ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
HATAK 6kW
Autor Wiadomość
adam4x 
młodzik


Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 88
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 29 Cze, 2017   

ap0f1s - czy aktywowałeś limiter ? U mnie nie chce działać - po zaprogramowaniu Pmax i Vmax i przejściu EV Computera w tryb uśpienia, wartości Pmax i Vmax się zerują. Czy mógłbyś sprawdzić jak jest u Ciebie. Artur obiecał, że zajmie się tym w najbliższy weekend.
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Czw 29 Cze, 2017   

Najnowszej wersji nie mam podłączonej, ale mam stare wersje ev computerów i limiter działa dobrze. Znaczy mam ustawione profile i utrzymuję cały czas wartości.
Jeżeli jest to błąd oprogramowania to Artur ci pomoże, właśnie wolę ev computer niż cycle analyst(ca ma zabezpieczony bootloader trzeba pewnie wysłać do producenta KANADA), gdyż mam pełne wsparcie i serwis. Jak nawet zepsułem z mojej winy to zapłaciłem tylko za części. W dodatku cały czas rozwija watomierz jak coś sie zmieni instalujesz nową wersje softu i masz.
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
adam4x 
młodzik


Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 88
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 29 Cze, 2017   

Starą wersję też mam i, jak piszesz, u mnie też profile utrzymują wartości. Czekam zatem na diagnozę Artura
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Czw 29 Cze, 2017   

ap0f1s, wrzucisz zdjęcie OLED'a? :razz:
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Czw 29 Cze, 2017   

Wrzucę, jak będzie podłączone. Będzie to nie długo, gdyż pogoda fajna, a mój bajk stoi nie skończony.
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Pią 21 Lip, 2017   

Więc tak niby wszystko hula. jednak po montażu kilku ev computerów jak na złość mój nie chce się uruchamiać. Dobrze ze pan Artur Grzela to gościu z polszy, więc nie ma problemu z serwisem.
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 21 Lip, 2017   

Nice :grin: W końcu udało się uruchomić swojego ? Bo ciągle jakieś czyjeś robiłeś :grin:

P.S - A gdzie jest ośka od silnika ? Aaa schowała się w nakrętce :mrgreen: A czemu taki dystans duży ?
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Pią 21 Lip, 2017   

Mam takie szerokie śruby od bronów. Są dwa raze szersze niż te od qs oryginalne. Jako, że miałem silnik z zerwanym gwintem na początku ośki, to dałem wolnobieg jednorzędowy(19mm szerokość) 16t, śruba wkręciła się dużo dalej.
Od strony tarczy stara śruba była nakręcona cała. W tej nakrętce jest do połowy.

Teraz jeszcze ev computer najklejki na pokrywy i jest.



_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 21 Lip, 2017   

Też dałem wolnobieg 1rz 16t. Dałem nakrętki ooryginalne od QSa plus zrobiłem kontre tymi cienkimi nakrętkami z zestawu na końcach. Oprócz więcej zwoi złapanych na gwincie zabezpiecza przed odkręcaniem się śrub głównych przez co te główne nie trzeba tak doje.....ć (dokręcić) na chama i gwint mniej ucierpi. Ale takie grube nakrętki co masz też ciekawy pomysł.
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017   

Oponki mają tendencję do pływania na asfalcie, ale nie ma źle, jakoś dużych uślizgów nie ma z porównaniu z inna oponą, za to w terenie idą fajnie w dodatku fajne ślady zostawiają:D
Jedynie to dość głośna słychać tego mitasa i vuelte.
Teraz to nie mogę patrzeć na bajki z adaptto, ale już mają swoich właścicieli.
Kiedyś w garażu były dwa samochody, a teraz jeden i falcony i nie ma miejsca:D



Na razie bajki bez naklejek, ale się robią, także będę wtedy w miarę się różniły.
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
Ostatnio zmieniony przez ap0f1s Wto 25 Lip, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 25 Lip, 2017   

Tomas napisał/a:
Ale kostka wow.
Fajna oponka ale stricte w teren. Myślę że może nieźle "pływać " na boki na asfalcie.



ap0f1s napisał/a:
Oponki mają tendencję do pływania na asfalcie


Jeździłem właśnie na takich i miałem wrażenie jak to by rower się rozpadał (wahacz nie dokręcony lub z plastiku) ale to właśnie te wysokie kostki pływały jak szalone :mrgreen:
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Wto 01 Sie, 2017   

Wreszcie jest już zamontowany ev computer. Wyświetlacz oled czytelany nawet w takim slońcu jak teraz. W nocy pewnie będzie za bardzo dawał.
Fajna sprawa 3 trzema ekranami, gdzie zmieniamy układ jak i co ma wyświetlacz. Cały ekran możemy zmieniać. Plus, że ma zegarek taka prosta sprawa,(posiada wbudowana bateria do potrzymania zegarka.)
zdjęcia niżej o co chodzi.



_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Wto 01 Sie, 2017   

Fajny jest widok table gdzie jest 4x temperatura :twisted:
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Śro 02 Sie, 2017   

Właśnie kolejny raz miło mnie zaskoczył twórca ev computera. Rozmawiałem z nim ostatnio na temat zabezpieczenia silnika przy pomocy ev computera, ostatnio była aktualizacja i już to zostało wprowadzone.
Możemy za pomocą funkcji limiter spowodować wyłączenie manetki na każdym z czujników osobno. Wiec, jeżeli jakaś wartość zostanie przekroczona manetka przestaje działać.
Wartości na razie ustawione na pałe, także nie ma co się sugerować.
Obecnie mam 4, gdzie od góry:
1. Silnik
2. Sterownik
3. Aku środek
4. Aku bok



W sumie jeszcze obsługa pas i nic mu nie brakuje do cycle analyst a cena mniejsza. Chociaż z wyświetlaczem oled i bluetooth kosztuję 500zł, a bez tego koło 350zł. Mamy wsparcie twórcy, szybki kontakt i w dodatku cały czas się rozwija.
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Śro 02 Sie, 2017   

No i dobra :smile: Komputerek fajny. Zmieniłbym tylko ten archaiczny przedni panel ale to już kwestia gustu.

Teraz powiedz jak wyglądają te temperatury na baterii ? Kiedy i w jakich warunkach / obciążeniach się grzeją
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group