ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontroler 24V -17A i więcej - możecie coś polecić??
Autor Wiadomość
Tsport 
stażysta


Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 01 Mar, 2017   Kontroler 24V -17A i więcej - możecie coś polecić??

Czy ktoś może polecić jakiś kontroler 24V o mocy większej niż 17A.
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017   

24v raczej wyszło z mody. Jeżeli masz w rowerze dowolny silnik bldc 24v to zastosuj sterownik i baterię 36v. Wzrośnie ci moc i prędkość. Silnik bez problemu taką zmianę przełknie, a jeśli chodzi o komfort jazdy to same korzyści. W razie czego podpowiem co i jak dobrać.
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
Tsport 
stażysta


Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017   

przenikanie napisał/a:
24v raczej wyszło z mody. Jeżeli masz w rowerze dowolny silnik bldc 24v to zastosuj sterownik i baterię 36v. Wzrośnie ci moc i prędkość. Silnik bez problemu taką zmianę przełknie, a jeśli chodzi o komfort jazdy to same korzyści. W razie czego podpowiem co i jak dobrać.


@Przenikanie, dzięki za odpowiedź. Zmówiłem już Z Chin kontroler 22A 9mosfet 24V. Doskonale zdaje sobie sprawę, że 24V to już mało popularne napięcie ale mam pakiety na ogniwach NiMH 11Ah,10Ah i 9Ah z których można ciągnąć 50A constans i chcę je wykorzystać. Wiem, że są ciężkie, stare i też już mało popularne ale mieszczą się ładnie wewnątrz ramy i je już mam, dodatkowo nie wymagają BMS`a. Robię to jako pewnego rodzaju eksperyment. Moc będzie porównywalna do standardowego silnika 36V 15A.
22Ax24V=528W
15Ax36V=540W
Ostatnio zmieniony przez bloodyopel Wto 07 Mar, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bloodyopel 
szef
Krystian


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 1175
Skąd: Słupca k.Konina
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017   

Tsport napisał/a:
Moc będzie porównywalna do standardowego silnika 36V 15A.
22Ax24V=528W
15Ax36V=540W


Sumaryczna moc elektryczna tak, ale parametry jezdne już nie ;)
_________________
Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY
 
 
Tsport 
stażysta


Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 07 Kwi, 2017   

Może mi ktoś z Was podpowiedzieć, gdzie mogę kupić złączki do takiego sterownika? w maxev te najbardziej popularne są niedostępne.

Co to jest inteligent recognition?
Co to jest i jak podpiąć EBS brake?
Jak podpiąć Cruise?
Jak podpiąć złaczkę battery i key lock - mam manetkę ze stacyjką.

Z góry dzięki za info.

Nowy obraz mapy bitowej.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 329 raz(y) 94,63 KB

 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 07 Kwi, 2017   

Tsport napisał/a:
Może mi ktoś z Was podpowiedzieć, gdzie mogę kupić złączki do takiego sterownika? w maxev te najbardziej popularne są niedostępne.

Co to jest inteligent recognition?
Co to jest i jak podpiąć EBS brake?
Jak podpiąć Cruise?
Jak podpiąć złaczkę battery i key lock - mam manetkę ze stacyjką.

Z góry dzięki za info.


Intelligent recognition - tryb samonauki sterownika ( na 90%)

EBS brake - hamowanie regeneracyjne, po wykryciu zwarcia przewodów czujnika hamulca silnik wyhamowuje rower.

Cruise - tempomat - przycisk chwilowo zwierny.

Battery i key lock - nie wiem ale to chyba jest w skuterach wykorzystywane.


Porównaj z tym:

http://nexun.pl/sklep/ste...6v-48v-30a.html
 
 
Tsport 
stażysta


Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 07 Kwi, 2017   

Intelligent recognition - tryb samonauki sterownika ( na 90%)

EBS brake - hamowanie regeneracyjne, po wykryciu zwarcia przewodów czujnika hamulca silnik wyhamowuje rower.
Mam 2 szare przewody w 2 róznych wtyczkach pasujacych do siebie - jak to aktywować?

Cruise - tempomat - przycisk chwilowo zwierny.
Mam 2 przewody w jednej kostce (czarny i niebieski) - podłączenie napewno pod chwilowo zwierny


Battery i key lock - nie wiem ale to chyba jest w skuterach wykorzystywane.
Czy to nie będzie tak jak w NEXUN ( z tą różnica, że u mnie jest pomaranczowy zamaist fioletowego)???

Czarny, Czerwony, fioletowy - Główne zasilanie sterownika, fioletowy to stacyjka. Aby uruchomić sterownik należy przyłożyć napięcie (PLUS) baterii na fioletowy przewód, np poprzez włącznik, stacyjkę na kluczyk z kabelkami itp



Gdzie mogę kupić kostki do podłaczenia sterownika, ma ktoś jakiś namiar?
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Sob 08 Kwi, 2017   

Jak robisz to na stałe i nie będziesz co chwila odpinał sterownika, to najpewniejsze będzie lutowanie. Obetnij potrzebne kostki i po prostu polutuj przewody.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group