ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontroler GT 1500W, 48-84V, 45A
Autor Wiadomość
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 18 Mar, 2017   

Aż nie wierze abyś dostał bez regena, pokaż jakie masz wtyczki
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 18 Mar, 2017   

Foto złaczek. Są złe opisane ale uwidacznia ich rodzaj i kolory przewodów. Sietaz mi odczytał, że regen jest fabrycznie włączony, zwarte przewody w środku.

IMG_20161227_243135706.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 498 raz(y) 1,07 MB

IMG_20161227_243106074.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 530 raz(y) 982,59 KB

 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 19 Mar, 2017   

No i w czym jest problem? Jakiej funkcji Ci brakuje? Tzn co chciałbyś aby robiła?
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 27 Mar, 2017   

atomek1000 napisał/a:
No i w czym jest problem? Jakiej funkcji Ci brakuje? Tzn co chciałbyś aby robiła?


Wszystkie które chciałem są odkryte i działają ;-)

Wysłałem Ci foto wtyczek, gdyż nie Wierzyłeś, że nie ma wyprowadzonych kabelków. Jak widać nie ma wyprowadzonej pary przewodów aktywujących regen. Czasem jak widać greentime zakłada, że regen ma być i już. Akurat jest ustawiony fabrycznie pod 13S. Podsumowując rower zwalnia, tym lepiej jak szybciej jedzie.

Przy okazji chciałem powiedzieć, że czujniki na linkę w moim e-bajku działają tak, że jak lekko nacisnę klamkę , na zasadzie palce na klamce , w gotowości nic sie nie uruchamia. Dopiero głębszy ucisk, tak o kolejne 5 mm wyłącza silnik i aktywuje regen. Dzieje się to dopiero, gdy klocki zaczynają lekko ocierać o tarczę.
 
 
arq 
początkujący
wróż amator



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 3
Skąd: południowe podlasie
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2017   

Czy ktoś może zmierzyć jakie jest napięcie pomiędzy tymi pomarańczowymi kabelkami aktywującymi hamowanie regeneracyjne? I dodatkowo jaki jest potencjał każdego z nich względem masy? Masa to czarny przewód.

Mam podobny problem - hamowanie regeneracyjne nie działa. Po zwarciu przewodu LoBrake i GND efekt jest taki jakbym puścił gaz. Złączenie lub rozłączenie pomarańczowych przewodów aktywujących hamowanie regeneracyjne nie ma wpływu na pracę sterownika. Napięcie LVC zostało wyregulowane i jest odpowiednie dla mojego akumulatora. Sterownik Greentime 1500 pochodzi od polskiego dystrybutora.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2017   

może sterownik działa bezczujnikowo?
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
arq 
początkujący
wróż amator



Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 3
Skąd: południowe podlasie
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2017   

Praca jest zdecydowanie czujnikowa.

Zauważyłem, że sterownik dziwnie reaguje, tzn. hamulec elektryczny (bez "regeneracji") oraz tempomat pomimo prawidłowego LVC zadziałały dopiero po kilku odłączeniach sterownika od akumulatora, w tym rozładowaniu wewnętrznych kondensatorów.

Może pan Chińczyk dołączył do sterownika jakąś instrukcję? Algorytm postępowania?


Dodane po kilku dniach:
Przelutowałem prawie cały sterownik. Wymieniłem to coś z domieszką kociego gówna na naszą pradawną słowiańską cynę ołowiową i tym sposobem odzyskałem hamowanie "regeneracyjne".
 
 
bike_freak 
początkujący
bike_freak


Wiek: 38
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 6
Skąd: Białystok
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017   A w ogóle jest sens?

Z tego co gdzieś tam pisał tas to hamowanie regeneracyjne oddaje tylko 3% energii.
_________________
FAT BIKE 48 V 1500 W(2017) -->FAT BIKE 60V 3000W(2018) --? (2019 ?:))
 
 
slimax 
początkujący
Mechanik rowerowy


Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017   Re: A w ogóle jest sens?

bike_freak napisał/a:
Z tego co gdzieś tam pisał tas to hamowanie regeneracyjne oddaje tylko 3% energii.


Ale za to w moim przypadku oszczędza jakieś 80% klocków / tarcz które używam głównie przed samym już zatrzymaniem.
Teraz już nie wyobrażam sobie jazdy bez regena :-)
_________________
NC 10x6, GT1500, 16s10p 22ah.
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017   

to od silnika zalezy. Im wolniejszy silnik tym wiekszy odzysk. Mi na 9:7 sredni odzysk dawal 10~12%
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017   

przy terenowej jeździe to jest 2-3%
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Śro 24 Maj, 2017   

Ja tez mowie o jezdzie terenowej. Im wieksza indukcyjnosc cewek tym wiekszym pradem sie aku laduje. Denerwuje tylko to ze nie mozna sie rozpedzic z gorki.
Niedlugo chlopaki dostana CAv3 to bedzie wiecej wiarygodnych danych
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group