ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Nie 08 Gru, 2013
REINKARNACJA WKRĘTARKI
Autor Wiadomość
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 15 Lip, 2010   

kolumna kierownicy chyba z wałka giętkiego mam taki, ale jak zbudowana jest przednia oś - masz może zdjęcia co tam siedzi pod osłoną?
 
 
7h7 
stażysta



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 150
Skąd: warszawa
Wysłany: Pią 16 Lip, 2010   

Oglądałeś zdjęcia z pierwszej strony tematu?
Taki standardowy układ kierowniczy, geometria była omawiana chyba w postach Maruchy albo Nocnego Ptaka.
W wersji ostatecznej śruby rzymskie do regulacji zbieżności ( okazuję się ważna nawet przy takich konstrukcjach - drze opony przy złych nastawach )
Przedni szczątkowy wahacz sztywny wleczony ( czy to widać na zdjęciach? w razie czego przetłumaczę z miejscowego na tutejszy :lol: ) , tylna oś wahliwa z ogranicznikami gumowymi.
Jeżeli chcesz więcej zdjęć to napisz.
_________________
erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
 
 
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 16 Lip, 2010   

przejrzałem dokładnie są 2 zdjęcia przedniej osi
od czego zwrotnice i końcówki drążków kierowniczych?
 
 
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 16 Lip, 2010   

tak wogóle przejrzałem i jestem pod wrażeniem - precyzyjna robota masz zaplecze niezłe :mrgreen:
 
 
7h7 
stażysta



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 150
Skąd: warszawa
  Wysłany: Pią 16 Lip, 2010   

Dziękuję za dobre słowo
Uważam, że jak coś robić to robić dobrze i estetycznie.
Zwrotnice własnego pomysłu, generalnie cała mechanika własnego pomysłu, projekt części elektryczno-elektronicznej też :grin:

końcówki z allegro

http://moto.allegro.pl/it...wka_ciegna.html

mają z prawym i lewym gwintem.
Musiałem wymyślić technologie ustawiania geometrii przedniego zawieszenia i wykonać przyrządy do jego kontroli i regulacji, na tej samej zasadzie powstało oprzyrządowanie do ładowania i kontroli akumulatorów.

Powstał SERWIS i STACJA KONTROLI POJAZDÓW w skali mikro, polecam wszystkim przyszłym konstruktorom EV przetrenowania tematu w skali mikro to uzmysławia skalę problemu.

Broń Boże nie chcę nikogo zniechęcać!!!
Praktyka i tak dokona weryfikacji
_________________
erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
 
 
bobbud
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Lip, 2010   

Wielki szacun kolego. Dzięki takim ludziom jak ty być może unikniemy wielu katastrof ekologicznym. Jeszcze raz WIELKI SZACUN. Pozdrawiam
 
 
7h7 
stażysta



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 150
Skąd: warszawa
Wysłany: Nie 25 Lip, 2010   

Miło mi, dziękuję.
Ostatniego słowa w tej konstrukcji jeszcze nie powiedziałem :lol:

Kolego BOBBUD życzę wytrwałości i wielu udanych konstrukcji.
Pozdrawiam
_________________
erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
 
 
bobbud
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Lip, 2010   

7h7 napisał/a:
Miło mi, dziękuję.
Ostatniego słowa w tej konstrukcji jeszcze nie powiedziałem :lol:

Kolego BOBBUD życzę wytrwałości i wielu udanych konstrukcji.
Pozdrawiam


Nie ma za co dziękować. To się należy Tobie i tyle :)

Robię erowerek, jutro będę spawał ramkę na silniczek. Oczywiście po wszystkim będą zdjęcia i filmiki. Myślę że jutro będziecie mogli ocenić moje dzieło. Pozdrawiam.
 
 
7h7 
stażysta



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 150
Skąd: warszawa
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010   

Powstał nowy aku 21V/20Ah, zobaczymy co na to silniki :?:

20100812.JPG
Pobierz Plik ściągnięto 501 raz(y) 277,89 KB

_________________
erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
 
 
Mibars 
kierownik
Leń patentowany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 382
Skąd: Nadarzyn k. W-wy
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Jakiś raport z jazdy? Dużo szybciej się maszyna porusza?

Silniki z tymi przekładniami, lekką konstrukcją i pasażerem chyba nie są przeciazane, wiec powinny bezproblemowo to znieść. Jeśli wkrętarka musi wytrzymywać pracę non-stop przy obciazeniu bliskim maksymalnemu, to prawdopodobnie bardziej dostaje w kość.
_________________
No i jest :)
 
 
7h7 
stażysta



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 150
Skąd: warszawa
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Pierwsza półgodzinna jazda wykonana.
Jest wyraźnie szybciej chociaż jeszcze gaz nie jest odblokowany, trochę pojeździ na takim ustawieniu a ja poobserwuję, silniki chodzą na prawie 100% przewoltowaniu.
_________________
erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
 
 
Mibars 
kierownik
Leń patentowany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 382
Skąd: Nadarzyn k. W-wy
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010   

100% Naile woltow były te nowe wkrętarki?

Oryginalnie na 7,2V B&D
Potem zbudowałeś baterię 12,6V i zasilałeś tym te B&D
Potem około 16,8V zasilałeś makitę (Wnioskuje, że już na starcie przewoltowałeś)
Teraz 21V :)
_________________
No i jest :)
 
 
7h7 
stażysta



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 150
Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010   

Cytat:
100% Naile woltow były te nowe wkrętarki?


Makita 12V

Przejechaliśmy już 1,5 godziny bez ogranicznika na gazie, na razie nic się nie dzieje, niebawem film z jazdy.
_________________
erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
 
 
Mibars 
kierownik
Leń patentowany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 382
Skąd: Nadarzyn k. W-wy
Wysłany: Śro 18 Sie, 2010   

Coś czuje, że niebawem zmienisz równiez kółka na te ciut większe, pompowane, jak się mały rajdowiec podszkoli ;)
_________________
No i jest :)
 
 
7h7 
stażysta



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 150
Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 18 Sie, 2010   

Kółka już są pompowane fi 175, przy tym zasilaniu udaje się "zamielić" kółkami na piasku, prędkość wzrosła na tyle, że hamowanie na ciasnym zakręcie powoduje zarzucanie tyłu(na asfalcie) - KUB(ic)A już trenuje z takim uśmiechem :grin:
Nie sądziłem, że z dwóch małych silniczków uda się tyle wycisnąć.
_________________
erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group