ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwszy E-rower
Autor Wiadomość
Shrek3D 
początkujący


Dołączył: 21 Maj 2017
Posty: 3
Skąd: Legnica
Wysłany: Nie 21 Maj, 2017   Pierwszy E-rower

Witam.

Chciałbym przesiąść się z mojego już wysłużonego RockRider 300 na coś innego na początku chciałem jakiś rower bez wspomagania ale jednak doszedłem do wniosku że może mi się ono przydać w momencie jeśli przyjdzie mi dojeżdżać codziennie do pracy po 20 parę km. Nie znam się ani na rowerach ani na elektronice więc chciałbym skorzystać z waszej pomocy przy wyborze nowego roweru. Kryteria jakimi się kieruje to cena / komfort jazdy / bezawaryjność. Aktualnie robię między 50 a 120 km po raczej kiepskich drogach dość często muszę przemierzać dość spory odcinek po żelbetonowych płytach oraz średnio zwracam uwagę na warunki pogodowe deszcz czy śnieg jeżdżę mniej lub więcej ale w takich warunkach też musi dać radę nie jestem zainteresowany jakąś karkołomną jazdą drogi po których jestem zmuszony się poruszać to dla mnie wystarczające Extimum. Nie musi to też być Demon Prędkości 25 Km/h zdecydowanie wystarczy jednak wolał bym aby móc przejechać możliwie jak najdłuższy dystans. Wygoda musi być też przy przechowywaniu i expoatracji znaczy żeby był w miarę lekki ( bo mieszkam na 3cim piętrze ) abym mógł ładować samą baterie znaczy abym była łatwa do wyjęcia z roweru tak żebym mógł ja w domu zdemontować do ładowania zostawiając rower w innym pomieszczeniu no i kiedy ją podłącze do ładowania żeby światło mi nie przygasało...