ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerobka na elektryka. Silnik 800W 36V cyz 1000W 48V???
Autor Wiadomość
Foorio 
początkujący


Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: Slubice
Wysłany: Czw 04 Maj, 2017   Przerobka na elektryka. Silnik 800W 36V cyz 1000W 48V???

Witam wszystkich na forum.
Jestem nowy w temacie i stad moze wynikac moja niewiedza. Przerabiam rower zony na elektryczny. Zona ciaga przyczepke z dzieckiem a teren u nas jest dosc pagorkowaty, wiec z formy wypoczynku robi sie czasem ciezka przeprawa:( Chociaz na ekektryce pradu stalego slabo sie znam, to widze ze przerobka roweru z uzyciem gotowych zestawow nie jest raczej trudna. Najwiecej watpliwosci budza parametry akumulatora. Chcialbym dobrac prawidlowo baterie zeby przyzwoicie to dzialalo i zastanawiam sie nad dwoma zestawami:
1. Instalacja 36V
a) Silnik
silnik + osprzet
b) Akumulator
Akumulator

2. Instalacja 48V
a) Silnik
Silnik
b) Akumulator
Akumulator

Problem w tym ze akumulator musi byc mocowany w uchwycie na bidon. Prosze o pomoc bo mam problem z doborem odpowiednich akumulatorow do powyzszych zestawow. Chodzi mi o to jaka moze byc minimalna pojemnosc do silnikow ktorych linki wkleilem. Chetnie tez przyjme porady dotyczace innych, sprawdzonych zestawow do samodzielnego montazu. Propozycje mile widziane:)
Dziekuje z gory i pozdrawiam
 
 
Foorio 
początkujący


Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: Slubice
Wysłany: Sob 06 Maj, 2017   Zdecydowałem.