ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ecobike speed mtb nowy model marzec 2017 r.
Autor Wiadomość
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3440
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

sirgregs napisał/a:

Przecież autor tematu chce rower a nie potwora ...

No właśnie wygląd ' samodzialow' to coś co odstrasza większość potencjalych nabywców. Trendy designu firmowych konstrukcji są zupełnie inne. I wbrew wyobrażeniem niektórych, szybciej będą się sprzedawać, drogie ładne, lekkie seryjne konstrukcje, z gwarancja firmy ogólnopolskiej.
Bo takimi rowerami będą jeździć również kobiety, a one nie kupią klocka z parametrami.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
tomoaza 
stażysta



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lip 2015
Posty: 196
Skąd: Użytkownik zbanowany (rozsyłanie spamu)
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

Zgadzam się, że trendy seryjnych konstrukcji są zupełnie inne.Ale, że wygląd przerobionych rowerków odstrasza, z tym bym się nie zgodził.
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

Straszne klocki te wszystkie ramy customowe (no może oprócz Greyp bike). Mi osobiście też się nie podobają.

Co do tego ecobika to w sumie nie taki zły, szkoda ze taką małą baterie dali i amortyzator który katalogowo kosztuje 429zł - dobry to on nie może być. A przy wyższych prędkościach to kluczowy element roweru..no ale zawsze można wymienić :D
 
 
tomoaza 
stażysta



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lip 2015
Posty: 196
Skąd: Użytkownik zbanowany (rozsyłanie spamu)
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

Jasna sprawa, przecież o gustach się nie dyskutuje.Mam bliskiego kolegą, który twierdzi,że to co robimy to jest pasztet jakich mało. Brzydkie, głupie a na dodatek nic nie ma wspólnego z rowerem. Twierdzi, że jak nadal na te coś mówię rower to obrażam istotę tego słowa. :roll:
 
 
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

A nie chcesz sobie sam ebike zrobic? W 3city jest już ekipa, jakbyś chciał obczaić z czym to się je to się odezwij;)
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

maniekrox napisał/a:
jakbyś chciał obczaić z czym to się je to się odezwij
I o to chodzi.
Pewnie nawet będziesz miał szansę się przejechać.
A co do własnoręcznego zelektryfikowania rowerka to jeżeli jesteś w stanie samodzielnie zmienić koło w samochodzie to dasz radę przerobić zwykły rower na elektryczny ;-)
 
 
tomoaza 
stażysta



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lip 2015
Posty: 196
Skąd: Użytkownik zbanowany (rozsyłanie spamu)
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

To prawda.Link do bloga jak tego dokonać.
http://ebike.nexun.pl/
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

atomek1000 napisał/a:
Straszne klocki te wszystkie ramy customowe (no może oprócz Greyp bike). Mi osobiście też się nie podobają.


atomku a zabudowanie całego trójkąta zwykłej ramy nie jest klockowate ? Powierzchnia "żagla" patrząc z boku jest sporo większa niż w castomie. Castom jest grubszy ale grubości tak z boku nie widać. Nawet moja żonka widząc rower 20 cali z zabudowanym całym trójkątem pyta a co to jest ? :mrgreen:
(żeby nie było dla mnie ramka w stylu fighter to był by ideał :wink: ale gdzie tu kurcze te ogniwa pomieścić :mrgreen: coś za coś).
 
 
JerzyZ 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 794
Skąd: Warszawa - Ursynów
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

atomek1000 napisał/a:
Straszne klocki te wszystkie ramy customowe (no może oprócz Greyp bike).
Co prawda o gustach się nie dyskutuje - ale dla mnie taki Greyp to dopiero paskuda!
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 805
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

tomoaza napisał/a:
Mam bliskiego kolegą, który twierdzi,że to co robimy to jest pasztet jakich mało. Brzydkie, głupie a na dodatek nic nie ma wspólnego z rowerem. Twierdzi, że jak nadal na te coś mówię rower to obrażam istotę tego słowa. :roll:

Taki rowerowy purysta, zdarzają się tacy częściej :) Sam tak miałem jeszcze 10 lat temu jak miałem zdrowe stawy i jeździłem sportowo a z elektryków na rynku były tylko ciężkie i toporne chińskie rowery na żelach.
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

Te ciężkie i toporne rowery z Chin mają się dobrze i jeżdżą do dziś :)
 
 
pepelito 
kierownik


Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 04 Gru 2016
Posty: 386
Skąd: ropczyce
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

Dla mnie rower, to rower :mrgreen: Natomiast elektryczny rower, to elektryczny rower.

Choć spotkałem już osoby który pytają: "po co mi taki rower", dopiero jak się przejadą zmieniają zdanie.

Wczoraj tacie dałem się przejechać, a ja pojechałem zwykłym. Ale miał radochę. :mrgreen:
 
 
blundetto 
początkujący


Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 27
Skąd: kuj-pom
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

odnośnie specialized turbo levo wspomniany kilka postow wcześniej podstawowe wersje już od 15k pln miałem okazje wczoraj testować na( test the best) bardzo fajny sprzet oponki 3 cale w terenie prowadzi się super, elektryka zalacza się jak mamy ciężko i wtedy nam pomaga(choć to moglo by być trochę lepiej dopracowane lub jest to kwestia indywidualnej regulacji),po godzinie jazdy w terenie zostało polowe baterii,max predkosc wspomagania szkoda ze tylko 25km/h bo sprzet bardzo stabilny
zrobiłem trase (w większości pod gore lub piach)w godzine a na analogu ta sama w dwie :grin:
nie jest to rower elektryczny tylko rower ze wspomaganiem manetki brak
waga ok 21kg
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3440
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

Widzialem na Ebike Show wiele osób jeżdżących fat-ami i slyszalem b. pochlebne opinie zarówno młodych jak nieco starszych rowerzystow. Zresztą duża ilość nowych modeli tego typu rowerów, wskazuje że jest na to spory rynek.
Pozornie wydaje się, że montaż silników 250-500 W i 48 V to b. niewiele dla tego typu rowerów, ale z drugiej strony, to rower do wolnej jazdy i w tych wersjach ma tylko wspomagać, bo ci nabywcy chcą nadal jeździć na niebrzydkim rowerze, ale nieco lzej, dalej czyli ze wspomaganiem.
Co więcej są to rowery w zasadzie w 100 % z silnikami w piascie.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 819
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 29 Kwi, 2017   

TEST: ECOBIKE SPEED M - SZYBKI E-BIKE

http://portal.bikeworld.p...m_szybki_e_bike

Niby można odblokować z poziomu panelu sterowania potworną moc silnika 500W i prędkość do 45 km/h. Zatem jeśli producentowi seryjnych e-bików można to czemu nasze e-składaki nie mogą śmigać więcej niż 25 Km/h ? ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group