Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Mój pierwszy rower elektryk |
Autor |
Wiadomość |
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010
|
|
|
na allegro 800pln |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
DruhRafal
stażysta Jeździec bez głowy
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 138
|
Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010
|
|
|
rarek napisał/a: | na allegro 800pln |
Jakieś parametry? Napięcie, pojemność, ciężar(!) |
_________________ EVE - Electric Enduro Project
http://evenduro.blogspot.com |
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010
|
|
|
ja pitole! na ołowiu pojeżdże |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
|
|
|
|
DruhRafal
stażysta Jeździec bez głowy
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 138
|
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010
|
|
|
rarek napisał/a: | http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius |
Tylko, że ZTCP w Toyce Prius jest kilka baterii. Ta za 800 z Allegro to ta konkretna, o którą pytałem...
Edit:
Spoko - znalazłem:
"A sealed 38-module nickel metal hydride (NiMH) battery pack providing 273.6 volts, 6.5 A·h capacity and weighing 53.3 kg (118 lb)[105] is supplied by Japan's Panasonic. They are normally charged to 40–60% of maximum capacity to prolong battery life as well as provide a reserve for regenerative braking. Each battery uses 10 to 15 kilograms (22 to 33 pounds) of lanthanum;"
Ale nie pakujesz całej baterii z Priusa do swojego EV? |
_________________ EVE - Electric Enduro Project
http://evenduro.blogspot.com |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Śro 28 Kwi, 2010
|
|
|
kupiłem tą z modelu 2003
jeszcze nie włozyłem żadnej
ponieważ rower wciąż w budowie
i planuje zainstalować część pakietu tak by wystarczyło na 20 min jazdy |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 02 Maj, 2010
|
|
|
co do podwójnej rolki to sprawdza się, jechałem w deszczu zwiększyłem dociskk i jest ok.
jak jest sucho to docisk wagą aku i silnika w zasadzie wystarcza
|
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Nie 02 Maj, 2010
|
|
|
czy takie przeniesienie napędu jest głośne jak dynamo?? |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 02 Maj, 2010
|
|
|
mniej więcej tak, coś tam z tyłu szumi, ale jak mijam rowerzystów w drodze do pracy nawet nie wiedzą że mam dopalacz,
a mijam sporo bo robie w firmie gdzie pracuje 4,5 tys. osób i sporo jeździ rowerami |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Pon 03 Maj, 2010
|
|
|
jeśli opona wytrzymuje seson to ok |
|
|
|
|
sobolu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 03 Maj, 2010
|
|
|
U mnie pojedyńcza rolka jest w zasadzie bezszelestna, a napewno nieporównywalnie cichsza niż dawniejsze dynamo Opona wytrzymała 3 sezon, to rolka się szybciej ściera |
|
|
|
|
rarek
dyrektor
Wiek: 50 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 476 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: Pon 03 Maj, 2010
|
|
|
taki mechanizm to napewno przełożenie nie do pobicia
na ta chwile zdecydowałem sie na bldc wplatane
z czego jest rolka jaks guma czy PU? |
_________________ 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 26s54p 2,2Ah Li-ion;
http://egear.pl |
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 04 Maj, 2010
|
|
|
jeżeli o moją rolkę chodzi
jedna rolka twardy plastik, a druga czarna guma |
|
|
|
|
mmoto
prezes mmoto
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 801 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|