka tylko pokombinuj.
Pozdro
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Wto 13 Wrz, 2016   

Ja nie piłowałem, blokady nie mialem, nic sie dzialo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group