Przesunięty przez: tas Nie 08 Gru, 2013 |
REINKARNACJA WKRĘTARKI |
Autor |
Wiadomość |
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 15 Lip, 2010
|
|
|
kolumna kierownicy chyba z wałka giętkiego mam taki, ale jak zbudowana jest przednia oś - masz może zdjęcia co tam siedzi pod osłoną? |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 16 Lip, 2010
|
|
|
Oglądałeś zdjęcia z pierwszej strony tematu?
Taki standardowy układ kierowniczy, geometria była omawiana chyba w postach Maruchy albo Nocnego Ptaka.
W wersji ostatecznej śruby rzymskie do regulacji zbieżności ( okazuję się ważna nawet przy takich konstrukcjach - drze opony przy złych nastawach )
Przedni szczątkowy wahacz sztywny wleczony ( czy to widać na zdjęciach? w razie czego przetłumaczę z miejscowego na tutejszy ) , tylna oś wahliwa z ogranicznikami gumowymi.
Jeżeli chcesz więcej zdjęć to napisz. |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16 Lip, 2010
|
|
|
przejrzałem dokładnie są 2 zdjęcia przedniej osi
od czego zwrotnice i końcówki drążków kierowniczych? |
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16 Lip, 2010
|
|
|
tak wogóle przejrzałem i jestem pod wrażeniem - precyzyjna robota masz zaplecze niezłe |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 16 Lip, 2010
|
|
|
Dziękuję za dobre słowo
Uważam, że jak coś robić to robić dobrze i estetycznie.
Zwrotnice własnego pomysłu, generalnie cała mechanika własnego pomysłu, projekt części elektryczno-elektronicznej też
końcówki z allegro
http://moto.allegro.pl/it...wka_ciegna.html
mają z prawym i lewym gwintem.
Musiałem wymyślić technologie ustawiania geometrii przedniego zawieszenia i wykonać przyrządy do jego kontroli i regulacji, na tej samej zasadzie powstało oprzyrządowanie do ładowania i kontroli akumulatorów.
Powstał SERWIS i STACJA KONTROLI POJAZDÓW w skali mikro, polecam wszystkim przyszłym konstruktorom EV przetrenowania tematu w skali mikro to uzmysławia skalę problemu.
Broń Boże nie chcę nikogo zniechęcać!!!
Praktyka i tak dokona weryfikacji |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
bobbud [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 25 Lip, 2010
|
|
|
Wielki szacun kolego. Dzięki takim ludziom jak ty być może unikniemy wielu katastrof ekologicznym. Jeszcze raz WIELKI SZACUN. Pozdrawiam |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 25 Lip, 2010
|
|
|
Miło mi, dziękuję.
Ostatniego słowa w tej konstrukcji jeszcze nie powiedziałem
Kolego BOBBUD życzę wytrwałości i wielu udanych konstrukcji.
Pozdrawiam |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
bobbud [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 27 Lip, 2010
|
|
|
7h7 napisał/a: | Miło mi, dziękuję.
Ostatniego słowa w tej konstrukcji jeszcze nie powiedziałem
Kolego BOBBUD życzę wytrwałości i wielu udanych konstrukcji.
Pozdrawiam |
Nie ma za co dziękować. To się należy Tobie i tyle
Robię erowerek, jutro będę spawał ramkę na silniczek. Oczywiście po wszystkim będą zdjęcia i filmiki. Myślę że jutro będziecie mogli ocenić moje dzieło. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010
|
|
|
Powstał nowy aku 21V/20Ah, zobaczymy co na to silniki
20100812.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 501 raz(y) 277,89 KB |
|
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
Mibars
kierownik Leń patentowany
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 382 Skąd: Nadarzyn k. W-wy
|
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010
|
|
|
Jakiś raport z jazdy? Dużo szybciej się maszyna porusza?
Silniki z tymi przekładniami, lekką konstrukcją i pasażerem chyba nie są przeciazane, wiec powinny bezproblemowo to znieść. Jeśli wkrętarka musi wytrzymywać pracę non-stop przy obciazeniu bliskim maksymalnemu, to prawdopodobnie bardziej dostaje w kość. |
_________________ No i jest |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010
|
|
|
Pierwsza półgodzinna jazda wykonana.
Jest wyraźnie szybciej chociaż jeszcze gaz nie jest odblokowany, trochę pojeździ na takim ustawieniu a ja poobserwuję, silniki chodzą na prawie 100% przewoltowaniu. |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
Mibars
kierownik Leń patentowany
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 382 Skąd: Nadarzyn k. W-wy
|
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010
|
|
|
100% Naile woltow były te nowe wkrętarki?
Oryginalnie na 7,2V B&D
Potem zbudowałeś baterię 12,6V i zasilałeś tym te B&D
Potem około 16,8V zasilałeś makitę (Wnioskuje, że już na starcie przewoltowałeś)
Teraz 21V |
_________________ No i jest |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010
|
|
|
Cytat: | 100% Naile woltow były te nowe wkrętarki? |
Makita 12V
Przejechaliśmy już 1,5 godziny bez ogranicznika na gazie, na razie nic się nie dzieje, niebawem film z jazdy. |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
Mibars
kierownik Leń patentowany
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 382 Skąd: Nadarzyn k. W-wy
|
Wysłany: Śro 18 Sie, 2010
|
|
|
Coś czuje, że niebawem zmienisz równiez kółka na te ciut większe, pompowane, jak się mały rajdowiec podszkoli |
_________________ No i jest |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 18 Sie, 2010
|
|
|
Kółka już są pompowane fi 175, przy tym zasilaniu udaje się "zamielić" kółkami na piasku, prędkość wzrosła na tyle, że hamowanie na ciasnym zakręcie powoduje zarzucanie tyłu(na asfalcie) - KUB(ic)A już trenuje z takim uśmiechem
Nie sądziłem, że z dwóch małych silniczków uda się tyle wycisnąć. |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
|