|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Kontroler 24V -17A i więcej - możecie coś polecić?? |
Autor |
Wiadomość |
Tsport
stażysta
Dołączył: 11 Mar 2015 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 01 Mar, 2017 Kontroler 24V -17A i więcej - możecie coś polecić??
|
|
|
Czy ktoś może polecić jakiś kontroler 24V o mocy większej niż 17A. |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017
|
|
|
24v raczej wyszło z mody. Jeżeli masz w rowerze dowolny silnik bldc 24v to zastosuj sterownik i baterię 36v. Wzrośnie ci moc i prędkość. Silnik bez problemu taką zmianę przełknie, a jeśli chodzi o komfort jazdy to same korzyści. W razie czego podpowiem co i jak dobrać. |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
Tsport
stażysta
Dołączył: 11 Mar 2015 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017
|
|
|
przenikanie napisał/a: | 24v raczej wyszło z mody. Jeżeli masz w rowerze dowolny silnik bldc 24v to zastosuj sterownik i baterię 36v. Wzrośnie ci moc i prędkość. Silnik bez problemu taką zmianę przełknie, a jeśli chodzi o komfort jazdy to same korzyści. W razie czego podpowiem co i jak dobrać. |
@Przenikanie, dzięki za odpowiedź. Zmówiłem już Z Chin kontroler 22A 9mosfet 24V. Doskonale zdaje sobie sprawę, że 24V to już mało popularne napięcie ale mam pakiety na ogniwach NiMH 11Ah,10Ah i 9Ah z których można ciągnąć 50A constans i chcę je wykorzystać. Wiem, że są ciężkie, stare i też już mało popularne ale mieszczą się ładnie wewnątrz ramy i je już mam, dodatkowo nie wymagają BMS`a. Robię to jako pewnego rodzaju eksperyment. Moc będzie porównywalna do standardowego silnika 36V 15A.
22Ax24V=528W
15Ax36V=540W |
Ostatnio zmieniony przez bloodyopel Wto 07 Mar, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017
|
|
|
Tsport napisał/a: | Moc będzie porównywalna do standardowego silnika 36V 15A.
22Ax24V=528W
15Ax36V=540W |
Sumaryczna moc elektryczna tak, ale parametry jezdne już nie |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
Tsport
stażysta
Dołączył: 11 Mar 2015 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 07 Kwi, 2017
|
|
|
Może mi ktoś z Was podpowiedzieć, gdzie mogę kupić złączki do takiego sterownika? w maxev te najbardziej popularne są niedostępne.
Co to jest inteligent recognition?
Co to jest i jak podpiąć EBS brake?
Jak podpiąć Cruise?
Jak podpiąć złaczkę battery i key lock - mam manetkę ze stacyjką.
Z góry dzięki za info.
Nowy obraz mapy bitowej.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 329 raz(y) 94,63 KB |
|
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 07 Kwi, 2017
|
|
|
Tsport napisał/a: | Może mi ktoś z Was podpowiedzieć, gdzie mogę kupić złączki do takiego sterownika? w maxev te najbardziej popularne są niedostępne.
Co to jest inteligent recognition?
Co to jest i jak podpiąć EBS brake?
Jak podpiąć Cruise?
Jak podpiąć złaczkę battery i key lock - mam manetkę ze stacyjką.
Z góry dzięki za info. |
Intelligent recognition - tryb samonauki sterownika ( na 90%)
EBS brake - hamowanie regeneracyjne, po wykryciu zwarcia przewodów czujnika hamulca silnik wyhamowuje rower.
Cruise - tempomat - przycisk chwilowo zwierny.
Battery i key lock - nie wiem ale to chyba jest w skuterach wykorzystywane.
Porównaj z tym:
http://nexun.pl/sklep/ste...6v-48v-30a.html |
|
|
|
|
Tsport
stażysta
Dołączył: 11 Mar 2015 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 07 Kwi, 2017
|
|
|
Intelligent recognition - tryb samonauki sterownika ( na 90%)
EBS brake - hamowanie regeneracyjne, po wykryciu zwarcia przewodów czujnika hamulca silnik wyhamowuje rower.
Mam 2 szare przewody w 2 róznych wtyczkach pasujacych do siebie - jak to aktywować?
Cruise - tempomat - przycisk chwilowo zwierny.
Mam 2 przewody w jednej kostce (czarny i niebieski) - podłączenie napewno pod chwilowo zwierny
Battery i key lock - nie wiem ale to chyba jest w skuterach wykorzystywane.
Czy to nie będzie tak jak w NEXUN ( z tą różnica, że u mnie jest pomaranczowy zamaist fioletowego)???
Czarny, Czerwony, fioletowy - Główne zasilanie sterownika, fioletowy to stacyjka. Aby uruchomić sterownik należy przyłożyć napięcie (PLUS) baterii na fioletowy przewód, np poprzez włącznik, stacyjkę na kluczyk z kabelkami itp
Gdzie mogę kupić kostki do podłaczenia sterownika, ma ktoś jakiś namiar? |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 08 Kwi, 2017
|
|
|
Jak robisz to na stałe i nie będziesz co chwila odpinał sterownika, to najpewniejsze będzie lutowanie. Obetnij potrzebne kostki i po prostu polutuj przewody. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|