ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
GORDON
Autor Wiadomość
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017   

Ciekawe jak z grzaniem :P pewnie wleci na Leskowiec bez stopa ;)
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017   

Na razie cały czas bawie się ustawieniami, ale nic lepiej nie ma niż to co mieliśmy eryk za pierwszym razem.
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017   

Mi się chce śmiać jak na Endles piszą że to z ręki da się lepiej ustawić niż z automatu. To po cholerę auto jak z ręki trzeba ustawiać a i tak jakiś rezultatów nie ma. Jak na Endles są takie kozaki od Adaptto to niech napiszą co i jak zmienić a nie tylko że się da. Coś czuję że skończę z radiatorem na silniku i ewentualnie ferrofluidem o ile kolega Bujawiator napiszę że jest szał i mega kosmiczna poprawa chłodzenia ;)
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Bujakoto 
prezes


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 733
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017   

Eryk1000 napisał/a:
Coś czuję że skończę z radiatorem na silniku i ewentualnie ferrofluidem o ile kolega Bujawiator napiszę że jest szał i mega kosmiczna poprawa chłodzenia ;)


Kolega Bujaviator to może nie napisze, ale Bujakoto napisze :)

Dam znać jak sytuacja.

Pierwsze testy już w sobotę! Na północy ma być do 22 stopni.
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017   

Bujakoto, to tak z rozpędu sorki ;) czekam na recenzję rezultatów ;)
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Bujakoto 
prezes


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 733
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017   

Eryk1000 napisał/a:
Bujakoto, to tak z rozpędu sorki ;) czekam na recenzję rezultatów ;)


Spoko, luzik, ja tam się nie obrażam :)

Nie omieszkam dać znać, Sam jestem ciekaw :)
 
 
gienek333 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 55
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 1338
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017   

Jeżeli chodzi o chłodzenie, to ferrofluid nie będzie miał większego wpływu. Moim zdaniem takie pióra równolegle do osi i doklejone do stali, również działają słabo (o ile coś). Uważam że dużo większy sens miały by takie tarcze przykręcone do dekli (mogą być śrubami skręcającymi silnik), od zewnątrz do środka nacinamy je i wyginamy łopatki kierujące powietrze z jednej strony koła na drugą (można dać jedną tarczę, a jeśli dwie to obie muszą kierować powietrze w jedną stronę.
_________________
Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu.
Ostatnio zmieniony przez gienek333 Pią 12 Maj, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 805
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017   

Na zlocie było widać ze działa i to całkiem nieźle - spadki temperatury były o 1 stopień na sekundę z kołem trzymanym w powietrzu - co jako jeden z trzymających mogę potwierdzić :)
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017   

Cytat:
Uważam że dużo większy sens miały by takie tarcze przykręcone do dekli (mogą być śrubami skręcającymi silnik), od zewnątrz do środka nacinamy je i wyginamy łopatki kierujące powietrze z jednej strony koła na drugą (można dać jedną tarczę, a jeśli dwie to obie muszą kierować powietrze w jedną stronę.

Coś w rodzaju pompy powietrza. Też o tym myślałem ale pomysł by powietrze tak swobodnie dostawało się do środka wraz z kurzem i np drobinkami metali magnetycznych których jest nie mało - jest średni. Wystarczy zrobić test przyklejając magnes neodymowy do wahacza - po kilku dniach jazdy będzie tam dużo przyklejonych drobinek które wyglądać mogą na kurz a w rzeczywistości są drobinkami metalu. Szczególnie tyczy się to jazdy po bezdrożach.
Albo zróbcie test: weźcie magnes i przyłóżcie do ziemi (takiej jaka jest na bezdrożach i polnych duktach) -zobaczycie ile tam jest metalu magnetycznego.
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
gienek333 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 55
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 1338
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017   

Miałem na myśli tarczę "rondo kapelusza", środkowa część przykręcona pod śruby dekla, zewnętrzna ponacinana promieniowo i powyginana tak jak łopatki wentylatora.
_________________
Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu.
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Sob 07 Paź, 2017   

Wiec tak adaptto przejechało już ponad 4k km używane głównie na asfalcie i słabym punktem są opony rowerowe tylne, zużywają się szybko w zimie nastąpi zmiana na moto 21. Adaptto jak się grzało tak dalej się grzeje:D być może w zimie też zostanie zmienione na sabka.
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group