ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
E-Centurion
Autor Wiadomość
pabblo_pl 
stażysta


Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 10 Cze, 2017   

Prace trwają,
prawie tydzień bawiłem się z skrzynką z dubondu.
Na dziś pierwsza część gotowa do oklejenia folią typu Carbon.
Skrzynka wchodzi na wcisk i mocno siedzi, muszę dorobić mocowania i przewiercić otwory, a następnie okleić folią.
Poszukuję hamulca tarczowego na tył, może ktoś ma na zbyciu?
Poproszę też o poradę jaki ewentualnie szukać marka itp.


 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Nie 11 Cze, 2017   

Avid, Shimano, Hope... Magury, Tektro itp. odradzam.
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 805
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 12 Cze, 2017   

Mechaniczny avid bb7 + regen :)
 
 
pabblo_pl 
stażysta


Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 12 Cze, 2017   

Niestety ale na ten moment mocno budżetowo,
więc zakupiłem używany Magura MT6 i podłącze regen.
Dziś skończyłem baterię 15s10p, wchodzi na styk.
Biorę się za podłączanie BMS 16S80A z Nexun i zastanawiam się czy w tym BMS do B0 podpinam minus, a do B1 pierwszą celę od minusa?
Kończę na B15 - 15 celą czyli pierwszą od plusa?
 
 
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 12 Cze, 2017   

B0 minus pierwszej celi, B1 plus pierwszej celi, B2 plus drugiej, B3 plus trzeciej... B16 plus szesnastej
 
 
pabblo_pl 
stażysta


Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 13 Cze, 2017   

Dzięki Maniek za upewnienie, że dobrze myślę.
Bateria skończona, bms podłączony.
Zaraz idę przymierzyć do skrzynki.


 
 
pabblo_pl 
stażysta


Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 18 Cze, 2017   

A więc tak, jestem po pierwszych próbnych jazdach.
Silnik od kol. Bujakoto działa bez zarzutu.
Prędkość max zmierzona na odcinku ok. 350m to 57 km/h bez wspomagania, potem musiałem już zacząć hamować.
Silnik zimny, ale przewody przy silniku już ciepłe, sterownik ciepły.
Jakie max A wytrzymują oryginalne przewody z Mxus V2?
Przypomnę sterownik to chiński 800W pracuje na 15s10p i powinien pobierać ok 40A z baterii.
Ogólnie sterownik spisuje się bardzo dobrze, ruszanie delikatne, bez szarpania, silnik pracuje cichutko od najmniejszych prędkości.
Muszę zmienić koncepcję zamknięcia skrzynki i wykonam ją z blachy aluminium i bok sterownika pokryję pastą termiczną i zapewnię styk z blachą co powinno pozwolić na oddawanie temp. przez sterownik.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group