Rumski "Leśnik" |
Autor |
Wiadomość |
Majster
stażysta Elektronik
Pomógł: 5 razy Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 131 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Czw 15 Cze, 2017
|
|
|
Dodam swoje 3 grosze - też myślałem że fajnie by było szybko zmienić silnik i wyjąć skrzynię, ale okazało się że wyjmowanie tylnego koła to 10 min piekła, a skrzynia jest tak przykręcona że nie mam zamiaru. Także powodzenia z konstrukcją modułową, bo rowerek fajny |
_________________ Jeżdżę na "Discovery One" - 9c 10x6, 16s3p 60V 15Ah, GT 1500W, prędkość maks. 50km/h, zasięg 40-80 km
Więcej na temat budowy roweru na:
https://www.facebook.com/...yczneDiscovery/
Oraz
https://discoveryebikes.blogspot.com/
|
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Orzeszku... Właśnie leci silnik do Leśnika a ja patrzę na tylną oś i mam ZONK jak ja tam wsadzę silnik?!?!?!??!
Wygląda na to, że bez wycięcia szczelin się nie obejdzie...
W tej ramie oś jest na gwint
Będę wdzięczny za wszelkie jak najmniej inwazyjne pomysły... |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Najbardziej najmniej inwazyjny: Sprzedać ramę i kupić inną z normalnym mocowaniem na szybko zamykacz |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Uśmiałem się...
Dać się da... Tylko nie widać jak
W ogóle ten rower jest sprzedawany jako 4kW ciekawe... bo sterownik wygląda na 500W |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Może być 4kw ale przez 2 min, później się przegrzewa i ogranicza do 500-1000. Jest 4kw? A no jest, pieniądz się zgadza? Zgadza A to, że inny sterownik 4kw jest 8x większy to pewnie rozrzutność producentów hehe |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
|
|
|
|
Tomek
brygadzista
Pomógł: 9 razy Wiek: 27 Dołączył: 06 Lut 2016 Posty: 268 Skąd: Bralin
|
|
|
|
|
Przemek393
młodzik
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 73 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Ja tez mail na oske 12 przelotowa i jedynym rozwiązaniem było dorobienie haków. zdjęcie ponizej.
20170304_090640.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 1047 raz(y) 720,23 KB |
|
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Tomek napisał/a: | Jak byś porządne dopasowane stalowe torquearmy dorobił to pewno podoła, bez tokarza się nie obędzie |
Co dorobił? |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Przemek393 napisał/a: | Ja tez mail na oske 12 przelotowa i jedynym rozwiązaniem było dorobienie haków. zdjęcie ponizej. |
Czy dobrze rozumiem, że oś silnika jest poza ramą a otwór od osi służy do przymocowania blachy która trzyma oś silnika? |
|
|
|
|
Przemek393
młodzik
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 73 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Tak poniżej ramy a otwory fabryczne i mocowanie tarczy jest niżej przeniesione army mają po 18 mm grubości |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Przemek393 napisał/a: | Ja tez mail na oske 12 przelotowa i jedynym rozwiązaniem było dorobienie haków. zdjęcie ponizej. |
O kur... chłopie.
Ale rakieta!
Ty to gdzies opisałes? |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Passat_EQ napisał/a: | Przemek393 napisał/a: | Ja tez mail na oske 12 przelotowa i jedynym rozwiązaniem było dorobienie haków. zdjęcie ponizej. |
O kur... chłopie.
Ale rakieta!
Ty to gdzies opisałes? |
No właśnie. Ale widać jak długi przedni wyniósł siodło w tył. Widziałem gdzieś takie krzywe rury podsiodłowe chyba specjalnie na takie manewry, żeby jakoś geometrię ratować. |
|
|
|
|
Przemek393
młodzik
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 73 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Geometria jest ok z tyłu 203 mm z przodu tak samo 203 mm , opisywac nie ma co w sumie nic po za tym ze rama giant dh comp zabudowana na aku, mxus i sabek na pokładzie jak większąsc. |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Przemek393 napisał/a: | Geometria jest ok z tyłu 203 mm z przodu tak samo 203 mm , opisywac nie ma co w sumie nic po za tym ze rama giant dh comp zabudowana na aku, mxus i sabek na pokładzie jak większąsc. |
Opisz opisz,w dziale odpowiednim.
Głownie dlatego ze (moim zdaniem) Twoj rydwan wygląda lepiej niz falcon. Wydaje sie lekki, zwinny i powiewny. Wiecej zdjęc tam tez chetnie zobacze bo obudowa wygląda wybitnie dobrze. |
|
|
|
|
|