|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Pakiety w obudowie LiFePO4 z wszystkimi zabezp. |
Autor |
Wiadomość |
Redaktor1966
kierownik
Wiek: 57 Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 01 Gru, 2016 Pakiety w obudowie LiFePO4 z wszystkimi zabezp.
|
|
|
To tylko wstępna/orientacyjna propozycja.
Nowe, profesjonalnie wykonane przez wyspecjalizowaną, znaną, b. dużą firmę w Chinach, w tym posiadające wszystkie zabezpieczenia. Napięcia od 36V do 48V, pojemności od 10 do 40 Ah.
Przykładowo:
10Ah/48V Wymiary 260×180×90 mm, 4kg
Cena z ładowarką i dostawą 1500 zł
20Ah/48V Wymiary 270 x 180 x 150 mm, 8kg
Cena z ładowarką i dostawą 2500 zł
Litowe
10Ah/48V Wymiary 240×90×75 mm, 2kg
Cena z ładowarką i dostawą 1250 zł
40Ah/48V Wymiary 260x180x140 mm, 10kg
Cena z ładowarką i dostawą 3000 zł
|
Ostatnio zmieniony przez Redaktor1966 Pią 02 Gru, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 01 Gru, 2016
|
|
|
Chińskie lifepo4 sobie odpuść. A li-ion zamawiaj tylko z markowych ogniw. W innym wypadku to bez sensu bo każdy użytkownik tego forum nie da się nabrać na chińskie 18650 itp |
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
Potepianie wszystkiego w czambuł co chińskie , kiedy i tak 80% towaru pochodzi z chin jest blędem. Po prostu ten kto chce zarobić powinien zamówić pierwszy, przetestować, zrobić testy rozładowania i sprzedawać z gwearancja na tym forum |
_________________ tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
A jaki jest producent ogniw? |
|
|
|
|
Redaktor1966
kierownik
Wiek: 57 Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
Np właśnie, najpierw muszę sam kupić od nich coś na próbę (wezmę ten: 20Ah/48V Wymiary 270 x 180 x 150 mm, 8kg. Cena z ładowarką i dostawą 2500 zł) i poproszę kogoś z Was (Warszawa lub okolice) o przetestowanie go (nie mam odpowiedniego sprzetu, wiedzy, w tym doświadczenia).
Co jeszcze wykonuje ten producent:
I inne.
Więc chyba jest liderem (tak czy inaczej kupowane są jego produkty, tylko co najwyżej z inną naklejką). |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
Liderem? Połowa Chińczyków robi baterie w tych obudowach.
Co do lifepo4 to nie ma dużej dyskusji, żaden z większych renomowanych producentów ogniw nie idzie w tą technologię i nie ma nic nowego od kilku lat. Jakość tych ogniw się nie polepsza i Chińczyk innowacji sam nie zrobi.
Jeżeli robią z dobrych ogniw to jeszcze ujdzie ale z nie markowych ogniw to nawet nie zawracaj sobie głowy. |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
lifepo4 to pomyłka. nie widziałem firmowych ogniw w tych bateriach. a troszkę ich miałem na serwisie |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
Redaktor1966
kierownik
Wiek: 57 Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
Czyli wychodzi na to, że lepiej zamówić pakiet samoróbkę od sprawdzonego fachowca z zastosowaniem wysokiej jakości ogniw (a w razie czego reklamować). Bo jeszcze trochę zejdzie czasu, zanim pojawi się nowe rozwiązanie w temacie.
W ogóle temat jest trudny z uwagi na zalew rynku towarem drugiej, a może i jeszcze gorszej jakości, co nie jest do zweryfikowania przed jego zakupem... A taki profesjonalista bierze ryzyko na siebie. |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
Skoro tesla korzysta z technologii Lion, nissan ma nmc, toyota i inni korzystają z liion to coś musi być na rzeczy. Testowałem sporo lifepo4 ale niestety rzadne z nich nie dorownuja lg Hg2, Vtc6, 30q, 25r.
Dlatego nie korzystam z lifepo4 |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Pią 02 Gru, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
No ja też muszę przyznać, że LiFePo4 to słabizna jak dla mnie. Te xxxx cykli to mit, zazwyczaj niskie prądy rozładowania no i stosunek pojemności/wagi jest kiepski. Kiedyś Qaz próbował czegoś w tej technologii, ale z tego co wiem to zapowiadało się dobrze, a okazało się lipą. |
|
|
|
|
Redaktor1966
kierownik
Wiek: 57 Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
A skoro jesteśmy w temacie, robisz pakiety na zamówienie, to jaką pojemność miałby pakiet:
- 48V
- z wszystkimi zabezpieczeniami
- długość 24 cm
- szerokość 17 cm
- wysokość 18 cm
(To są wewnętrzne rozmiary 10 l pojemnika po chemii budowlanej. Oczywiście nie da się idealnie wykonać pakietu w podanych wymiarach.)
Ile, praktycznie, cykli wytrzyma?
I ile by kosztował? |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
Redaktor1966 napisał/a: | A skoro jesteśmy w temacie, robisz pakiety na zamówienie, to jaką pojemność miałby pakiet:
- 48V
- z wszystkimi zabezpieczeniami
- długość 24 cm
- szerokość 17 cm
- wysokość 18 cm
(To są wewnętrzne rozmiary 10 l pojemnika po chemii budowlanej. Oczywiście nie da się idealnie wykonać pakietu w podanych wymiarach.)
Ile, praktycznie, cykli wytrzyma?
I ile by kosztował? |
To nie miejsce na takie pytania .poproszę o email
Nie zasmiecajmy tematów kolegom |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
arek_arecki napisał/a: | Nie zasmiecajmy tematów kolegom |
Ale to jest przecież temat kolegi.
A testowaliście kiedykolwiek oryginalne A123 LiFePo4?
Też do kitu?
|
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2016
|
|
|
sirgregs napisał/a: | arek_arecki napisał/a: | Nie zasmiecajmy tematów kolegom |
Ale to jest przecież temat kolegi.
A testowaliście kiedykolwiek oryginalne A123 LiFePo4?
Też do kitu?
Obrazek |
twstowałem sporo A123 20Ah 7.2x161x227 są bardzo dobre ale niestety drogie
z tego co wiem firma A123 nie istnieje od dłuższego czasu, ale mogę się mylić |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Sob 03 Gru, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 03 Gru, 2016
|
|
|
sirgregs napisał/a: | A testowaliście kiedykolwiek oryginalne A123 LiFePo4? |
Sporo testów jest w necie. Świetne ogniwa w aspekcie żywotności lecz z bardzo małą gęstością pojemności. Do tego bardzo drogie więc nie znajdują wielu zastosowań. W ebajkach nie widziałem aby ktoś je stosował. 18650 o niebo lepsze a żywotność i tak jest bardzo wysoka.
Historia firmy a123 jest dość długa, w sumie nie wiem czy upadli czy ktoś ich kupił. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|