|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Kontroler GT 1500W, 48-84V, 45A |
Autor |
Wiadomość |
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 18 Mar, 2017
|
|
|
Aż nie wierze abyś dostał bez regena, pokaż jakie masz wtyczki |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 18 Mar, 2017
|
|
|
Foto złaczek. Są złe opisane ale uwidacznia ich rodzaj i kolory przewodów. Sietaz mi odczytał, że regen jest fabrycznie włączony, zwarte przewody w środku.
IMG_20161227_243135706.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 498 raz(y) 1,07 MB |
IMG_20161227_243106074.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 530 raz(y) 982,59 KB |
|
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19 Mar, 2017
|
|
|
No i w czym jest problem? Jakiej funkcji Ci brakuje? Tzn co chciałbyś aby robiła? |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 27 Mar, 2017
|
|
|
atomek1000 napisał/a: | No i w czym jest problem? Jakiej funkcji Ci brakuje? Tzn co chciałbyś aby robiła? |
Wszystkie które chciałem są odkryte i działają
Wysłałem Ci foto wtyczek, gdyż nie Wierzyłeś, że nie ma wyprowadzonych kabelków. Jak widać nie ma wyprowadzonej pary przewodów aktywujących regen. Czasem jak widać greentime zakłada, że regen ma być i już. Akurat jest ustawiony fabrycznie pod 13S. Podsumowując rower zwalnia, tym lepiej jak szybciej jedzie.
Przy okazji chciałem powiedzieć, że czujniki na linkę w moim e-bajku działają tak, że jak lekko nacisnę klamkę , na zasadzie palce na klamce , w gotowości nic sie nie uruchamia. Dopiero głębszy ucisk, tak o kolejne 5 mm wyłącza silnik i aktywuje regen. Dzieje się to dopiero, gdy klocki zaczynają lekko ocierać o tarczę. |
|
|
|
|
arq
początkujący wróż amator
Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 3 Skąd: południowe podlasie
|
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2017
|
|
|
Czy ktoś może zmierzyć jakie jest napięcie pomiędzy tymi pomarańczowymi kabelkami aktywującymi hamowanie regeneracyjne? I dodatkowo jaki jest potencjał każdego z nich względem masy? Masa to czarny przewód.
Mam podobny problem - hamowanie regeneracyjne nie działa. Po zwarciu przewodu LoBrake i GND efekt jest taki jakbym puścił gaz. Złączenie lub rozłączenie pomarańczowych przewodów aktywujących hamowanie regeneracyjne nie ma wpływu na pracę sterownika. Napięcie LVC zostało wyregulowane i jest odpowiednie dla mojego akumulatora. Sterownik Greentime 1500 pochodzi od polskiego dystrybutora. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2017
|
|
|
może sterownik działa bezczujnikowo? |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
arq
początkujący wróż amator
Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 3 Skąd: południowe podlasie
|
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2017
|
|
|
Praca jest zdecydowanie czujnikowa.
Zauważyłem, że sterownik dziwnie reaguje, tzn. hamulec elektryczny (bez "regeneracji") oraz tempomat pomimo prawidłowego LVC zadziałały dopiero po kilku odłączeniach sterownika od akumulatora, w tym rozładowaniu wewnętrznych kondensatorów.
Może pan Chińczyk dołączył do sterownika jakąś instrukcję? Algorytm postępowania?
Dodane po kilku dniach:
Przelutowałem prawie cały sterownik. Wymieniłem to coś z domieszką kociego gówna na naszą pradawną słowiańską cynę ołowiową i tym sposobem odzyskałem hamowanie "regeneracyjne". |
|
|
|
|
bike_freak
początkujący bike_freak
Wiek: 38 Dołączył: 23 Maj 2017 Posty: 6 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017 A w ogóle jest sens?
|
|
|
Z tego co gdzieś tam pisał tas to hamowanie regeneracyjne oddaje tylko 3% energii. |
_________________ FAT BIKE 48 V 1500 W(2017) -->FAT BIKE 60V 3000W(2018) --? (2019 ?:)) |
|
|
|
|
slimax
początkujący Mechanik rowerowy
Dołączył: 26 Lut 2017 Posty: 32 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017 Re: A w ogóle jest sens?
|
|
|
bike_freak napisał/a: | Z tego co gdzieś tam pisał tas to hamowanie regeneracyjne oddaje tylko 3% energii. |
Ale za to w moim przypadku oszczędza jakieś 80% klocków / tarcz które używam głównie przed samym już zatrzymaniem.
Teraz już nie wyobrażam sobie jazdy bez regena |
_________________ NC 10x6, GT1500, 16s10p 22ah.
|
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017
|
|
|
to od silnika zalezy. Im wolniejszy silnik tym wiekszy odzysk. Mi na 9:7 sredni odzysk dawal 10~12% |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017
|
|
|
przy terenowej jeździe to jest 2-3% |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 24 Maj, 2017
|
|
|
Ja tez mowie o jezdzie terenowej. Im wieksza indukcyjnosc cewek tym wiekszym pradem sie aku laduje. Denerwuje tylko to ze nie mozna sie rozpedzic z gorki.
Niedlugo chlopaki dostana CAv3 to bedzie wiecej wiarygodnych danych |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|