ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
mocowanie wahacza do ramy z zabudowanym w nim suportem
Autor Wiadomość
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 12 Lut, 2017   

Yin napisał/a:
To że ma się 5 kw nie znaczy że nie można sobie popedałować dodając tylko 50w od silnika :)

Chciałbym to zobaczyć jak jedziesz takim rowerem z limitem 1A na sterowniku ;-)
Może sprawdzimy na zlocie. Jestem gotów jechać obok dahonem bez akumulatorów :-)
 
 
Pavyan 
kierownik


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Kwi 2015
Posty: 381
Skąd: Mazowsze
Wysłany: Nie 12 Lut, 2017   

Przemek napisał/a:
raczej niema problemu zrobić z tego trapezu, kątówka załatwi sprawę, co do ilości promieni to miały być trzy ale jakoś licho mi to wyglądało Obrazek

Prawdopodobnie trzy promienie o tej grubości także byłyby wystarczające, a jeśli cztery - to mogłyby być z cieńszej blachy (pięć tym bardziej); nie walczysz o mniejszą masę ramy (roweru)? Bo wygląda na to, że nie :grin: , a tu można było na masie zaoszczędzić.

No, bardzo optymistycznie brzmi ta kątówka do obcinania w dość trudnym miejscu... powiedziałbym, że o wiele bardziej użyteczna w tym wypadku byłaby raczej szlifierka prosta z oprawką do zużytych tarcz 125x22.
Są takie oprawki w handlu, ale marnie i nieprecyzyjnie wykonane - zrobiłem sobie coś takiego sam i jest czasem nie do zastąpienia, podejść można w miejscach, gdzie kątówką za cholerę nie ma się jak zmieścić.
Poprawiać oczywiście zawsze można, ale trochę to jałowa robota i strata czasu - szkoda że od razu nie pomyślałeś o tym przy projektowaniu tego węzła.

A sam pomysł fajny i ciekawie wygląda :wink:
 
 
syntony 
stażysta


Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 113
Skąd: kielce
Wysłany: Nie 12 Lut, 2017   

sirgregs napisał/a:
Robią nawet lepiej (przekładnia zintegrowana umieszczona centralnie):


O bomberach to wiem :razz: ale nigdy nie widziałem czegoś takiego w zwykłym rowerze.
 
 
Przemek 
prezes


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 758
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 13 Lut, 2017   

Yin napisał/a:
. Widzę że masz giętarkę do profili na warsztacie?
tak ale to raczej walcarka do blach hand made mój tato :mrgreen: profile ciężko sie gnie na dłuższych odcinkach bo je skręca wzdłuż osi i wychodzi coś ala sprężyna ale w dwóch się da jeden trzyma i koryguje a drugi kręci

Pavyan napisał/a:
nie walczysz o mniejszą masę ramy (roweru)?


raczej to nie było moim priorytetem, ale oczywiście mam to na uwadze gdybym w ogóle o wadze nie myślał to strzelił bym wahacz z szyny kolejowej :razz: ścinając te boki i szukając jeszcze w kilku miejscach "wagi" odpadło by może do kupy ze 2-4kg przy finalnych 60kg to .... pryszcz

sirgregs napisał/a:
Ja cały czas się zastanawiam po jakiego grzyba Wam w takich sprzętach pedały, przerzutki i cała masa niepotrzebnych gadżetów


fatk jest taki że gdyby nie było pedałów w ogóle to
1 . przy ruszaniu na dużej stromiźnie silnik od samego dołu nie da rady idzie na "zwarcie ' potrzebuje mieć przynajmniej te 2-3 kmh żeby zaczął mielić, zobacz jakie mam małe blaty - pedałuje jedynie w takich sytuacjach
2. jadąc te 50 60 km/h i mijając niebieskich miśków warto jednak tymi pedałami pomielić powietrze miałem sporo sytuacji które uratowały mi własnie mieląc w powietrzu dupę przed kontrola
miski patrzą i sobie myślą kolejny debil na jakimś cudzie - typu fat
3. brak pedałów masz zaraz kontrolę i raczej dalej nie pojedziesz bo toto niestety nie jest dopuszczone do ruchu , i tyle
4. według prawa rowerem nazywamy coś co ma pedały i jest poruszane siła mięśni itd..
5. bo mogę mieć. :cool:
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 807
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 13 Lut, 2017   

sirgregs napisał/a:
Yin napisał/a:
To że ma się 5 kw nie znaczy że nie można sobie popedałować dodając tylko 50w od silnika :)

Chciałbym to zobaczyć jak jedziesz takim rowerem z limitem 1A na sterowniku ;-)
Może sprawdzimy na zlocie. Jestem gotów jechać obok dahonem bez akumulatorów :-)


Z 1 A to nie ale z 3A się zdarzało -na mikro zlocie elektryków w kato jechaliśmy grupą obok siebie w tempie cruzerowym, lubię też czasami zrobić duszą trasę i spalić trochę kalorji - wtedy też mało leci z batki do silnika :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group