ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Koniec z Sabvotonem ..bo to zły sterownik był !
Autor Wiadomość
maran_hand 
dyrektor



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 459
Skąd: Warszawa-Sadyba
  Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   Koniec z Sabvotonem ..bo to zły sterownik był !

https://youtu.be/Qi7mM8XcX04 - sam filmik wielkiej wartości nie ma, ale odpowiedzi w komentarzach dodane przez autora to już "miszczostfo" świata. Zwłaszcza ta w temacie Sabvotona :)
_________________
🔋 3,5 sztuki ;) 🔌 - https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=6828
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=3860 http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5181
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

Wpisik o nielegalności Sabvotona bo : "To sterownik do skuterów elektrycznych a nie rowerów. Po pierwsze działa na zbyt duże napiecie, po drugie nie pozwala podłączyć czujnika wspomagania, nie ma możliwości ograniczenia mocy ani prędkości z wyświetlacza."
Na szczęście kontrole policji, straży miejskiej oraz "miśki" jeszcze tego nie wiedzą :-)
Ale wygląd niektórych 'rowerów' do tego prowokuje.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

Wszystko można co nie można, byle z cicha i z ostrożna. Już kiedyś o tym nadmieniałem na forum. Im więcej takich jak prezentujący się na filmie tym szybciej dobiorą się do e-bajkowców. :cry:
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

radasss napisał/a:
Im więcej takich jak prezentujący się na filmie tym szybciej dobiorą się do e-bajkowców. :cry:

Niestety chwalących się takimi rowerami, sam ich widok, liczne filmy na YT oraz na FB powodują że to (niestety) nieuniknione. A impulsem do nasilonych kontroli, będzie niestety (odpukać) cięzki wypadek lub śmierć takiego zawodnika...
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

Przed tym nie uciekniemy, to naturalna ewolucja moim zdaniem, ale inaczej tego się nie da rozegrać jak tak, aby było nas dużo, bo w końcu przekroczymy pewną krytyczną ilość, zostaniemy zauważeni i ruszy cały legislacyjny bełkot.
Niektórym się marzy prawo jazdy na ebajka to będą na niego zdawać :P
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

tas napisał/a:
bo w końcu przekroczymy pewną krytyczną ilość, zostaniemy zauważeni i ruszy cały legislacyjny bełkot.

Własnej konstrukcji nie zarejestrujesz ...
Na lepsze się nie zmieni niestety.
Zostanie 250W, 48V i PAS dla DIY street legal ...
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

5 lat temu byś zarejestrował w 2 dni i za 500zł :)

W wracając do tematu, nielegalności sterowników... :D
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

5 lat temu ...
Wracając do sterownika.
Ty wiesz i ja wiem i ludzie z tego forum również że Sabvoton jest w 100% legalny i zgodny z obowiązującymi przepisami.
Ale ten koleś opowiadając to co opowiada wciska kit wielu niezorientowanym w temacie tylko po to żeby wcisnąć "swój" produkt.
A przy okazji rozpierdala nasze szacowne forum jedną dziadowską reklamą. Słabo to wygląda ...
 
 
midi 
młodzik


Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 90
Skąd: Radom
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

Ciekawa sprawa,koleś mówi o legalności , o obowiązkowym czujniku PAS itd, na jego filmie widać silnik Mxus-a jestem ciekaw czy pcha w niego max 48V. Druga sprawa to że handluje zestawami do konwersji, jeśli jest taki " legalny " to ciekaw jestem czy jak zażyczę sobie zestaw na 84V z odpowiednio mocnym sterownikiem i akumulatorem to mi sprzeda czy wytłumaczy że tak nie wolno ? Jego kanał powstał by zdobyć klientów i tyle, pewne sprawy pojmuje a niektórych nie, sama formuła tych filmów przedstawia go jako kogoś o dużej wiedzy i doświadczeniu a to powoduje iż ludzie przyjmują jego informacje jako pewnik .
Zapewne już niedługo przez nagłaśnianie tematu mocnych e-bików policja zabierze się za konkretne kontrolowanie naszych samojazdów i zapewne tu na forum zacznie się słyszeć ile to kto zarobił mandatu. Tak jak Tas wspomniał spowoduje to pewien ruch w prawie i być może za 5 lat nasze pojazdy staną się rejestrowalne na co sam oczekuję.
Na dziś chyb łatwiej kupić zdezelowany skuter z papierami i na jego podstawie zbudować e-skuter na którym będzie można w miarę legalnie jeździć ( mam zamiar coś takiego zrobić ) niż walczyć z systemem by zarejestrować mocny samosklecony e-rower.
 
 
maran_hand 
dyrektor



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 459
Skąd: Warszawa-Sadyba
  Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

tas napisał/a:
Przed tym nie uciekniemy, to naturalna ewolucja moim zdaniem, ale inaczej tego się nie da rozegrać jak tak, aby było nas dużo, bo w końcu przekroczymy pewną krytyczną ilość, zostaniemy zauważeni i ruszy cały legislacyjny bełkot.
Niektórym się marzy prawo jazdy na ebajka to będą na niego zdawać :P


Już niedługo pewnie będzie nas więcej niż analogowców, bo jak pisze w komentarzu autor filmiku, ma w sprzedaży zestawy dzięki którym w dwie godziny robisz e-bike ;)
_________________
🔋 3,5 sztuki ;) 🔌 - https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=6828
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=3860 http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5181
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

midi napisał/a:
na jego filmie widać silnik Mxus-a jestem ciekaw czy pcha w niego max 48V.


Ma zestawy na 72V z Mxus 3k
 
 
Bujakoto 
prezes


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 733
Skąd: Gdynia
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

sirgregs napisał/a:

Własnej konstrukcji nie zarejestrujesz ...
Na lepsze się nie zmieni niestety.
Zostanie 250W, 48V i PAS dla DIY street legal ...


Nie zgodzę sie z Tobą!

Adam z Gdańska zbudował ebajka opartego na ramie motoroweru i go zarejestrował jako pojazd SAM w Polsce, w Gdańskim urzędzie! Wiem, był nim u mnie!
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

Odpowiedz sobie i nam na pytanie po co mu była rama motoroweru (oczywiście z papierami).
Przeróbka motoroweru na napęd elektryczny to nie jest SAM.
Chyba że zrobił to dawno temu ale to już nie wróci.

No i z drugiej strony to fajnie że ma motorower elektryczny ale takim cudem po lesie jak i po ścieżce rowerowej legalnie jeździć i tak nie może. Więc nadal wybieram rower choćby miał mieć tylko 250W ;-)
 
 
Bujakoto 
prezes


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 733
Skąd: Gdynia
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

sirgregs napisał/a:
Odpowiedz sobie i nam na pytanie po co mu była rama motoroweru (oczywiście z papierami).
Przeróbka motoroweru na napęd elektryczny to nie jest SAM.
Chyba że zrobił to dawno temu ale to już nie wróci.

No i z drugiej strony to fajnie że ma motorower elektryczny ale takim cudem po lesie jak i po ścieżce rowerowej legalnie jeździć i tak nie może. Więc nadal wybieram rower choćby miał mieć tylko 250W ;-)


Racja, coś za coś.

To ja wole ebajka :)
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 03 Maj, 2017   

Jakoś nie zauważyłem w tym blogu ebiker.pl informacji, że sterownik powinien wyłączać wspomaganie silnikiem po przekroczeniu 25 km/h. Pewnie zgoda, że lepiej użytkować e-bike 250W z pasem fabrycznego dla świętego spokoju, lub mając składaną samoróbkę nie szaleć jak wariat po drogach publicznych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group