GORDON |
Autor |
Wiadomość |
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017
|
|
|
Mi się chce śmiać jak na Endles piszą że to z ręki da się lepiej ustawić niż z automatu. To po cholerę auto jak z ręki trzeba ustawiać a i tak jakiś rezultatów nie ma. Jak na Endles są takie kozaki od Adaptto to niech napiszą co i jak zmienić a nie tylko że się da. Coś czuję że skończę z radiatorem na silniku i ewentualnie ferrofluidem o ile kolega Bujawiator napiszę że jest szał i mega kosmiczna poprawa chłodzenia |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017
|
|
|
Eryk1000 napisał/a: | Coś czuję że skończę z radiatorem na silniku i ewentualnie ferrofluidem o ile kolega Bujawiator napiszę że jest szał i mega kosmiczna poprawa chłodzenia |
Kolega Bujaviator to może nie napisze, ale Bujakoto napisze
Dam znać jak sytuacja.
Pierwsze testy już w sobotę! Na północy ma być do 22 stopni. |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017
|
|
|
Eryk1000 napisał/a: | Bujakoto, to tak z rozpędu sorki czekam na recenzję rezultatów |
Spoko, luzik, ja tam się nie obrażam
Nie omieszkam dać znać, Sam jestem ciekaw |
|
|
|
|
gienek333
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 1338 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017
|
|
|
Jeżeli chodzi o chłodzenie, to ferrofluid nie będzie miał większego wpływu. Moim zdaniem takie pióra równolegle do osi i doklejone do stali, również działają słabo (o ile coś). Uważam że dużo większy sens miały by takie tarcze przykręcone do dekli (mogą być śrubami skręcającymi silnik), od zewnątrz do środka nacinamy je i wyginamy łopatki kierujące powietrze z jednej strony koła na drugą (można dać jedną tarczę, a jeśli dwie to obie muszą kierować powietrze w jedną stronę. |
_________________ Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu. |
Ostatnio zmieniony przez gienek333 Pią 12 Maj, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Yin
prezes
Pomógł: 9 razy Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 805 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017
|
|
|
Na zlocie było widać ze działa i to całkiem nieźle - spadki temperatury były o 1 stopień na sekundę z kołem trzymanym w powietrzu - co jako jeden z trzymających mogę potwierdzić |
|
|
|
|
Dlugas
dyrektor Bob budowniczy :)
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 439 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017
|
|
|
Cytat: | Uważam że dużo większy sens miały by takie tarcze przykręcone do dekli (mogą być śrubami skręcającymi silnik), od zewnątrz do środka nacinamy je i wyginamy łopatki kierujące powietrze z jednej strony koła na drugą (można dać jedną tarczę, a jeśli dwie to obie muszą kierować powietrze w jedną stronę. |
Coś w rodzaju pompy powietrza. Też o tym myślałem ale pomysł by powietrze tak swobodnie dostawało się do środka wraz z kurzem i np drobinkami metali magnetycznych których jest nie mało - jest średni. Wystarczy zrobić test przyklejając magnes neodymowy do wahacza - po kilku dniach jazdy będzie tam dużo przyklejonych drobinek które wyglądać mogą na kurz a w rzeczywistości są drobinkami metalu. Szczególnie tyczy się to jazdy po bezdrożach.
Albo zróbcie test: weźcie magnes i przyłóżcie do ziemi (takiej jaka jest na bezdrożach i polnych duktach) -zobaczycie ile tam jest metalu magnetycznego. |
_________________ Spark Super Hadron 654 |
|
|
|
|
gienek333
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 1338 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017
|
|
|
Miałem na myśli tarczę "rondo kapelusza", środkowa część przykręcona pod śruby dekla, zewnętrzna ponacinana promieniowo i powyginana tak jak łopatki wentylatora. |
_________________ Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu. |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Sob 07 Paź, 2017
|
|
|
Wiec tak adaptto przejechało już ponad 4k km używane głównie na asfalcie i słabym punktem są opony rowerowe tylne, zużywają się szybko w zimie nastąpi zmiana na moto 21. Adaptto jak się grzało tak dalej się grzeje:D być może w zimie też zostanie zmienione na sabka. |
_________________ Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|